Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר רכשתי האמת פולו GTI וביום שני אני אקבל אותה.

רציתי לדעת מה אתם הייתם רוכשים, FR או GTI

המנוע הוא אותו המנוע, המחיר של הפולו טוב יותר ב10K

הפולו קצת חתול בשק מכיוון שלא ביצעתי נסיעת מבחן לפני קנייה וכן, אין מגזיני רכב בארץ שערכו נסיעת מבחן על הפלו

ראיתי כמה מבחנים באירופה והדעות חלוקות.

 

אגב דווקא באירופה, הפולו יקרה יותר מהאיביזה..

פורסם

כבר ביצעת את הרכישה, אז מה אכפת לך מדעות של אנשים עכשיו? קצת שאלה תמוהה :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני נוסע בקופרה 2011.

אם הייתה לי אפשרות לקנות פולו, הייתי קונה פולו. באותה תקופה היא לא הייתה בארץ.

החסרונות של הפולו זה האבזור הסופר-דל לעומת הקופרה. כסאות, בקרת אקלים, בלוטוט, שיוט, ועוד המון דברים שפשוט לא נמצאים בפולו.

מה שכן, היא 5 דלתות, צרה יותר (פחות רחבה) ובעלת פוטנציאל לשיפורים (לפי EBAY) גדול יותר.

פורסם
אני נוסע בקופרה 2011.

אם הייתה לי אפשרות לקנות פולו, הייתי קונה פולו. באותה תקופה היא לא הייתה בארץ.

החסרונות של הפולו זה האבזור הסופר-דל לעומת הקופרה. כסאות, בקרת אקלים, בלוטוט, שיוט, ועוד המון דברים שפשוט לא נמצאים בפולו.

מה שכן, היא 5 דלתות, צרה יותר (פחות רחבה) ובעלת פוטנציאל לשיפורים (לפי EBAY) גדול יותר.

 

בפולו יש בקרת שיוט, ויש בקרת אקלים אלקטרונית.

פורסם

מבחינתי ברור שהפולו GTI. קודם כל היא נראית מצוין שבזה בדר"כ דווקא סיאט לוקחת.

אבל לפני ואחרי הכל בשבילי האיכות מדברת ואין מה להשוות את איכות החומרים בין שני הרכבים, בטח כשמדובר ברכב ספורט שנוטה גם כך לקרקושים עם הזמן (בטח כשיש עודף פלסטיקה נוקשה).

 

האמת היא שהיום במחיר שלה, בעיניי מדובר ברכב הספורט הכי משתלם שאפשר לקנות. וגם אהבתי את זה שיש לה גג פנורמי נפתל לשם שינוי! חבל שבדר"כ עבור גג פנורמי צריך להתפשר על פתיחה.

 

ויש עוד פלוס אחד ענק- כשתלך למכור את הרכב שלך לא תהיה לך בעיה לעומת סיאט שלמכור אותה... טוב... זה סיפור לא קטן.

 

תתחדש- קניה מצוינת.

פורסם
מבחינתי ברור שהפולו GTI. קודם כל היא נראית מצוין שבזה בדר"כ דווקא סיאט לוקחת.

אבל לפני ואחרי הכל בשבילי האיכות מדברת ואין מה להשוות את איכות החומרים בין שני הרכבים, בטח כשמדובר ברכב ספורט שנוטה גם כך לקרקושים עם הזמן (בטח כשיש עודף פלסטיקה נוקשה).

 

האמת היא שהיום במחיר שלה, בעיניי מדובר ברכב הספורט הכי משתלם שאפשר לקנות. וגם אהבתי את זה שיש לה גג פנורמי נפתל לשם שינוי! חבל שבדר"כ עבור גג פנורמי צריך להתפשר על פתיחה.

 

ויש עוד פלוס אחד ענק- כשתלך למכור את הרכב שלך לא תהיה לך בעיה לעומת סיאט שלמכור אותה... טוב... זה סיפור לא קטן.

 

תתחדש- קניה מצוינת.

 

אלה היו השיקולים שלי בעת הקנייה (וקמובן החמש דלתות), אני ללא ספק שלם עם ההחלטה שלי עכשיו.

פורסם

בשיא הרצינות - רק עכשיו אתה שלם עם ההחלטה שלך? יומיים לפני קבלת הרכב? :?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
בשיא הרצינות - רק עכשיו אתה שלם עם ההחלטה שלך? יומיים לפני קבלת הרכב? :?

כן, אני לא מתבייש לומר שנושא הרכישה קצת הציק לי. במיוחד שנהגתי על הקופרה ועל הGTI לא!

×
×
  • תוכן חדש...