Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ישראל אתה מדבר על המגבר או על הרכב

:-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נשמע שהיה מפגש טוב, והבנתי שהיה גם אפטר-מיטינג :)

לגבי הפרוססורים- ה P99 זה ארגז כלים, ה MS-8 זה איש מקצוע. התוצאה שהוא מביא אותך אליה בזמן שהוא עושה את זה- לא נתפס פשוט. תוסיפו לזה את המחיר שלו וקיבלתם סוס מנצח.

זה נכון שלא כולם ב- 100% אוהבים אותו ואת הסאונד שמתקבל אחרי הכיוון האוטומטי ישירות, ולכן יש גם איקולייזר ועוד כמה אפשרויות שפתוחות לאחר הכיוון האוטומטי, אך העבודה עליהן היא מצומצמת מאוד עד להשגת השיפור הנדרש.

אפשר להעלות טענות כאלו ואחרות כמו לעשות את הכיוונים בעצמך וכו', רוב האנשים לא יגיעו לבד גם אחרי חודשים לבמה שאפילו קרובה למה שה JBL נותן לך ב- 5 דקות.

כמובן שזו דעתי האישית וכל אחד רשאי לחשוב אחרת ואני מכבד כל דעה שהועלתה כאן.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

לגבי הMS8 זה סה"כ מוצר מעולה - למען האמת מוצר ייחודי ומדהים מבחינת היכולת שלו.



 

אבל באיזשהו מקום זה כמו לקחת M-16 עם כוונת מאסטר וחצובה ולשמוח שהצלחת לפגוע במטרה, איפה הכיף כאן? ללחוץ על ההדק?

 

כל הכיף זה לרוץ 2 קילומטר, לרוץ בין חורים של צמיגים, לזחול מתחת לגדר תיל, לעבור מקביליות, לרוץ על מדרגות מגלילי עץ ואז לעבור חומה ולטפס על חבל ורק בסוף להגיע למטרה - לכוון, לירות ופשוט לצהול שפגעת במטרה.

 

אבל יש כאלה שמעדיפים כורסאת טלוויזיה וערוץ 5.

 

אתה מדבר על גדרות תיל וטיפוסים ובלאגן, אבל אדי...

לא היית טבח בצבא??? :-D :-D :-D

 

היה מפגש מדליק מאוד! ממש נהניתי.

אני תמיד נהנה לראות את כל האנשים האלה, במיוחד את אודי! האינדיאני הקטן שלי, איפה הוא?!

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

לא שלומי,



 

לא הייתי טבח בצבא אבל כן עשיתי איזה 24 תורניות מטבח ריבונו של עולם.

 

הייתי בלוחמה אלקטרונית בפלוגה מבצעית.

 

ויש פה גם בחור מאוד נחמד שהיה טכנאי באותה היחידה - בחור תותח.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אתה מדבר על גדרות תיל וטיפוסים ובלאגן, אבל אדי...

לא היית טבח בצבא??? :-D :-D :-D

 

היה מפגש מדליק מאוד! ממש נהניתי.

אני תמיד נהנה לראות את כל האנשים האלה, במיוחד את אודי! האינדיאני הקטן שלי, איפה הוא?!

אני פה :oops::roll:

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אדי יש סיבה מסויימת שאתה לא אוהב את הP99 , סתם לא מתחבר אליו מאיזושהי סיבה?

 

את הms8 אני יכול להבין את ההסתייגות ממנו.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

בחייאת שגיאאאא-עזוב! :-D

 

נהניתי מאד לקרוא ולצפות בתמונות שהעבירו לי תחושה כאילו הייתי שם. זה באמת עושה שמח בלב. כן ירבו!

 

ליאור

פורסם
אדי יש סיבה מסויימת שאתה לא אוהב את הP99 , סתם לא מתחבר אליו מאיזושהי סיבה?

 

את הms8 אני יכול להבין את ההסתייגות ממנו.

