Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עלה בראשי רעיון!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפתח תוכנה שתשמש כ-דף קשר לחברי הפורום..

 

הסבר קצר..

 

אני מצרף פה תמונה של גרסה לא גמורה של התוכנה להירשמות..

 

מה שהתוכנה תעשה:

אתם תירשמו, תמלאו פרטים, קובת ישלח אליי (הכל חד פעמי)

 

תהיה לכם תוכנה נוספת (את הראשונה תוכלו למחוק) שתהיה מעין מסד נתונים (DATABASE)

ששם יהיו רשומים פרטים שלכם, ותמונות של כלי הרכב שלכם..

 

אני רוצה תגובות הערות וכל העולה על רוחכם...

 

גם אם הרעיון נראה קצת טיפשי ולא ישים אקבל..

member registration.jpg

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

ואני רוצה מיליון דולר , וקליאו V6 ...

מה נהיה עם אנשים , כל הזמן רוצים תשומת לב ותגובות - תקנו כלב!!!! :evil:

 

ולעניינינו - אני חושב שהרעיון יפה מאוד ויוכל לעזור מאוד בכיוון המחשבה העתידי של הפורום - זה יכול להיות DB שיועבר גם לבתי עסק מסויימים לשם מתן הנחות וכו' וכו'...

אחלה רעיון!

:-)

פורסם
ואני רוצה מיליון דולר , וקליאו V6 ...

מה נהיה עם אנשים , כל הזמן רוצים תשומת לב ותגובות - תקנו כלב!!!! :evil:

 

ולעניינינו - אני חושב שהרעיון יפה מאוד ויוכל לעזור מאוד בכיוון המחשבה העתידי של הפורום - זה יכול להיות DB שיועבר גם לבתי עסק מסויימים לשם מתן הנחות וכו' וכו'...

אחלה רעיון!

 

יש לי כלב..

:p

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
ואני רוצה מיליון דולר , וקליאו V6 ...

מה נהיה עם אנשים , כל הזמן רוצים תשומת לב ותגובות - תקנו כלב!!!! :evil:

 

ולעניינינו - אני חושב שהרעיון יפה מאוד ויוכל לעזור מאוד בכיוון המחשבה העתידי של הפורום - זה יכול להיות DB שיועבר גם לבתי עסק מסויימים לשם מתן הנחות וכו' וכו'...

אחלה רעיון!

למה כל הזמן כשמישהו אחד כותב משהו שלא מוצא חן בעיני מישהו אחר,

המישהו האחר חייב לכתוב תגובה שמתחילה בקטילה? לא מתאים לך להגיב,

אל תגיב, אבל גם אל תקטול מישהו שמעלה רעיון כלשהו.

 

 

ולעניין, יכול להיות נחמד, רק תסביר באיזה הקשר זה יבוא הdatabase הזה?

כלומר, מי יסתכל בו ומתי?

:puzzled:
פורסם
ואני רוצה מיליון דולר , וקליאו V6 ...

מה נהיה עם אנשים , כל הזמן רוצים תשומת לב ותגובות - תקנו כלב!!!! :evil:

 

ולעניינינו - אני חושב שהרעיון יפה מאוד ויוכל לעזור מאוד בכיוון המחשבה העתידי של הפורום - זה יכול להיות DB שיועבר גם לבתי עסק מסויימים לשם מתן הנחות וכו' וכו'...

אחלה רעיון!

למה כל הזמן כשמישהו אחד כותב משהו שלא מוצא חן בעיני מישהו אחר,

המישהו האחר חייב לכתוב תגובה שמתחילה בקטילה? לא מתאים לך להגיב,

אל תגיב, אבל גם אל תקטול מישהו שמעלה רעיון כלשהו.

 

 

ולעניין, יכול להיות נחמד, רק תסביר באיזה הקשר זה יבוא הdatabase הזה?

כלומר, מי יסתכל בו ומתי?

 

ולמה שמישהו כותב משהו כקטילה למישהו אחר תמיד יש את איש הזה ששוב קוטל את זה שכבר קטל ממקודם את הרעיון המקורי? הגמל לא רואה את הדבשת שלו כנראה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני דווקה מאוד אהבתי את הרעיון :!:

 

חשבתי על זה כבר הרבה פעמים ,לי אישית זה מאוד חסר פה .

 

:mm_yeah:

 

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
ואני רוצה מיליון דולר , וקליאו V6 ...

מה נהיה עם אנשים , כל הזמן רוצים תשומת לב ותגובות - תקנו כלב!!!! :evil:

 

ולעניינינו - אני חושב שהרעיון יפה מאוד ויוכל לעזור מאוד בכיוון המחשבה העתידי של הפורום - זה יכול להיות DB שיועבר גם לבתי עסק מסויימים לשם מתן הנחות וכו' וכו'...

אחלה רעיון!

למה כל הזמן כשמישהו אחד כותב משהו שלא מוצא חן בעיני מישהו אחר,

המישהו האחר חייב לכתוב תגובה שמתחילה בקטילה? לא מתאים לך להגיב,

אל תגיב, אבל גם אל תקטול מישהו שמעלה רעיון כלשהו.

 

 

ולעניין, יכול להיות נחמד, רק תסביר באיזה הקשר זה יבוא הdatabase הזה?

כלומר, מי יסתכל בו ומתי?

 

מתן

לא קטלתי את הרעיון - אם היית קורא היית רואה שאני בעדו .

מה שכן קטלתי זה את הדרישה המוגזמת לתגובות...

:-)

פורסם

איזה נודניקים אתם :)

 

כל מה שרציתי זה תגובות כדי שאדע אם להמשיך..

 

לא "מריבות"

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
ואני רוצה מיליון דולר , וקליאו V6 ...

מה נהיה עם אנשים , כל הזמן רוצים תשומת לב ותגובות - תקנו כלב!!!! :evil:

 

ולעניינינו - אני חושב שהרעיון יפה מאוד ויוכל לעזור מאוד בכיוון המחשבה העתידי של הפורום - זה יכול להיות DB שיועבר גם לבתי עסק מסויימים לשם מתן הנחות וכו' וכו'...

אחלה רעיון!

 

יש לי כלב..

:p

 

יש לי 3!!!

חהחהחה

אחלה רעיון התוכנה הזאת :D

אני שונא את הקיץ!

פורסם

אני בעד , זה יתן לנו גם לדעת מי הם חברי הפורום וכו

 

אם אפשר גם להוסיף תמונה (ד"א אני לא חושב ששם משפחה זה רלוונטי אז את זה אפשר להוציא) של הבנאדם\גברת בכדי שנידע אל מי אנחנו ניגשים בפורום , בנוסף תמונה של הרכב וכו , זה יכול להיות ממש נחמד בעיקר לחדשים שאין להם כסף לבורקסים : :D :D :D:D

×
×
  • תוכן חדש...