Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט שיפוץ שברולט בלייזר 1983


ערן rob
שימו לב! השרשור הזה בן 1287 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערן וואלה אתה שפיץ! ישר ולעניין העבודה אולי קצת איטית אבל בטוחה ומתקדמת יפה.

יוצא לאט לאט כמו פאזל שלב אחרי שלב הוא חוזר להיות כמו שיצא מהחברה איי שם במפעלי דטרויט!

מדהים תמשיך לעדכן.

 

דייב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שמדובר בדגם עם 4X4 נכון?

והיכן קנית את הפלצ'יב?

 

הידית הקטנה באמצע הרצפה היא הידית של הטרנספר (4X4)

 

פלציב ניתן להשיג אצל יר-גום בת"א

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיימתי אתמול עם הרגשה של עוד קצת וזה ירגיש כמו רכב.

אז היום ניגשתי למלאכת הריפוד, האמת היא שבחיים לא גזרתי ותפרתי שטיחים לרכב אבל בסוף היום התוצאה יצאה ממש יפה.

החלטתי שבגלל שהשטיח הוא כנראה זמני (כשהתחלתי הייתי בטוח שיהיה זמני, עכשיו אני כבר לא ממש בטוח) אז אני לא אשתמש בדבק, אלא אנסה לתפור שטיח אחד עם כל הקימורים.

 

השלב הראשון היה גזירה של שבלונה, אחריה גזירה של 3 חלקי השטיח וחיבור ביניהם עם סיכות.

אחרי הסיכות הגיע השלב של התפירה ואח"כ שוב חזרה לרכב לתיקונים אחרונים ושוב תפירה.

אחרי שסייימתי הכל והתחלתי להרכיב את הקיק פאנל (הפלסטיקים האלה שבצד של הרגליים) החלטתי שנכון יותר יהיה לתפור שוליים שיכנסו מאחורי הפנל וכך השטיח יהיה מקובע, אז שוב פירקתי ושוב תפרתי ואפשר לראות בתמונה ה-5 את התוצאה לפני הסגירה של הפאנל.

אח"כ הגיע השלב של ניקוב החורים עם המלחם וחיבור ברגים זמניים בכל חור.

ולבסוף, חגורות והרכבת הכסאות.

 

שטיחי הגומי לא היו לי איתי ולכן אפילו לא התיישבתי לראות איך יצא בשביל לא ללכלך את השטיח החדש :-)

 

הבד שהשתמשתי הוא לבד פוליאסטר עם ציפוי של טפלון, ובמקום להרכיב את הבד כך שהשערות יהיו למעלה (כמו שטיח) החלטתי דווקא להרכיב אותו עם הצד המגוהץ (זה עם הציפוי) למעלה בשביל להקל על ניקוי עתידי, אחרי הכל הרכב אמור לבלות את רוב זמנו בשטח.

Blazer_170.jpg

Blazer_171.jpg

Blazer_172.jpg

Blazer_173.jpg

Blazer_174.jpg

Blazer_175.jpg

Blazer_176.jpg

Blazer_177.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלטתי דווקא להרכיב אותו עם הצד המגוהץ (זה עם הציפוי) למעלה בשביל להקל על ניקוי עתידי, אחרי הכל הרכב אמור לבלות את רוב זמנו בשטח.

 

המראה של השטיח ההפוך ממש לא יפה למרות שהעבודה ממש יפה,

אני לא מאמין שאתה הולך לבלות איתו בשטח אחרי שיפוץ כזה מדהים :roll:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב נקנה מראש בשביל לטייל איתו ולא בשביל לשפץ.

כל השיפוץ התחיל בגלל שהדלתות לא נסגרו (בוקסות גמורות בצירים)

אז פירקתי דלתות בשביל לסדר ועל הדרך הדברים התגלגלו עד הלום.

לגבי השטיח, זה באמת פחות יפה על הצד הזה, אבל כשרואים את זה במציאות זה נראה טוב.

