Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו אוטומט 95 - צריך לפרק ציריה לצורך החלפת גומיה לפעמון חיצוני?


oren1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לא בכל הרכבים ניתן לפרק את הפעמון מהציריה, נדמה לי שברנו מגאן ובקליאו B זה כך, לגבי קליאו ישנה - לא יודע.

 

אם לא ניתן לפרק את הפעמון צריך להוציא את הציריה מהגיר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחברי הפורום לילה טוב.יש לי שאלה לגבי החלפת גומיות לציריות בצד הגלגל הנבה .האם יש צורך להוציא את הציריה מהגיר ?

 

מומלץ לפרק את כל הציר ממקומו בהחלפת גומיה לפעמון, יחד עם זאת יש דגמים שבהם פירוק הפעמון מהציר הוא דיי פשוט, מכה טובה והפעמון מתנתק מהציר ואז אפשר לחסוך את פירוק הציר ממקומו.

 

מקרה נוסף שאפשר לחסוך פירוק הציר הוא התקנת גומיה גמישה עם מכשיר יחודי שמשחיל את הגומיה בצורה מושלמת על הפעמון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכם אבל השאלה ? לאחר החלפת הגומיות לציריות היה חסר בגיר לטר וחצי שמן הידראולי.?הגומיות הוחלפו במסך ואחרי ימים מיספרה הגיר תיפקד בקוש .לאחר שהוספתי שמן הגיר מתפקד בסדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...