Jump to content

מישל_מ

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מישל_מ

  1. כבר הכנתי מתאמים והארכות לאנטנה של הרכב... הבעיה היא שאני גם לא מוצא כבל שמתאים לאנטנת SMB של ה HQCT --- את הHQCT רכשתי לפני כשנתיים ותאמין לי שעד עכשיו אני מחפש מתאם. אז הבנתי שיש כאן די הרבה אנשים עם CARPC ואמרתי אולי למישהו כאן יש או קיים משהו כזה או יודע היכן ניתן להשיג
  2. בוקר טוב, ברשותי מודול של HQCT ב CARPC ואני פשוט חייב לאתר היכן להשיג את המתאם שלהם שהוא SMB TO MOTOROLA ADAPTER ונראה כך: http://www.mo-co-so.com/SMB-to-Motorola-Adapter-for-HQCTi-p/mcs-hqcti-smb.htm אם מישהו מכיר גם אנשים שהמתאם הנ"ל קיים אצלם אין לי בעיה לרכוש אותו מהם או אפילו רק את מחבר ה SMB שמשום מה אני לא מצליח לאתר תודה רבה והמשך וים נעים מישל
  3. אוקיי, תודה רבה על העזרה אני מניח שאני יגיע למפגש הבא שיתקיים כדי לשמוע לסטים ולקבל עצות... דרך אגב מה הסדר גודל של התקנת בידוד דלתות ?
  4. מה ההבדלים בסאונד בין האפשרויות ? אני מניח שיש סט שמתאים יותר לסוג מוזיקה כזה או אחר... בקיצור אתם אומרים שאני צריך לשמוע את הסטים וזהו..הבעיה היא שגם ככה יהיה הבדלים בין התצורות ברכבים אז אני לא יודע עד כמה זה ישפיע
  5. אוקיי ועל איזה קומפוננט כדאי ללכת?
  6. קיים אצלי כבר מגבר JBL 75.4 II שקניתי מזמן יד שניה ב500 ש"ח שבינתיים עובד מעולה... בלי תקלות. צריך קומפוננט 2WAY כי נאי לא מתכוון להתחיל עם בניות כרגע משהו עד 1500 ניתן גם יד שניה. שאלה אחרת האם ניתן לגשר את היציאות במגבר הזה וכך לקבל הספק גבוה יותר לערוץ?
  7. 1.JUNIOR 66-{ישראל} מגיע עם שתייה ומה שיבוא 2.yonihakws{יוני} מגיע מחיפה כדי לעביר בעלות על אודיוקונטרול, ומקווה שאני לא סוגר גם את השבת הזאת בבסיס. 3. אוהד מגיע בשביל לשגע את ישראל ובעזרת ה' גם את גיל. 4.BLACK_HAZR - מיקי - מגיע בע"ה אם לא יכנסו בי שום באמצע הלילה 5. CrashZone - מגיע עם שתייה והרבה כוסות!MS-8 בעבודה פאסיבית עדיין 6.אודי-אני בא ואולי מביא איתי חבר בקשר למה נביא, אני ספונטני 7.lanosforce-מגיע - בכדי להעביר בעלות על אודיוקונטרול {ולהראות לכולם מי הוא פולני הפורום } 8. מישל_מ- מגיע - מביא שתיה ואת הCARPC החדש והחזק (מאוד) שלי לייעוץ לגבי סאונד ועוד דברים....
×
×
  • תוכן חדש...