Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיים אצלי כבר מגבר JBL 75.4 II שקניתי מזמן יד שניה ב500 ש"ח שבינתיים עובד מעולה... בלי תקלות.

צריך קומפוננט 2WAY כי נאי לא מתכוון להתחיל עם בניות כרגע משהו עד 1500 ניתן גם יד שניה.

 

שאלה אחרת האם ניתן לגשר את היציאות במגבר הזה וכך לקבל הספק גבוה יותר לערוץ?

פורסם

מורל אילייט, סיז פרפורמנס, הרץ MLK, ריינבו וונאדיום- אלו רק חלק מהסטים שמסתובבים ביד שניה במחיר שלך.

לא הייתי ממליץ לך לגשר את המגבר הזה לרמקולים, התוצאה היא לא שיא האיכות. הוא די סביר גם בסטריאו (ללא גישור).

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ישאל אני רוצה להוסיף לך את הקומפוננט של פוקל הk2p.

 

ולהזכיר לך שיש גם את חברת פוקל אולי אתה לא אוהב אותה ואולי אתה גם לא רוצה להכיר אותה :wink:, אז אני יעשה לך רענון.

 

אחלה קומפוננט שבעולם, אם אתה אוהב שאיך פוקל נשמעים אז אתה תתאהב מהרגע הראשון.

 

בכל מקרה אני אומר שתשמע לפני שאתה קונה.

 

בהצלחה.

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

מה ההבדלים בסאונד בין האפשרויות ?

אני מניח שיש סט שמתאים יותר לסוג מוזיקה כזה או אחר...

 

בקיצור אתם אומרים שאני צריך לשמוע את הסטים וזהו..הבעיה היא שגם ככה יהיה הבדלים בין התצורות ברכבים אז אני לא יודע עד כמה זה ישפיע

פורסם

אם אפשר מניסיוני האישי עם הסט אני יכול להמליץ בחום

על סט יד שנייה שראיתי בפורום מכירה של אודיסון ווצ׳ה

סט מדהים מפורט מאוד גם עוצמה לא חסר סט מצויין

הבנתי מהמוכר (ששמו מישל) שהוא מוכן לשחרר את הסט באיזה 1,600 ש״ח +-

באמת שזה סט שצריך לחטוף בכזה מחיר.

פורסם
מה ההבדלים בסאונד בין האפשרויות ?

אני מניח שיש סט שמתאים יותר לסוג מוזיקה כזה או אחר...

 

בקיצור אתם אומרים שאני צריך לשמוע את הסטים וזהו..הבעיה היא שגם ככה יהיה הבדלים בין התצורות ברכבים אז אני לא יודע עד כמה זה ישפיע

 

חבר יקר בלי בידוד אקוסטי בדלתות אין טעם לזרוק כזה סכום.

 

וכן אתה צריך לשמוע כמה סטים לפני, זה נכון שזה שונה יהיה אצל כל אחד אבל זה יכול לתת לך קצת רקע איך הסט מנגן.

 

ישאל אני רוצה להוסיף לך את הקומפוננט של פוקל הk2p.

 

ולהזכיר לך שיש גם את חברת פוקל אולי אתה לא אוהב אותה ואולי אתה גם לא רוצה להכיר אותה :wink:, אז אני יעשה לך רענון.

 

אחלה קומפוננט שבעולם, אם אתה אוהב שאיך פוקל נשמעים אז אתה תתאהב מהרגע הראשון.

 

בכל מקרה אני אומר שתשמע לפני שאתה קונה.

 

בהצלחה.

 

לא ממליץ על ה- K2P לאיש למרות שלי יש כאלה ואני לא מחליף אותם בשום סט היום (רק אם יתנו לי איזה סט של אלפין F1 במתנה אני מוכן לוותר :-)), ולמה אני לא ממליץ? קודם כל צריך התקנה ממש טובה, דבר שני יש להם קרוס אובר בעיתי מאוד שהטוויטרים נשמעים מאוד לא טוב כשהם מותקנים on axis וצריך דשבור כמו מכסה מנוע כדי שזה יהיה אפשרי לשמוע אותם נורמלי עם הקרוס שלהם ( למרות שיש אפשרור להנחית אותם בקרוס מ-0 עד 7- DB אבל זה מוריד פירוט בצורה דרסטית ויוצר סלט בסאונד אם הטוויטר ואם המידבאס) או לכוון אותם לשמשה או להתקין אותם בקיק.

 

גם בחיבור אקטיבי לא קל לכוון אותם לי לקח הרבה הרבה זמן ואני לא תייר בתחום במיוחד בכיוונים, אבל עדין גם פה הרמקול הזה בעייתי בצורה לא מובנת בגלל שהוא רגיש לכל שינוי הכי קטן (באיקוליצר,חיתוכים,DB,פאזות,וכו') משנה את הסאונד שלו והתגובה מקצה לקצה.

 

אבל אחרי שאתה מבין איך הרמקול הזה אוהב את הכיוון שלו זה פשוט לא להאמין איך הוא נשמע, ותאמין לי שאם אתה הייתה מצליך לנצל אותו כמו שאני הצלחתי לא הייתה רץ לקנות אוטופיה.:-D

 

מפגש מרכז הבא אתה מוזמן לקבל הדגמה.:-)

פורסם

אוקיי, תודה רבה על העזרה אני מניח שאני יגיע למפגש הבא שיתקיים כדי לשמוע לסטים ולקבל עצות...

דרך אגב מה הסדר גודל של התקנת בידוד דלתות ?

פורסם
אוקיי, תודה רבה על העזרה אני מניח שאני יגיע למפגש הבא שיתקיים כדי לשמוע לסטים ולקבל עצות...

דרך אגב מה הסדר גודל של התקנת בידוד דלתות ?

1200-1500 ש"ח

תלוי במתקין ובאיכות העבודה והחומרים

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
אוקיי, תודה רבה על העזרה אני מניח שאני יגיע למפגש הבא שיתקיים כדי לשמוע לסטים ולקבל עצות...

דרך אגב מה הסדר גודל של התקנת בידוד דלתות ?

 

אצנו בחיפה יש כמה חנויות במחירים שפויים שזה נע בין 450-600 גג בידוד מלא לשני הדלתות ללא עבודה.

 

גם אין צורך שמשהו יתקין לך זה עבודה ממש פשוטה, אתה רק צריך לדעת לפתוח את הדלתות שלך ולהדביק ולהדק את החומר עם סרגל פלסטיק או רולר של צבע קטן.

פורסם

האמת שזה עניין של טעם ואין מנוס משמיעה.

ה MLK למשל הוא סט שלא הייתי נוגע בו, לא שווה את ההפרש הרב בינו לבין ההיי אנרג'י. לעומת זאת וונאדיום- סט SQ מעולה.

וצצים כל הזמן סטים טובים, כמו הזטק שיבגני מכר, וה URI שיש עכשיו ביד שניה ועוד מציאות.

 

פשוט צריך לשמוע ולהחליט.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...