Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מקווה בעזהי״ת שכל סיגריה תעלה 20 שח ועוד חוקים חדשים:

 

אדם מעשן תרד לו שעת עבודה יומית

אדם לא מעשן יקבל מתנה שעת עבודה יומית

ויאסרו לעשן בכל מקום שאינו הבית שלך

חוק חדש שאדם ששאף נשימה פאסיבית יוכל לתבוע נזיקין את המעשן

רכב שעישנו בו מחירו יירד פחות מליסינג/השכרה

אדם שמעשן בביתו ישלם מס זבל מוסף

 

עכשיו תחליף מעשן בהומו ותקבל עיקר הדברים של MEIN KAMPF.

אני אישית לא מעשן כבר שנה ונראה לי שהפעם זה די סופי. לפחות בכל מה שקשור לפארש...

אבל אני יודע שניקוטין יודע לחכות.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האמת שנראה לי הגיוני שרכב שקיימו בו יחסים אנאלים יאבד ערך

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

ענק, זה יהיה הלהיט הבא אחרי "אוטו מרופא" ו"לא ראה שטח" :lol:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

יכול להיות שתמונה פיקטיבית, אבל העלייה תגיע בתחילת השנה.

 

אדון GSI, אתה מעלה פה רשימת חוקים ילדותיים. אם לציבור היו ביצים, כל המאסחרה הזאת הייתה נגמרת מזמן ונראה אם הממשלה תעז להעלות מס על טבק נרגילות ב 480% !.

קילו של טבק לנרגילה עלה 120 ש"ח, היום עולה 380 ש"ח. כל העלייה היא נטו מס שזורם לקופת המדינה ומשם מתבזבז בדרכים לא כשרות ולא הוגנות כלפי הציבור כולו.

 

משיחות עם בעלי חנויות הבנתי שתהיה עלייה במחירים של הסיגריות, יותר ממה שרשום בתמונה המצורפת.

 

אני אישית כבר לא מעשן נרגילה כמו לפני עליית המחירים. אני יכול להסתפק בראש אחד ביומיים. אבל כל מהלך כזה שהמדינה עושה, עושקת את האזרח בדברים הקטנים שהוא יכול להרשות לעצמו בשביל ההנאה העצמית שלו, חונק את האזרח ובסוף יהיה פיצוץ אחד גדול של שכבת הביניים.

 

וכן, בשבילי עישון נרגילה זאת הנאה. לפחות אחת כזאת שיכולתי להרשות לעצמי בתור סטודנט עם הכנסה מועטה, תודות לממשלה הנפלאה שיש לנו.

שונא גזענים !.

פורסם

ולגבי אלה שכבר מעשנים - ברור שבשביל תוספת של כמה שקלים הם לא יפסיקו. אז שיהנו - וישלמו. הרי כולנו משלמים מס בריאות שמממן את התרופות לסרטן שהם צורכים. (שמסובסדות 100% ללא השתתפות עצמית אם אני לא טועה)

 

.

 

אז אני גם מציע שיפסיקו למכור מחשבים, כי כולנו משלמים מס בריאות שמממן את הטיפולים,ניתוחים ואביזרים אורטופדיים על בעיות גב ועמוד שדרה, שנגרמות כתוצאה מישיבה מול המחשב.

 

אולי גם נעלה את המיסוי לרכב ב5000%, כי כולנו משלמים את מס הבריאות שממן טיפולים, ניתוחים תרופות וכו' לנפגעי תאונות דרכים.

שלא נדבר על עלות האוצר לנכים כתוצאה מתאונות.

או יותר גרוע, כמה נחסוך בתשלום עבור משפחות שכולות כתוצאה מתאונות דרכים.

 

או בקיצור,אני מציע שנפסיק לרשום שטויות כמו התגובה שאליה אני מגיב.

under construction..

פורסם
אז אני גם מציע שיפסיקו למכור מחשבים, כי כולנו משלמים מס בריאות שמממן את הטיפולים,ניתוחים ואביזרים אורטופדיים על בעיות גב ועמוד שדרה, שנגרמות כתוצאה מישיבה מול המחשב.

הבעיות האורטופדיות שציינת נגרמות בגלל ישיבה לא נכונה/כסאות לא טובים.

בישיבה נכונה אין פגיעה בריאותית במשתמש.

אולי גם נעלה את המיסוי לרכב ב5000%, כי כולנו משלמים את מס הבריאות שממן טיפולים, ניתוחים תרופות וכו' לנפגעי תאונות דרכים.

שלא נדבר על עלות האוצר לנכים כתוצאה מתאונות.

או יותר גרוע, כמה נחסוך בתשלום עבור משפחות שכולות כתוצאה מתאונות דרכים.

 

או בקיצור,אני מציע שנפסיק לרשום שטויות כמו התגובה שאליה אני מגיב.

 

כל הפיצויים לנפגעי התאונות (טיפולים ניתוחים נכים פיצויים על מוות) מגיעים מביטוח החובה שבעל הרכב משלם.

