Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה 1.4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך ייעוץ בקשר ליפיפייה הנ"ל

מה אתם אומרים ללכת על ה 1.4 או לחכות לפברואר שיגיע משלוח חדש של TSI

ה TSI קצת מפחיד אותי האמת צריך לדאוג לו יותר לתת לו להיות מונע אחרי לפני, טיפולים יותר יקרים

כאשר ה 1.4 מאוד אמין ונינוח

 

בנוסף אני מבקש אם למישהו יש תמונה של הצבע האדום עם גג כסוף אשמח:roll: :roll:

S2k4life

 

"S2000, Its not a car Its a life style"

פורסם

DORAS -יש לך TSI?

דבר שני,מנועי טורבו יקרים יותר לטיפול בכ25% עד כמה שהבנתי וכמו כן הבלאי שלו הרבה יותר גדול מהבלאי של מנועים אטמוספריים רגילים-פיזיקה פשוטה :)

הייתי ממליץ לך ל להכינס לתוך התחום של מנועי הTSI לפחות לא ב3 שנים הקרובות עד שלא תוכח האמינות והסחירות של המכוניות הללו

בהצלחה :)

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

יש אחת אחרונה ירוקה בתל אביב גג לבן אם אתה רוצה תגיע בנובמבר

בכל אופן אני אלך על ה 1.4 האדומה נראה לי

אם למישהו יש בכל זאת תמונה אני אשמח

S2k4life

 

"S2000, Its not a car Its a life style"

פורסם
DORAS -יש לך TSI?

דבר שני,מנועי טורבו יקרים יותר לטיפול בכ25% עד כמה שהבנתי וכמו כן הבלאי שלו הרבה יותר גדול מהבלאי של מנועים אטמוספריים רגילים-פיזיקה פשוטה :)

הייתי ממליץ לך ל להכינס לתוך התחום של מנועי הTSI לפחות לא ב3 שנים הקרובות עד שלא תוכח האמינות והסחירות של המכוניות הללו

בהצלחה :)

 

בניגוד אליך, נהגתי כמה פעמים בשני המנועיםויש הבדל של שמים וארץ. לא סתם ישנו הפרש גדול במחיר בין ה-1.4 ל- TSI.

 

גם אם ייצא למנוע ה- TSI שם טוב בשוק, אף אחד לא יכול להבטיח לך שלא יהיו תקלות, ולהיפך (צריך להזכיר את מקרי המנועים שקרסו בטויוטה קורולה 2003-2004?).

 

צריך להפסיק להתייחס לרכב כאל מניה, כי הערך שלו אף פעם לא עולה, אלא רק יורד. ומי שקונה רכב בשביל למכור אותו ולא מסתכל על מכלול שלם של דברים (איכות הרכב, ההנאה ממנו וכו'), טועה.

פורסם
DORAS -יש לך TSI?

דבר שני,מנועי טורבו יקרים יותר לטיפול בכ25% עד כמה שהבנתי וכמו כן הבלאי שלו הרבה יותר גדול מהבלאי של מנועים אטמוספריים רגילים-פיזיקה פשוטה :)

הייתי ממליץ לך ל להכינס לתוך התחום של מנועי הTSI לפחות לא ב3 שנים הקרובות עד שלא תוכח האמינות והסחירות של המכוניות הללו

בהצלחה :)

 

ולך יש TSI ?

 

כתבת בלל של שטויות...

מנועי TSI נמצאים בשוק (הישראלי לפחות) 3.5 שנים, שמעת על הרבה תקלות מאז ?

פורסם

קיבלתי הצעה של 92 אלף מה אומרים?

אני לא מקבל חיישני רוורס הם רוצים 1000 שקל

ומערכת מולטימדיה 6 וחצי אלף

מושגעים!!!:evil: :evil:

S2k4life

 

"S2000, Its not a car Its a life style"

×
×
  • תוכן חדש...