Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט שיפוץ שברולט בלייזר 1983


ערן rob
שימו לב! השרשור הזה בן 1287 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פששש...מדהים! פעם ראשונה שקראתי באיזה פורום שישה עמודים ברצף.

זה מדהים איך שאתה עושה את זה ביסודיות וכמו שאחד החברים כתב פה, זה ממש עושה חשק...אם רק היתה לי אפשרות, מקום וידע לעשות..

כמה שאלות:

1. אפשר לשאול כמה עלתה לך המפלצת הזאת לפני כל השיפוץ?

2. כמה דלק בסופו של דבר המפלצת הזאת תיצרוך?

3. ראיתי שהיו לך כמה סדקים בשילדה ותיקנת אותם עם כל מיני מהדקים מיוחדים שקנית. זה באמת יחזיק מעמד במפלצת הזאת? הסדקים והתיקונים לא יגרמו לאוטו להיות קצת לא מדוייק או לסטות?

4. איך אתה מזיז את החלקים של המפלצת הזאת, כמו למשל הקבינה ששמת אותו על האף וכו'?

 

תודה והמשך לעדכן עם תמונות. זה מעניין:-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיעו החלקים לתיקון השלדה ולכן שוב פירקתי את תיבת ההגהה.

 

השלב הראשון היה לשייף את הצבע מכל המקומות בהם יהיה ריתוך

על פי ההוראות שהגיעו עם החלקים, יש צורך להצמיד את הפלטות לשלדה בעזרת חימום, אז בתמונה הרביעית אפשר לראות

את המרווח בין השלדה לפלטת החיזוק אחרי שימוש בקלמרה ובתמונה החמישית אפשר לראות איך כל הרווח נסגר אחרי קצת

חימום ושכנועים "עדינים" עם פטיש.

הסט של תיקון השלדה כולל חלק אחד עבור הצד של השלדה וחלק נוסף עבור התחתית של השלדה.

גם את החלק התחתון הצמדתי (הפעם בעזרת מלחציים) וריתכתי.

דבר נוסף שהדגישו בהוראות ההתקנה היה לא לרתך ריתוך מלא אלא לרתך במקטעים.

התמונה האחרונה היא מסוף היום אחרי שהכל התקרר והוספתי גם קצת חומר פחחים בין החיזוק התחתון לחיזוק הצדדי

סתם בגלל שלא אהבתי את הרווח שנשאר שם ולמלא בריתוך לא רציתי.

לגימור השתמשתי בספריי זפת והשלב האחרון היה החזרה של תיבת ההגה וחיזוק הברגים על פי המומנט הדרוש.

 

זהו להפעם.

 

ערן

יש סיבה שנאמר לרתך במקטעים ולהשאיר את הרווחים כולל הרווחים שסתמת, ברכבים האלה בגלל השינוי בגלגלים מופעל על מערכת ההגה כולה ועל נקודת החיבור שלה לשלדה לחץ רב, כתוצאה מכך נוצרים הסדקים. הסיבה שלא נעשה ריתוך מלא ושמשאירים את המרווחים היא לאפשר גמישות של החיזוקים שמהווים תמיכה לשלדה. הרגע שמילאת בחומר פחחים, התוצאה היא שבהפעלת הלחץ הראשון על השלדה חומר הפחחים יסדק ויעוף החוצה והמרווחים ישובו, רק שבגלל שהם לא צבועים וללא זפת יש סכנת החלדה. אני מדבר מניסיון אישי.

חוץ מזה שיפוץ מדהים - כל הכבוד.

אם חסרים לך חלקים או אתה צריך עזרה דבר איתי.

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה דיי ברור לי שהשלדה גמישה ובגלל זה חומר פחחים שיכול

להסדק וליפול בקלות ולא ריתוך.

אני מאמין שהוא רק ייסדק ולא יפול לגמרי, אבל את זה רק

הזמן יגיד.

 

תודה לכל המפרגנים, זה כיף לקרא שיש כאלה ששישה עמודים

על ברזלים חלודים עושים להם את זה בדיוק כמו לי.

 

ולגבי השאלות על צריכת הדלק...

מי שנכנס לפרויקט כזה משיקולי עלות תועלת או כל סיבה הגיונית

אחרת ימצא את עצמו מהר מאוד בחוץ - אצלי הסיבה היחידה

היא חלום ילדות שסוף סוף מתגשם.

 

התיקונים בשלדה הם כאלה שהרכב לא ירגיש בכלל שהיו סדקים.

אם כבר אז המצב רק יהיה טוב יותר מהמקורי בזכות התומכות החדשות.

 

ולגבי הזזה של החלקים.

למרבה המזל אומנם הבהמה היא ברוחב של משאית קלה

אבל את רוב החלקים אני מרים ביד ואיפה שצריך אז גם יש לי מלגזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובות ערן.

אין לי ספק שמי שנכנס לפרוייקט כזה משקיע כל כך הרבה כסף וזמן כך שהדלק בכלל לא פונקציה. סתם עניין אותי לדעת מפלצת כזאת שהיא רכב אמריקאי עם מנוע חזק אבל עם טכנולוגיה ישנה כמה אוכלת דלק...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"... והוספתי גם קצת חומר פחחים בין החיזוק התחתון לחיזוק הצדדי

סתם בגלל שלא אהבתי את הרווח שנשאר שם ולמלא בריתוך לא רציתי..."

 

ערן שלום

 

א. אני ממש אוהב את השיפוץ שלך

 

ב. אני מתרשם מהריתוכים שאתה עושה.

 

ג. לצערי כאן עשית טעות בבחירת החומר השלדה (גמישה) ותסדוק את החומר והוא יפול אחרי כמה זמן קל וחומר ברכב שטח שם הכוחות חזקים יותר.

 

אני ממליץ לך לגרד את החומר ופשוט לדאוג לגימור עם מילוי בבוסטיק או סיקיה ומריחה עם היד.החומרים האלו חזקים וגמישים ויצמדו לשלדה

 

המשך שיפוץ מהנה

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה אם אתה צריך חלקים דבר איתי, שחטתי כ8 כאלה לחלקים :-D

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה קורה עם ההתקדמות של השיפוץ? אנחנו מחכים לעדכונים ותמונות :lol:

 

אם כבר על בלייזר דיברנו, תראו את המשוגע הזה מה מחולל על הבלייזר המסכן:

unwujSVpZwA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בימים האחרונים סוף סוף התחלנו להתקדם עם הפחחות על הבודי עצמו

אני מקווה שתוך מספר ימים תסתיים הפחחות ואחריה צבע ואז הכל תלוי בי - הרכבה מחדש של הרכב וטסט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה קורה עם ההתקדמות של השיפוץ? אנחנו מחכים לעדכונים ותמונות :lol:

 

אם כבר על בלייזר דיברנו, תראו את המשוגע הזה מה מחולל על הבלייזר המסכן:

unwujSVpZwA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

זה דודג ולא בליזר :wink: והבחור פשוט גמוררררררררר :-D

eran lanski

חבר מס- 14084

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפחח שלי "עבר דירה" מת"א לאשדוד

לרגל המאורע חיברתי את הפיבר ב-3 ברגים רק על מנת שיחזיק בנסיעה.

הזמנתי גרר שיקח את הרכב אליו לפירוק הפיבר סיום הפחחות וצבע בתנור.

מקווה שיהיו עדכונים בקרוב

Blazer_94.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1287 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...