Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אשמח לרעיונות: "מכונת מלחמה" ב 100K פלוס מינוס 30%


4Runner
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

 

אשמח לרעיונות שלכם לגבי רכב ספורטיבי ומתנהג, חדש או משומש 2008 ומעלה

עדיפות לרכב יחסית קטן וקל, חסכוני, עדיף טורבו, התנהגות חדה.

מבחינת מנוע, שני המנועים המעניינים אותי הם ה 1.4 - ה Multi Air של פיאט\אלפא וה TSI של קונצרן VAG

 

הרשימה שעולה לי בראש היא:

 

  • אלפא מיטו ? (משעמם ? אבל יפה !!!)
  • פונטו אבארט ? (חדש ויקר ... ירידת ערך ?)
  • 500 אבארט (צעצוע ? צפוף)
  • איביזה קופרה (התנהגות לא משהו ... מחיר דומה ללאון)
  • לאון TSI 1.4\1.8 (היה לי, מתומחר מגניב, יוחלף בקרוב ?)
  • GTI MK5 (לא חסכוני, יקר)
  • A1 (לא ספורטיבי)
  • שירוקו (יפה, אופה, אבל גדול וכבד)

קיבינימאט, כבר לא עושים מכוניות ספורט חזקות קלות ומתנהגות כמו פעם ???

 

אשמח לרעיונות

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא ציינת איזה גיר אתה מעדיף, אם אתה יכול לחיות עם גיר רובוטי או גיר ידני גם פיאט בראבו 2011-2009 היא אופצייה טובה.

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיטו - באמת יפה, אבל מאכזב מבחינה ספורטיבית.

פונטו אבארת - אותו הדבר, לצערי.

500 אבארת - גם יפה וגם מהנה, אבל לא להארדקוריסטים (וכן קטן מאוד)

איביזה קופרה - יותר מהנה מהמיטו וגם מנוע יותר טוב, אבל שוב לא להארדקוריסטים.

לאון - בגרסאות שציינת, לא ספורטיבי.

גולף - כנראה יתאים לך יותר מכל אלו שציינת עד כה, אבל כאמור - יקר יותר לאחזקה ולקניה.

A1 - גם קטן מאוד. התנהגות מפתיעה לטובה, אבל מנוע חלש ביחס לכל השאר.

שירוקו - דומה יחסית לגולף ביכולות, אבל כנראה קצת יותר טובה (לצערי, ע-ד-י-י-ן לא נהגתי...)

 

מכוניות קלות ומתנהגות כמו פעם - קליאו ספורט (טוב, לא כזו קלה, אבל מרגישה קלה ויודעת לנסוע במעגלים סביב כל אלו שצוינו כאן. במיוחד בגרסת הטרום מתיחה).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו ישן יותר ולשפר כוח ובעיקר התנהגות הולך?

לבנות איזו מיאטה טורבו למלחמה זה מתכון מצוין,טורבו קטן וזמין והמון שיפורי התנהגות!

מעיף לעזעזל את כול הרשימה פה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

500 אבארת היא כנראה הכי "חזקה קלה ומתנהגת כמו פעם" ברשימה, וכן, יש בה גם מן המלחמתיות (באופן צעצועי קצת, אבל בכל זאת) היא בהחלט מעוררת רצון עז לתקוף פניות. נכתב פה הרבה על בקרת האחיזה שהופכת אותה למתסכלת עבור חובבי הארדקור אבל בכל זאת, גם הרוב המוחלט של מי שמצהירים על עצמם כחובבי נהיגה (בכלל זה אני) מתאהבים בה.

 

מיטו חדה וטובה, אבל פחות מיוחדת בתחושות (להבדיל מהמראה) ופחות מעוררת בי געגועים לנסיעת המבחן בהשוואה לאבארת.

 

גולף GTI, דור 6 מכונית מעולה ומתנהגת אך לא מאוד מרגשת, להבנתי דור 5 קצת פחות מהוקצעת והיו די שיפורים שיצרו הבדלים לטובת דור 6. למרות יכולותיה הגבוהות, אני לא חושב שזו בדיוק המכונית הקלה ומתנהגת כמו פעם שאליה אתה מכוון.

