Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יגואר XJ6 1980


gdiil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מספיק לי כניראה הצרות מהמרצדס שעדיין בשיפוצים והסוף לא נראה קרוב

הוספתי לשיגעון יגואר סדן XJ6 1980 שהבאתי ממיאמי.

 

אני מחפש מישהו שיודע משהו על האוטו הזה, יש לו מע' קרור מוזרה במקצת. חוץ מהרדיאטור יש עוד מיכל הרחבה מפח על הדופן

ועוד מיכל עיבוי מתחת לכנף. יש גם שני מכסים למים, אחד על מיכל ההרחבה והשני בראש המנוע.

אני מבקש לדעת איזה מיכסים צריך ואיפה.

אני יודע שצריך מכסה בלחץ של 16 psi על מיכל ההרחבה. אינני יודע איזה מכסה צריך על ראש המנוע ולא מצאת בספרות

לא של היינץ ולא במקום אחר, מה צריך להיות שם.

כשאני שם מכסה רגיל על ראש המנוע, יש בריחת מים מהמכסה הזה החוצה.

האמריקאי עשה שם כל מיני פטנטים כדי לבלום את הנזילה אבל ללא הועיל.

אם מישהו מכיר אולי בטעות את המערכת הזו, אודה עם יוכל ליעץ לי.

 

ואני ממשיך כמובן לשפץ את המרצדס, המנוע כבר בפנים ואפילו עובד, וכעת מע' החשמל בטיפול יסודי.

 

אז אני ממתין לתשובות/ עיצות.

 

גדעון

פורסם

נסה אצל יוסי מ"קאר-זון". נייד שלו:052-2782270 (לא תמיד עונה, אבל גם אם לא, יחזור אליך בסוף).

בחור שאני מכיר שהסתבך עם XJ (יותר חדשה משלך...) עם בעיית מחשב, אחרי שעבר כמה מוסכים ולא הצליחו לפתור לו את הבעייה (כולל במורשה), הגיע אליו ושם נפתרה הבעיה. יש סיכוי שיפתור לך את הבעיה.

בהצלחה8)

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

פורסם

אם אתה מתכוון למיכל העגול מתחת לכנף ימין זה קניסטר.

כנס לאינטרנט ותזמין קטלוג של SNG BARRAT וכן קטלוג של ANGLO PARTS משם החכמתי

אם הבאת כמוני את הרכב ממיאמי תבדוק עם המוכר היכן הוא תיקן וטיפל מכיוון שאז בזמנו נתנו לכל בעל רכב את הסכמה החשמלית של הרכב הספציפי ,זה עזר לי המון בשיפוץ.

בהצלחה

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

מה זה בדיוק אומר כאשר במעמד מסירת הרכב נותנים לך את הסכימה החשמלית של הרכב? :shock:

 

חסר רק שיעשו מבצע, קנה XJ וקבל אבו-מטר מתנה! :lol:

 

 

דרך אגב, דוד שלי שהוא איש של יגואר מאז ימי ה E-TYPE הראשונה ועד היום טוען שאפשר להגיד מה שרוצים על יגואר תחת שלטון פורד אבל מעולם לא היו לו XJ כ"כ אמינות כמו תחת שלטון פורד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

"בגירה" מה אתה תמה? כתבתי עברית פשוטה!!

קניתי XJ6 בפלורידה ,יד ראשונה (דגם קופה הנדירה) עם הרכב והניירת המקורית היו כל סכמות החשמל המקצועיות שהיוו אז בזמנו חלק מספר הרכב שניתן לקונה.

מירוצי מכוניות

פורסם

לכל המשיבים והמאחלים תודה

ותודה גם לאלוהי האינטרנט והפורומים

נכנסתי לפורום של יגואר (אחד מהם) באנגליה וקבלתי את כל האינפורמציה שהיתי צריך וכעת צריך להשיג חלקים

שזה פחות בעייתי לדגם הזה.

 

אז תודה לכולם.

פורסם
"בגירה" מה אתה תמה? כתבתי עברית פשוטה!!

קניתי XJ6 בפלורידה ,יד ראשונה (דגם קופה הנדירה) עם הרכב והניירת המקורית היו כל סכמות החשמל המקצועיות שהיוו אז בזמנו חלק מספר הרכב שניתן לקונה.

 

 

לא צריך לכעוס, זה פשוט עובדה מפתיעה.

 

אתה מכיר הרבה רכבים חדישים (1980) שביחד עם הרכב מוסרים לקונה את הסכמה החשמלית של הרכב?

 

לי זה נשמע בערך כמו "קח...קח... תאמין לי, אתה תזדקק לזה בהמשך" :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

דווקא היגואר XJ דור שלישי נחשה למכונית אמינה למדי, לפחות בדגמי ה 6 בוכנות.

מי שהיתה בעייתית במיוחד היתה ה XJ 40 שהחליפה אותה ב 87', וסימן ההיכר העיקרי היו פנסי החזית המלבניים.

ה 40 היתה עמוסה באלקטרוניקה בריטית משובחת, בדיוק כמו מטעמי המטבח שלהם וההומור שלהם, ומי שהתנסה "רק" באלטרנטור של לוקאס יבין מיד במה מדובר.

ה 300 שפותחה תחת כנפי פורד והוצגה ב 94' היתה שיפור אדיר בתחום האמינות והתחזוקה, ובסקרי האמינות הן הגיעו למקומות מכובדים למדי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
לכל המשיבים והמאחלים תודה

ותודה גם לאלוהי האינטרנט והפורומים

נכנסתי לפורום של יגואר (אחד מהם) באנגליה וקבלתי את כל האינפורמציה שהיתי צריך וכעת צריך להשיג חלקים

שזה פחות בעייתי לדגם הזה.

 

אז תודה לכולם.

 

תן לנו בבקשה, תקציר של המערכת והפתרון.

שלמה דן גדרון

פורסם

אז כך

ליגואר הזו יש רדיאטור ועוד מיכל שניקרא מיכל הרחבה (תרגום לעברית) ומעבה.3

הרדיאטור ומיכל ההרחבה נמצאים קבוע בלחץ מערכת המים.

יש 2 פקקי מים אחד בנקודה הגבוהה ביותר במערכת (הוצאת אוויר וכדומה) שם יש פקק מים כמו פקק של רדיאטור אבל

ללא שסתום לחץ.

המכסה עם השסתום סוגר את מיכל ההרחבה (נמצא על דופן שמאל). ממנו יוצא צינור למעבה שנמצא מתחת לכנף שמאל.

המעבה נמצא תחת לחץ אטמוספרי רגיל.

מישהו בארצות הברית סגר את המיכה העליון ואת מיכל ההרחבה באותו מכסה עם שסתום.

ובכך חיבר את הרדיאטור עם מיכל ההרחבה. נוצר לחץ במיכסה העליון מעל השסתום והמים פרצו החוצה.

החלפתי את המיכסה למיכסה של ניסן לארגו (מתאים בדיוק) והבעיה הזו נפתרה.

לא מצאתי באינטרנט את השרטוט המדוייק אבל אני מעלה כאן את השרטוט של מערכת הקירור. מספרי 13 הם המכסים המדוברים

 

יש עוד כמה בעיות אך הן פתירות בעזרת הספר של היינץ

normal_the-difinitive-xj-parts-catalogue-000043.jpg

פורסם

לי זה נשמע בערך כמו "קח...קח... תאמין לי, אתה תזדקק לזה בהמשך" :lol:

 

ענק :roflmao: :roflmao: :roflmao:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...