Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי VW גולף דור 5

והשאלה שלי היא אם אני צריך לעשות טיפול פעם בשנה או כל 15K?

קצת שאלת תם אבל רוצה להיות בטוח ליתר ביטחון.תודה

החיים הם חצי הימור - למה לא להנות מזה?:twisted:

YOU DON'T KNOW HOW DEEP YOU CAN RIDE UNTIL YOU CANT GET BACK OUT

 

VW גולף- עוד אחת מהנאות החיים8)

פורסם

הראשון מביניהם.

 

אם אתה מגיע ל10K בשנה, תעשה את הטיפול ב10K.

 

אם אתה נוסע בעיקר בעיר, בחום של הארץ, עדיף לטפל כל 10K, ולא למשוך, קצת יותר יקר, אבל בריא.

פורסם

תודה לשניכם.

איזה מוסך של VW אתם ממליצים באזור תל אביב?

החיים הם חצי הימור - למה לא להנות מזה?:twisted:

YOU DON'T KNOW HOW DEEP YOU CAN RIDE UNTIL YOU CANT GET BACK OUT

 

VW גולף- עוד אחת מהנאות החיים8)

פורסם

מעדיף.

החיים הם חצי הימור - למה לא להנות מזה?:twisted:

YOU DON'T KNOW HOW DEEP YOU CAN RIDE UNTIL YOU CANT GET BACK OUT

 

VW גולף- עוד אחת מהנאות החיים8)

פורסם

הייתי במוסך תושייה.

בוא נגיד שאני במקומך בודק מוסכים אחרים ודי לחכימא ברמיזה.

 

לאחר מעל 10 שנים עם ואגיות שונות לדעתי המוסך הכי פחות נורא של VW זה קלדס בראשל"צ.

פורסם

קרובת משפחה עובדת במוסך בראשון נחפור לה קצת נראה מה אפשר לארגן.

קצת מלחיץ לשמוע שזה המוסך 'הכי פחות נורא' אבל נסתדר.

תודה לעוזרים.

החיים הם חצי הימור - למה לא להנות מזה?:twisted:

YOU DON'T KNOW HOW DEEP YOU CAN RIDE UNTIL YOU CANT GET BACK OUT

 

VW גולף- עוד אחת מהנאות החיים8)

פורסם

אני ממליץ בפה מלא על חבר הפורום רון.

 

מוסך המתמחה במכוניות קונצרן VAG גולף/אודי/סיאט "מוסך רון" שברח' המסגר 31 ת"א,

טל' 03-5373204 ובקש/י את רון שהנו גם חבר פורום זה. אתרו הנו www.rongarage.co.il

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...