Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מותר לילד בן 16 שבתהליכי לימודי נהיגה ללכת עם אבא שלו לחניון ריק לגמרי כדי לתרגל חניות?

אם משטרה מגיעה פתאום למקום, הם יכולים לעשות להורה או לילד משהו? הרי זה לא מסכן חיי אדם או משהו בסגנון..

פורסם

לקוח מויקיפדיה:

נהיגה ללא רישיון נהיגה אסורה על פי חוק. בישראל, סעיף 10 לפקודת התעבורה אוסר על נהיגה ללא רישיון בתוקף ומטיל אחריות על מי שמרשה למי שאין לו רישיון לנהוג ברכבו.

פורסם

התשובה היא כן.

יכולים לעשות משהו לאביך ,משהו מאוד לא נעים בדמות קנס גדול ושלילה להרבה זמן.

כמו כן החרמת הרכב ל-30 יום גם אפשרית.

 

חוץ מזה זה מסכן את חייך וחיי אביך.

זה מסכן את חיי הילדים שעברו ליד והחליטו שהמגרש הריק מקום נחמד לשחק כדורגל.

 

לא חכם ולא רואה לכך סיבה חוץ מזה שאין לך סבלנות לנהוג ,אז תלמד שסבלנות היא מעלה גדולה והחיפזון הוא מהשטן.

את זה למד הילד הזה לא מזמן על בשרו:

http://www.israelhayom.co.il/site/newsletter_article.php?id=11724

 

אני מוסיף שרשור שנמצא כ10 שרשורים מתחתיך עכשיו:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=383915

 

תקרא ותפנים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

היתממות כזאת לא שמעתי מעולם. איך בדיוק ניתן לתרגל חניות בחניון ריק? ולמה לתרגל חניות אם עוד אין לך רישיון?

פורסם
היתממות כזאת לא שמעתי מעולם. איך בדיוק ניתן לתרגל חניות בחניון ריק? ולמה לתרגל חניות אם עוד אין לך רישיון?

כדי לעבור את הטסט :roll:

×
×
  • תוכן חדש...