נתת דוגמה מעולה לתחום בו המדינה גרמה באופן מוצלח לכך שמי שמבצע את הפעילות המזיקה (שימוש ברכב מנועי) משלם (פרמיית ביטוח חובה).

ובכל מדינה נורמלית זה עובד באופן דומה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני מאחל ללא מעשנים שימצאו סיבה כלשהי, על משהו, לא חשוב מה, שבגנותה יZיינו להם במוח טוב-טוב, עד שייצא עשן, והם למעשה יעשנו את מוחם, דה-פקטו. כמו שהם מנסים לעשות למעשנים ע"י שינון המנטרה כאילו המשיח בכבודו ובעצמו תלוי בכך שאתה תפסיק לעשן.

תנו לנשום (אויר מזוהם) בשקט.

יש לכם את החוקים שלכם למניעת עישון במקומות ציבוריים, תרגיעו כבר.

לגבי העלייה הצפוייה,

(שורה זו הכילה במקור מספר ביטויים ציוריים במיוחד פרי מוחו של הברווז, הכוללים אך לא מוגבלים ל: פיל, שערות ערווה, מתג חשמלי, יונק דבש, כלב ים, עמוד חשמל, אתיופי, מיקרוגל, שק איגרוף וחציל, אך צונזרה מבעוד מועד ע"י הברווז שהבין שאם יפרסם אותה, עמוס יעשה לו שמיכה במדרגות של הבניין).

בני יונות.

למה שלא יעשו משהו כמו מס על ילודת יתר? על זיהום ממפעלים ומתח"ץ לא יעילה? על מותגי יוקרה?

מדינה מפגרת...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
נראה לי שזכית בגדול בתגובה הכי לא קשורה של שנת 2011.

לא נראה לי שבשבוע שנותר מישהו יביא משהו איכותי יותר.

 

חבר'ה, אני רק עשיתי אקסטרפולציה לפוסט של gsi16v בשילוב עם הפוסט של עכברוני

אם "רכב שעישנו בו מחירו יירד פחות מליסינג/השכרה", הרי שקל וחומר (כפי שאמרו חז"ל) ש"רכב בו התקיימו יחסים בדלת האחורית מחירו יירד פחות מליסינג/השכרה"

 

תחשבו רק על הכתמים שזה יכול להשאיר :idea:

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

יש גבול לפטרנליזם שבו יכולה לנקוט מדינה דמוקרטית. העישון מזיק? בדיוק מסיבה זו הגבילו את מקומות העישון המותרים, על מנת להתחשב בציבור הלא מעשנים. העלאת המס, ככל שתהיה, היא פשוט ניסיון (כנראה מוצלח - הרי כמו שאמרו פה אף אחד לא באמת יפסיק לעשן בגלל המחיר) למיסוי נוסף. זה בדיוק כמו העלאת ביטוח החובה לאופנועים.

תרדו מהמעשנים. הם לא הבעיה של המדינה וחלק מהתגובות פה מגעילות ממש. אני כבר לא מדבר על התגובות על מעשני הסיגרים (שגם ככה עולים הון תועפות), שהן פשוט צרות עין אופיינית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
חבר'ה, אני רק עשיתי אקסטרפולציה לפוסט של gsi16v בשילוב עם הפוסט של עכברוני

אם "רכב שעישנו בו מחירו יירד פחות מליסינג/השכרה", הרי שקל וחומר (כפי שאמרו חז"ל) ש"רכב בו התקיימו יחסים בדלת האחורית מחירו יירד פחות מליסינג/השכרה"

 

תחשבו רק על הכתמים שזה יכול להשאיר :idea:

 

ואם זה שתי בנות עם סטראפ-און? המחיר יהיה גבוה מהמחירון? :lol::twisted:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מאיפה זה הגיע בדיוק ?

איך מעלים את הסיגריות ב 50% ? זה הזוי לגמרי.

 

אם המחירון אמיתי זו שערורייה לגמרי ! , קפיצה כל כך גבוהה , זה יעלה את הדם של הרבה ישראלים! זה בטוח יגרור רעש רציני.

 

טיפטוף הציבור אוכל אבל עליה כל כך משמעותית לא תעבור בצורה הזו בקרב הציבור הרחב , מעניין נחכה ונראה.

פורסם

נראה כמו חרטה שצמחה בארץ הפייסבוק.

מלבד העלאת מס על הסיגרים ועוד העלאה אסטרונומית לטבק בתפזורת , אין שום איזכור ברשת לגביי חפיסות הסיגריות מלבד ההודעה המרושעת הזאת בפייסבוק.

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

פורסם
ואם זה שתי בנות עם סטראפ-און? המחיר יהיה גבוה מהמחירון? :lol::twisted:

 

רק אם המוכר מביא וידאו עם הוכחות

 

נא לא לשכוח את האבטיח לקנה מידה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...