Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים אל תנסו את זה. תתרחקו מזה כמו מאש. חבר של האחיין של בן דוד מצד הסבתא של האבא קנה כזה דבר והסתבך חבל"ז.

המכשיר הזה כן חוסך דלק אבל זה רמאות. איך זה עובד? פשוט מאוד. "הכריש הכחול" שולח ציפצופי סונאר למחשב הרכב וזה בתמורה משנה את ספירת הקילומטרים. ככה שבכל קילומטר אחד שנהגתם ברכב במציאות המחשב גורם לספידומטר לרשום 1.5 ק"מ. כלומר, המחשב מכפיל פי 1.5 כל ק"מ שנסעתם במציאות. ככה שאם נהגתם 10 ק"מ על הסיפדומטר יופיע שנסעתם 16 ק"מ. ככה שמחלקים את מספר הקילומטרים בצריכת הדלק יוצא שנסעתם פי 1.5 ממה שהייתם נוסעים פעם עם אותה כמות במיכל הדלק. גאוני לא?

 

כן, זה עובד. אבל להתרחק מזה כמו מכריש בים, במיוחד אם הוא כחול. :twisted:

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

נו,עוד חירטוט כלשהו,רוצים לחסכוך,קנו רכב חיסכוני שום שקר כלשהו לא יעזור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
"הכריש הכחול" שולח ציפצופי סונאר למחשב הרכב וזה בתמורה משנה את ספירת הקילומטרים.

 

אתה חבר של ההוא עם האתיופים?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מנורת הלד של המכשיר היא למעשה מנורה בזבזנית שממשיכה לעבוד גם אם הרכב לא מונע. בלילה אחד של עבודה המנורה גומרת את המצבר, הרכב לא יכול לנסוע לכם אתם נאלצים לנסוע באוטובוס - והופה, חסכתם דלק. גאוני!

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
חברים יקרים אל תנסו את זה. תתרחקו מזה כמו מאש. חבר של האחיין של בן דוד מצד הסבתא של האבא קנה כזה דבר והסתבך חבל"ז.

המכשיר הזה כן חוסך דלק אבל זה רמאות. איך זה עובד? פשוט מאוד. "הכריש הכחול" שולח ציפצופי סונאר למחשב הרכב וזה בתמורה משנה את ספירת הקילומטרים. ככה שבכל קילומטר אחד שנהגתם ברכב במציאות המחשב גורם לספידומטר לרשום 1.5 ק"מ. כלומר, המחשב מכפיל פי 1.5 כל ק"מ שנסעתם במציאות. ככה שאם נהגתם 10 ק"מ על הסיפדומטר יופיע שנסעתם 16 ק"מ. ככה שמחלקים את מספר הקילומטרים בצריכת הדלק יוצא שנסעתם פי 1.5 ממה שהייתם נוסעים פעם עם אותה כמות במיכל הדלק. גאוני לא?

 

כן, זה עובד. אבל להתרחק מזה כמו מכריש בים, במיוחד אם הוא כחול. :twisted:

 

שמע אני מבין אומנם ממש מעט באלקטרוניקה אבל מה שאמרת עכשיו מזכיר את השרשור של הקרינה האתיופית.

שום סיכוי בעולם להגיע למחשב רכב דרך המצת 12V שלך באוטו ובטח לא לשלוח סיגנלים למיניהם.

פורסם

עוד כף לערבוב אנשים מבית אמריקה.

אותי מעניין לראות מה יש בתוך הדבר הזה.

 

יש מצב שזה הפורצ'ן קוקי הכי יקרה שיש.

Polo 2012

פורסם
אתה חבר של ההוא עם האתיופים?

 

שמע אני מבין אומנם ממש מעט באלקטרוניקה אבל מה שאמרת עכשיו מזכיר את השרשור של הקרינה האתיופית.

שום סיכוי בעולם להגיע למחשב רכב דרך המצת 12V שלך באוטו ובטח לא לשלוח סיגנלים למיניהם.

 

אני חושב שהוא כתב בציניות.

פורסם
ממש מעניין מה יש בפניםף הלוואי ומישהו יפרק את זה ויתן מידע.

 

כור היתוך גרעיני, מכונת זמן ושלוש גמדים.

מה כבר יכול להיות שם? מעגל חשמלי פשוט שמדליק נורה כחולה וזהו.

פורסם

זה לא הכריש של המוסד שכל האירנים מפחדים מפניו? שיגרום להם קריסה כלכלית ע"י החיסכון של כל העולם בשימוש בדלק?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...