1.JUNIOR 66-{ישראל} מגיע עם שתייה ומה שיבוא
2.yonihakws{יוני} מגיע מחיפה כדי לעביר בעלות על אודיוקונטרול, ומקווה שאני לא סוגר גם את השבת הזאת בבסיס.
3. אוהד מגיע בשביל לשגע את ישראל ובעזרת ה' גם את גיל.
4.BLACK_HAZR - מיקי - מגיע בע"ה אם לא יכנסו בי שום באמצע הלילה
5. CrashZone - מגיע עם שתייה והרבה כוסות!MS-8 בעבודה פאסיבית עדיין
6.אודי-אני בא ואולי מביא איתי חבר בקשר למה נביא, אני ספונטני
7.lanosforce-מגיע - בכדי להעביר בעלות על אודיוקונטרול {ולהראות לכולם מי הוא פולני הפורום }
8. מישל_מ- מגיע - מביא שתיה ואת הCARPC החדש והחזק (מאוד) שלי לייעוץ לגבי סאונד ועוד דברים....