Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שההודעה מתכוונת לאייטונס במחשב.

 

הבעיה העיקרית בJB שאתה מודיע לכול העולם את הסיסמת גישה לפלאפון דרך משתמש רוט, את האמת אותי אישית זה לא מדאיג.

 

מרק הסוללה אצלי מספיקה ליותר זמן מפלאפון לא פרוץ, אני אישית מוציא נכון להיום 4 יום מהסוללה, האייפון אצלי 7 חודש ויש לי בסך הכול 60 הטענות, אני בספק שהאייפון שלך מתקרב לזה, לכן הטענה הראשונה שלך בהחלט לא נכונה.

אם GPS באייפון 4 פרוץ אין בכלל בעיות, למי שיש בעיות אם GPS זה בעלי מודם 06:15 ב3G/3GS, כול אלו זה אנשים שאין להם ברירה זה או לקנות אייפון חדש ולשלם 1500 שקל או לפרוץ, אם אתה ממליץ לקנות אייפון חדש במקרה כזה אז משהו לא בסדר בחשיבה שלך.

אני לא אומר שאין בגים פה ושם, במיוחד אצל אנשים שכול היום מתקינים ומורידים אפליקציות, מי שפעם בחודש מוריד אפליקציה או שניים לא ישים לב לאף בעייה.

 

את האמת אני פרצתי רק בשביל לא להשתמש באייטונס בכלל, גם אם היתי נשאר ללא GPS ומוריד את הסוללה ליום אחד זה היה שווה את זה.

אודי A4

דימה.

פורסם

תודה, אבל מזמן אני לא בשלב לבדוק את העניין הזה בעדכונים, מה שאני צריך פעיל

תמונה, לצורך העניין:

photo130711085401.png

 

מסתבר שגם אפליקציית YouTube של הטלפון לא עובדת

photo130711090144.png

פורסם

נראה כאילו פרצת אותו לפני שאיקטבת אותו. יש מצב שעשית ריסטור ל 4.3.3 וישר פרצת, לפני שנתת שם לאייפון ולפני שנתת לו להסתנכרן עם אייטונס?

 

או שזה בכלל אייפון נעול ששדרגת ל 4.3.3 מבלי לשדרג את המודם?

Stay Dirty

פורסם

האייפון מאוקטב מהרגע שקיבלתי אותו מהחברה

זה אייפון 4 - מספר 3, כלומר זה האייפון השלישי שקיבלתי מאורנג'

ברגע שקיבלתי אותו, הכרתי אותו לאייטיונס, העליתי גיבוי קודם, ואז פרצתי

 

הבעיה התחילה לאחר ששיחקתי עם "הגבלות" בתוך ההגדרות, וביטלתי את אייטיונס

הבעיה נכנסה לתוקף רק לאחר ריבוט שעשיתי..

רק אחרי זה גיליתי את כל הבעיות עם הPush

 

נכון לעכשיו, ריבוט לא פותר את זה, ואני לא מכיר דרך שפותרת את זה

אשמח לעזרתך אסף

פורסם

מוזר מאוד. אני מתאר לעצמי שכבר ניסית לסנכרן אותו עם אייטונס כמו שהוא ביקש.

 

בכל מקרה, תוסיף את הסורס הזה לסידיה:

 

http://repo.insanelyi.com

 

כנס לתוכו, חפש את PUSH DOCTOR ותתקין אותו. ההתקנה לוקחת כמה דקות, אז כדאי שתבטל את הנעילה האוטומטית של האייפון.

 

אם בסוף ההתקנה אתה מקבל שגיאה, זה בגלל שאזלו אישורי הפוש באותו רגע. יש להם כמות מוגבלת לחלק כל פעם. אז אם לא הצלחת להתקין, נסה שוב אחרי שעה.

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...