לא מרגיש כמו שטיח הפוך.

 

אתמול קניתי אנטנה לרדיו ועשיתי חור בכנף בשביל להרכיב

כשעשיתי את החור לא שמתי לב שהכנף צרה מתחת וכשבאתי להכניס את האנטנה, היא לא נכנסה.

אז היום יום חדש, עשיתי חור חדש והפעם האנטנה נכנסה בקלות.

עכשיו נותר לסגור את החור (בגודל של חצי שקל) ולהמשיך לפרויקט הבא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשלב השיפוץ של צמת החשמל, זרקתי לפח איזה 15 מטר של חוטים עודפים ואין ספור ממסרים ופיוזים שהיו מחוברים בכל מני מקומות מאוד יצירתיים.

את הצמה החזרתי למצב המקורי שלה עם כמה תוספות קטנות לשימוש עתידי, חוט אחד מקבל פלוס עם הפעלה של הסוויטש, חוט שני מקבל פלוס קבוע מהמצבר וארבע זוגות של חוטים לרמקולים (קדימה+אחורה). את החוטים של המתח לא ממש ידעתי למה אני מכין, אבל אמרתי לכל מקרה שיהיה, אם אצטרך שלא אצטרך לחתוך צמה ולעשות קומבינות.

היום כבר יצא לי להשתמש באחד החוטים, והנה הסיפור

 

החלטתי היום לחבר את הרדיו, או יותר נכון את הרדיו דיסק. הרכב במקור הגיע עם רדיו AM/FM אבל עם השנים התגלגל הרחיבו לו את החור וכשקניתי אותו היה חור בגודל של 1DIN סטנדרטי, האמת היא שזה התאים לי. עם כל הרצון למקוריות, אין לי שום רצון לחזור לימים בהם בשביל להעביר תחנות היה צריך לסובב חוגה ואת הדיסקים שלי אני דיי אוהב.

 

קונקטור אחד שמאגד את כל הרמקולים כבר עשיתי, עכשיו נשאר רק לחבר את הקונקטור של המתח (תמונה בערך)

!ByB)k4QCGk~$(KGrHqN,!hUEw43iTcrSBMP+ig!s6w~~_35.JPG

לקונקטור של המתח מתחברים 3 חוטים בלבד, מינוס, פלוס קבוע דרך המצבר, פלוס דרך הסוויטש.

אצלי בצמה המקורית היו מוכנים בדיוק 3 חוטים

כבר הבאתי את המלחם כדי להלחים אותם לקונקטור ואז חשבתי לעצמי :idea: שאולי כדאי לוודא מי מהחוטים הוא פלוס קבוע ומי דרך המצבר. את המינוס מצאתי ישר, הפלוס דרך הסוויטש לקח לי עוד 2 שניות על מנת לזהות, אבל את החוט השלישי לא הצלחתי לזהות. הוא לא נתן לי מתח קבוע, וגם לא נתן לי מתח דרך הסוויטש פשוט כלום.

חזרתי לתוכניות החשמל והפעם גם ניסיתי להבין מה עושה כל חוט ולא רק לייצר צמה כמו תוכי.

החוט השלישי התגלה כפלוס כאשר האורות דלוקים, הוא אמור להיות מחובר לרדיו ולהדליק את הנורה הקטנה בפנים כאשר מדליקים את האורות (בזהה לאורות בלוח המכוונים).

עם חיוך של הבנתי... הוצאתי את החוט שהכנתי כעתודה בזמן הכנת הצמה וחיברתי אותו. :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

והפעם חידה :wink:

 

מי שיצליח לנחש איזה נוזל מצולם בתמונה המצורפת יזכה בשייבה 3/8 משומשת במצב תקין :-D

 

רמז, הנוזל נוקז מהג'ימי ממש אתמול.

 

 

 

 

פתרון החידה יוביל להמשך העדכונים.

PIC.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1287 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...