 

אישית הייתי הולך על העקרב הקטן בלי לחשוב פעמיים.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואוו .. תודה לכולם !!!

 

העדפות גיר - ידני בלבד (מוכן לסבול בקושי DSG-6, הבנתי שהקלאצ'ים ב-6 רטובים וטובים יותר יחסית ל 7 הילוכים שהם יבשים)

רנו קליאו MK3 - אופציה מעניינת, תודה, עודף משקל וחוסר טורבו (פוטנציאל שיפורים) הוציאו אותה מהרשימה המקורית, להכניס שוב ?

BIG-Y - לא חוזר לרכב ישן, וגם שונא מיאטה (לא להתנפל עליי), מכרתי משהו ישן ומשודרג (לאון-4) מעדיף חדש יותר, חסכוני וקל יותר.

רוני - תוכל להרחיב על ה A1 (פוטנציאל שדרוג הכח גדול)

גולף MK6 - מכוער, גדול, יקר לקניה ותחזוקה, נסעתי על ה TSI 160, מזכיר טנק משפחתי חזק ...

alfa_draco - נסעתי על ה500 אבארט, מעט מאד, צעצוע חביב וצפוף מידי, קשה להשיג משומשות ...

 

תגידו, מישהו נסע על הפונטיאק סולסטיס טורבו ? אמנם אמריקאית, אבל קטנה והנעה אחורית, נראית כפוטנציאל לשדרוגים ...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפונטיאק לא מספיק מתקשרת ומאוד לא שימושית.

הקליאו אומנם לא תתן לך את הרגשת הכח המתפרץ ופוטנציאל השיפורים שהיית רגיל לו בליאון אבל היא תלמד אותך שיעור בתקשורת שמעט מאוד רכבים חדשים מהסוכנות מסוגלים להתקרב אליה. לחובבי הסיבובים פשוט אין הנעה קדמית שמספקת כ"כ הרבה פאן.

יש גם את האחות הגדולה, המגאן ספורט שיש לה טורבו, אחיזה משופרת ושלדה מצויינת אבל ההגה מעט פחות טוב מהקליאו לדעתי.

האופציות האחרות הם או להגדיל את התקציב (ואז אולי ללכת לכיוון המגאן קאפ ולקבל את הטוב מכל העולמות) או לרדת בשנתון וללכת על סדרה 3 עם מנוע רציני מתחילת שנות ה-2000.

 

נ.ב. כ"כ מהר נמאס לך מה-C1 והחסכוניות שלה?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, הקליאו היא ללא ספק המכונית ה"מתנהגת" ביותר כיום בקטגוריה הזו. הגרסה שמתאימה לתקציב שלך, ה-197 (טרום מתיחה) אפילו יותר אגרסיבית. היא אמנם כבדה יחסית, אבל זה ממש לא מורגש בנהיגה ספורטיבית, למעט כשאתה מאיץ בסל"ד בינוני (אין טורבו...). אני חושב שהיא הכי עונה להגדרה "מכונת מלחמה" - לא מאוד נעימה ביום-יום, די אגרסיבית ודורשנית, אבל גם מאפשרת לך להתמקצע טוב יותר בתור נהג מכל מכונית אחרת בתקציב הזה (למעט מיאטה).

אם אתה טיפוס של ביצועי מנוע, אז יש חלופות עדיפות (הקופרה מרגישה מהירה יותר והגולף באמת מהירה יותר...).

 

A1 - מה זה פוטנציאל שדרוג הכוח גדול? לכמה אתה מתכנן להגיע עם ה-1.4 הזה? נתחיל בזה שהיא חדשה בארץ ולא יהיה פשוט להשיג, לדעתי. נמשיך בצפיפות הגדולה מאחור (יותר מב-C1 שלך כנראה) ובתא המטען הלא קיים, וגם ברמות האבזור המשתנות (הרבה חבילות אבזור יקרות) והעובדה שצ'מפיון צוחקים עלינו ומוסיפים על ההגה כפתורים לניווט, טלפון, שליטה קולית ועוד כל מיני דברים - אבל שום דבר מזה לא עובד באמת...

