Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם וחג שמח :-)

 

 

 

רציתי לשאול שאלה קטנה: "אוטודיפו" עובדת בחג (מחר)? ו"צמיגי אנטון" ביפו?

ואיזה חנויות לאביזרי רכב עובדות בחג באזור המרכז/ י-ם ?

 

ועוד שאלה (2 רכבים):

מה התהליך להגדלת מידות צמיגים וג'אנטים?

לדעתכם, זה בסדר אם אני אקנה 8 ג'אנטים באוטודיפו (195/55/15),

ו-8 צמיגי TOYO T1R באיזשהו מקום אחר? (איפה אפשר לקנות טריים במחיר סביר)?

אני יודע שכל הג'אנטים באוטודיפו הם סיניים, אבל יש להם אחריות ל-4 שנים...

 

תודה רבה לכולם וחג שמח עוד פעם :wink:

:twisted:
פורסם

עדיף שתחסוך לג׳אנט נורמלי כי כל בור קטן יגרום לך לעיקומים וכאב ראש.

מעבר לזה אין לי מושג אם הם פתוחים בחג, מקסימום תחכה יומיים לא יקרה כלום.

פורסם
עדיף שתחסוך לג׳אנט נורמלי כי כל בור קטן יגרום לך לעיקומים וכאב ראש.

מעבר לזה אין לי מושג אם הם פתוחים בחג, מקסימום תחכה יומיים לא יקרה כלום.

 

מה נחשב לג'אנט נורמלי?

כי זה 8 ג'אנטים (2 רכבים), ובאוטו דיפו יש מבצע - 8 ג'אנטים 15" ב-3400.

התוכל להמליץ על 2 סטים של ג'אנטים נורמליים (8ג'אנטים,אבל 4דגם שונה,ו4 דגם שונה) עד 3.5K?

ואיפה אפשר לקנות שמיניית T1R טריים במחיר סביר (עד 4K) ?

 

תודה רבה על ההתייחסות :wink:

 

 

נ.ב. - קראתי פה על "צמיגי נאסא" - יש לכם כתובת מדוייקת להקליד ב-GPS ? הם עובדים בחג/ שבת? אני יכול בכלל לנסוע שם בשבת/ חג?

:twisted:
פורסם

אנטון עובד גם בחג. בכלל, אם אתה מחפש דברים בסגנון הזה דווקא בחג אז הישובים הלא-יהודיים הם אזורים שכדאי שתתחיל להכיר.

 

אבל הכי טוב שתחכה עם כל העניין עד אחרי החג, כשיהיו יותר חנויות פתוחות ותוכל לעשות סקר מחירים נורמלי. סוף מעשה במחשבה תחילה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בוקר טוב וחג שמח.רשמתה "אהלן"כול אלה עובדים בחג אתה מוזמן לסביבות כפר סבא הכול פתוח .יש לך בירוקונים אוטודיפו פתוח היום .תתקשר לפני .

פורסם
מה נחשב לג'אנט נורמלי?

כי זה 8 ג'אנטים (2 רכבים), ובאוטו דיפו יש מבצע - 8 ג'אנטים 15" ב-3400.

התוכל להמליץ על 2 סטים של ג'אנטים נורמליים (8ג'אנטים,אבל 4דגם שונה,ו4 דגם שונה) עד 3.5K?

ואיפה אפשר לקנות שמיניית T1R טריים במחיר סביר (עד 4K) ?

 

תודה רבה על ההתייחסות :wink:

 

 

נ.ב. - קראתי פה על "צמיגי נאסא" - יש לכם כתובת מדוייקת להקליד ב-GPS ? הם עובדים בחג/ שבת? אני יכול בכלל לנסוע שם בשבת/ חג?

 

אני לא בטוח שיש באוטו דיפו T1R

בכל מקרה, המחיר שלהם יהיה נמוך מ2000 שקל לסט. במידה הזו.

 

גאנטים ב1700 שקל לסט זה לא זול. כל פנצריה תסדר לך בפחות מזה.

 

סע לצמיגי מוריס, בית עובד. סט שם יעלה משהו כמו 1500 שקל והצמיגים עוד 1600 וזה במידה ויש בכלל T1R בארץ

הכל טרי. גם החומוס.

×
×
  • תוכן חדש...