Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני רוצה לשדרג את הסאונד של המאזדה,

קומפוננט קדמי של מורל פולס יש, נחמד מאוד אבל עדיין לא זה, אין מספיק באסים!

אז אחרי חפירה בפורום הבנתי את המינימום של מה ואיך כדי להתחיל לשאול שאלות...

אני עושה את ההתקנה לבד (סופר - ב-כ-י-ף), ורוצה לדעת מה חושבים על המוצרים הבאים,

לפני קנייה .

אני עושה הזמנה מחבר מחו"ל, להלן ההתלבטויות :

1. מגבר :

SSL EV4.1600 EVOLUTION 1600W

Lanzar VCT4110

Hifonics HFi100.4

Soundstream STL4.500

Soundstream RUB4.600

Crunch PowerZone P1400.4

Planet Audio AC1800.5

 

יש סיבה אגב שלא אוהבים את המגברים של BOSS?

 

2. מנחת -חייב כי לHU של מאזדה אין RCA

הסוג ממש קריטי?

Peripheral SVEN2

Stinger SGN11

PAC SOEM-T

Absolute HLA450

PYLE PLVHL60

 

 

 

ערכת התקנה כלשהי מהרשימה

הן מגיעות עם בית פיוז, אז פיוז 60A כן?

 

עוד משהו שאני צריך חוץ מזמן-סבלנות-בריאות וכו'?

תודה על העזרה!!!

פורסם

חיווט:

כבל מתח מהמצבר למגבר.

כבל מתח מהמגבר לשילדה.

RCA מהמנחת למגבר.

חוטים מהמגבר לרמקולים.

פלטה עליה יורכב המגבר.

נעלי כבל לכל החיבורים.

מתחדשת*

פורסם

אני אוכל לייעץ רק לגבי המנחת, ומכל הרשימה את היחידי שהייתי פוסל הוא ה SGN11 של סטינגר. הבעייה איתו הוא שהוא אינו כולל מנגנון סינון רעשים, מה שעלול להשאיר אותך עם כל מיני רעשים מוזרים. SGN12 או 13 הם כבר מנחתים יותר רציניים ויקרים ויעשו את העבודה ב 100%.

 

חוץ מכלי עבודה שלא מופיעים ברשימה כדאי מאוד לרכוש גם יריעות בידוד לדלתות ("איטום" בשפת הפורום) וטבעות הגבהה מעץ. השקעה קטנה שתקפיץ את איכות המערכת בכמה רמות, גם עם רמקולים וציוד הגברה זול.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הסיבה העיקרית היא בידוד שילדת הרמקול ממגע ישיר עם פח הדלת.

סיבות נוספות הן אפשרות להתקנת רמקול עמוק יותר מהמעומק המקורי, קירוב הרמקול לדיפון הדלת, אפשרות להשתמש בחור המקורי עם רמקול גדול יותר, הגדלת מידת הרמקול או התאמה לחור קיים (לדגומה מרמקול 5X7 לרמקול 6.5").

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הגבהות כבר עשיתי לבד מ-MDF, במאזדה יש רמקולים 5/7, לי יש 6.5"

לגבי המנחת קראתי בעיון רב את השרשור הזה שהיה דיי מקיף בעניין ואני אלך על SGN12

 

יש למישהו מידע בנוגע למגברים? הכי קריטי...

 

אני נוטה לכוון ה CRUNCH...

פורסם

לא רוצה לבאס, אבל קראנץ' הם לא מה שהיו פעם, המגברים שלהם כבר לא איכותיים כמו שהיו.

מכל מה שהראית, הייתי לוקח את הRUB פשוט כי סדרת הStealth נמוכה יותר מהרוביקון.

אם כבר, אז כבר.

 

חיווט: אני ממש שונא את הקיטים המוכנים האלה, פשוט כי תמיד חלק אחד בהם הוא פשרה ולא מה שאתה רוצה ואז מתחיל מרדף סביב עצמך על להחליף את זה או לא. אז פשוט עדיף לקנות בנפרד אם יש לך דרישות מסויומות.

אם לא, תקנה קיט מוכן וזה יספיק לך.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

בסדרות החדשות- ה STL ממוקמת מעל ה RUB.

מהרשימה שנתת, בהחלט עדיף אחד מהסאונדסטרימים למיניהם.

 

האם אתה הולך להתקין סאב? ואם כן- איזה?

 

עריכה- היא לא בדיוק ממוקמת מעל- היא פשוט קלאס D, ומתומחרת גבוה מעט יותר ב- 4 ערוצים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון :

כל העניין עם הציוד מחו"ל התחיל להסתבך,

לא התאים,

נשארתי עם קומפוננט טמפו מורל

הוספתי 6.5 של rockford מאחורה

טלפון סמסונג גלקסי S2 עם אקולייזר נהדר של PLAYER PRO

סאונד מדוייק ונקי.:-D

 

בי-כייייף:wink:

×
×
  • תוכן חדש...