אבל האוטו מפתיע בתחושה בנהיגה ספורטיבית - מרגיש שונה מהפולו והאיביזה. מהודק יותר, שליטת מרכב עדיפה ואחיזה מצוינת בצמיגי ה-17 אינץ' האופציונאליים (215). להגה יש קצת יותר מדי שטח מת, אבל מעבר לזה היא באמת מפתיעה לטובה.

גולף MK6 לא יותר גדול מ-MK5. והאמת שהיא מכונית ספורטיבית טובה יותר, למעט בקרת היציבות הלא מתנתקת.

פונטיאק - לא מתקרבת לרמה של המיאטה, אבל המון כוח. כנראה גם תאכל דלק בהתאם. כדי לפתוח ולסגור את הגג צריך לצאת מהאוטו. בפנים היא צפופה והנדסת האנוש מגוחכת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסטנג החדשה...

 

מנוע חזק מאוד והכי ספורטיבי מאוד, אם כי לא עולה על הסטנדרטים שלך למנועים קטנים...

 

ועוד הצעה שאני קצת יותר מבין בה

 

סאאב 9-3 קבריולט, מנוע 2000 טורבו, 175 כ"ס, ללא שוק בארץ ולאחרונה ראיתי גם במחיר מצחיק ביד 2, 80,000 ש"ח בלבד שנת 2004

צריכת דלק די טובה...

טסה על הכביש!

אם היה לי כסף היא הייתה שלי כבר ממזמן

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולף MK6 160 לא קרובה ללהתנהג כמו טנק. לא יודע מה היה ברכב שבדקת. אולי זה הגיר הרובוטי שצריך טיפה להתרגל אליו. אם הוא הרגיש לך ככה אז צר לי גם השירוקו תרגיש לך אותו דבר וכנראה שכל רכב עם גיר כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד אופציה של "מכונית שכבר לא עושים יותר" - פחות חדה מהקליאו ואבארת אבל מאוד מהנה ואיכותית ועם הגה שעולה על כל מכונית חדשה - אם תמצא אלפא 147 2 ליטר מהשנתון האחרון שלפני הג'ולייטה, שיחקת אותה. ראיתי לפחות 2 ליטר ידנית אחת כזו חדשה יחסית ואולי יש עוד.

 

עוד דבר, כי הזכרת מנועי טורבו - מנוע טורבו קטן חסכוני בנהיגה רגועה. כשלוחצים ומאמצים את המנוע הקטן הוא כבר לא כל כך חסכוני. לשם השוואה - ב-156 2 ליטר, עשיתי בממוצע 1:7.6-7.7. בבראבו 1.4 טורבו, אותו סגנון נהיגה (רמז: דלק ע"ח העבודה) ממוצע 1:7.9-8.0. לא כזה משמעותי.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסאאב המוגדשת הינה אוטמטית,לרוב גם המוסטנג החדשה שאיננה יכולה להיכנס בשערי ארצינו מבעיות תקינה ואישורים.

אלו רכבים גדולים וכבדים בעלי כוח אך ממש לא מכונות נהיגה(סאאב מנהלים גדולה ,מוסטנג קרוזרית).

לגבי הגולף TSI למרות שמדובר במנוע מעניין וחדיש המשודך לתיבה הרובטית המתקדמת(שאמינותה מוטלת בספק) עדיין איננה מכונת נהיגה,במיוחד אם שמים את כל ההצעות שנורו פה באוויר ליד הקליאו,500 אבארט.

ד''א היא אמנם לא הארדקוריסטית אך בעלת התנהגות מצוינת והנאה מנהיגה המיני S יכולה להוות אלטרנטיבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...