Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת ל AUDI A1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רכב מדגם AUDI A1, אצלי כ - 3 חודשים. קניתי אותו מערכת ה chorse הבסיסית, כאשר נאמר לי שתמיד אפשר לשדרג למערכת ה - concert עם המסך הנשלף. בבירור בפורומים בחו"ל הוצע לא כל כך להתעסק עם ההחלפה שכן צריך להחליף גם פאנל. בבירור בזמנו מול היבואן הדבר אפשרי, אבל בעלות פסיכית.... האם למישהו יש איזשהו מידע מועיל? האם אפשר לקנות בחו"ל? איפה ובאיזה מחירים, ואם כן יש בארץ מישהו שיכול להתקין זאת?:shock:

בכל אופן, תודה מראש

פורסם

להביא מחו"ל לא תמיד יחסוך לך כסף,ויש פה בארץ אחלה מערכות מולטימדיה שיתאימו לך.

להתקין זה גם לא סיפור.

HU-pioneer p99rs|comp-hertz hi energy xl |amp 1-FA 2150x|amp 2-FA 1.6|sub-hx300d

פורסם
להביא מחו"ל לא תמיד יחסוך לך כסף,ויש פה בארץ אחלה מערכות מולטימדיה שיתאימו לך.

להתקין זה גם לא סיפור.

אני עם אותה הבעיה.

יש לך המלצה? הוצאה סביב ה4 אלף.

×
×
  • תוכן חדש...