Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צבע לרכב חומרים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, חבר טוב שלי ביקש שאני אשאל פה בפורום בקשר לצביעת דלת. עשו לו תיקון פח באחת הדלתות ואחרי זמן הצבע התחיל להיסדק אז עכשיו הוא רוצה לצבוע בעצמו הוא צריך את השמות של החומרים בשפה המקצועית שפכטל + החומר שמכסים איתו את השפכטל על מנת למנועה מהצבע להיסדק. עם מישהו יש לו טיפים איך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר אשמח . בנוסף לשמות בשפה המקצועית הוא מבקש גם יעוץ איפה מוכרים את החומרים. תודה

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

אי אפשר לצבוע רכב לבד

אתה צריך לשייף את כל החלק הפגוע

לשים חומר נגד קורוזיה

להשיג סביבה נקיה מאוד מאבק וחול ומכשיר להתזת צבע ולכה

להשיג צבע שבאמת תואם את הצבע המקורי שלך (לא תצליח אם זה אוטו בן 5 שנים או יותר)

לצבוע כמה פעמים שצריך במקום המאוד נקי ולהניח לו להתייבש יום יומיים לפני כל שכבה נוספת

לרסס לכה כמה פעמים שצריך ולתת להתייבש לכל פעם

בקיצור אם תמצא איזשהו ערבי עם תנור וציוד שמישהו ימליץ לך עליו תוכל לצבוע חלק כלשהו בודד במקסימום 500 ש"ח וזה אמור להיות בסדר לכמה שנים :twisted:

פורסם

יש לו את כל הציוד והכלים זה לא מוסך אבל טוב מספיק. באיזה לקה מדובר?

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם
אי אפשר לצבוע רכב לבד

אתה צריך לשייף את כל החלק הפגוע

לשים חומר נגד קורוזיה

להשיג סביבה נקיה מאוד מאבק וחול ומכשיר להתזת צבע ולכה

להשיג צבע שבאמת תואם את הצבע המקורי שלך (לא תצליח אם זה אוטו בן 5 שנים או יותר)

לצבוע כמה פעמים שצריך במקום המאוד נקי ולהניח לו להתייבש יום יומיים לפני כל שכבה נוספת

לרסס לכה כמה פעמים שצריך ולתת להתייבש לכל פעם

בקיצור אם תמצא איזשהו ערבי עם תנור וציוד שמישהו ימליץ לך עליו תוכל לצבוע חלק כלשהו בודד במקסימום 500 ש"ח וזה אמור להיות בסדר לכמה שנים :twisted:

 

+1

עניין הצביעה אוליי נראה פשוט אבל לא כך, זה מאוד קשה ל"התחבר" לצבע הרכב הקיים עם צבע חדש והצביעה תצא כמו כתם מוזר ביחס לכל הרכב, שלא נדבר על עבודת ההכנה שצריכה להיות מאוד מדוייקת וחלקה ועוד ... זה לא פשוט כמו שזה נראה.

פורסם

logo.gif

טופ קולור בע"מ

 

|צבעים - מכירה



יצחק שדה 37 תל אביב

 

 

כל החומרים נמצאים שם + ייעוץ אדיב וסבלני.



ושלא ירפו את ידיך כל המלעיזים

×
×
  • תוכן חדש...