 

כן -

 

שמעתי אותו כבר בשתי מערכות והמערכת פשוט לא הצליחה לעבור משהו שגרם לי להתרשם - משהו בסאונד היה מת, שטוח כמו שהרבה פעמים משווים ללווייתן כמגבר.

 

חשבתי שאני בודד בדיעה הזו אבל לא, לאון, אחרי שחזר מטיסה לתיאלנד שבה הוא הקדיש יום במיוחד לרכישה של המכשיר הזה וגם לוודא שהוא אכן מקורי, התקין אותו ברכב ואחרי זה מייד התקין אקליפס 7200 ואחרי זה CARPC עם אודיפיליו ואח"כ הוא גם ניסה מקנטוש ואחרי שהוא הגיע למסקנה שלו - הוא בעט את הP99 מכל המדרגות (אני חושב שהוא השתמש במילים האלה).

 

אני לא שולל את המכשיר הזה אבל אני גם לא מתלהב ממנו - בניגוד אליי לאון היה די זועם :-)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם הוא עבד עם ה-P99 עם הביט 1 אין סיכוי שזה ישמע טוב, זה עובר שתי המרות.

 

המקנטוש בכלל שאין בו שום מעגלים של פיצרים בגלל זה הוא נשמע טוב עם הביט 1, הוא משמש כמו CDROM איכותי.

 

עשיתי ניסוי עם מכשיר פשוט של קלריון ישן שאין בו שום דבר חוץ מלעביר שירים והוא נשמע יותר טוב מה- P88RS שישי לי יחד אם הביט 1.

 

 

ה-P99 אחד המכשירים הכי טובים ששמעתי, כל כך צלול ונקי אין אפס, מי שחיבר לו פרוססור יקבל סאונד מת כמו שאתה אומר.

 

אני מאמין שלו שמעת אותו אצל האנשים הנכונים, כי אני כל מפגש שומע אותו בשלוש רכבים וכל הזמן שאני שומע אותו אני אומר אני חייב כזה מכשיר.

פורסם

שמעתי אותו במערכת אחת לפחות בלי שום פרוססור נלווה - היה טוב מאוד סה"כ, לא הרשים אותי כמשהו שעומד בליין שנחשב לסדרת היי-אנד.



 

הרשים אותי באותה מידה שהייתי מתרשם מP88 רק עם יכולות 4WAY.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי מי כמוך יודע שכיוון שגוי יוציא תוצאה גרועה גם אם יהיה לך שם MX5000 , אני עדיין לא הצלחתי להבין איך אפשר "לשמוע" רדיו דיסק ואפילו מגבר.

בגלל זה לא ברורה לי התגובה שלך שאתה אומר " שמעתי אותו במערכת ומשהו נשמע יבש \ לא טוב ".

 

המכשיר עצמו נותן לך את כל מה שאתה צריך בחבילה אחת איכותית וסופר פרקטית ובסיס מעולה לכל מערכת שתרכיב ברמות הכי גבוהות.

 

ד"א משיחה שלי עם לאון הוא היה מבסוט עד השמיים מהמכשיר ושיבח אותו.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

אני ביצעתי את ההחלפה של ה9887 בP99 ראש בראש,במעמד ההחלפה חתכתי חיתוכים בסיסיים ולא נגעתי בשום דבר אחר.

ההבדלים באיכות הסיגנל ואופיו היו פשוט עצומים. זה גם מה שחיפשתי, האיכות סיגנל באלפיין איכזבה אותי (ובסטאפ כמו שלי הוא היה החוליה הסופר חלשה) ואיך שחיברתי את הביוניר הבנתי שעשיתי רכישה טובה.

כנראה שזה לא ODR ולא F1 סטטוס ואולי גם לא דנון או מקינטוש, אבל ממש לא הייתי מגדיר אותו בתור אכזבה, בדיוק להיפך.

במיוחד עם עיסקת החבילה של שלל כלי הכיוון שהוא מביא איתו.

הגברה\הנחתה של 0.5 DB באיקולייזר מורגשת במיידי, מרשים.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS


×
×
  • תוכן חדש...