Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי בעיה ברכב ואשמח לשמוע את דעתכם.

הרכב עושה לי בעיות בהנעה שלו, הסיבוב הראשון של המפתח כל האורות נדלקים הרדיו מתחיל לפעול הכל כרגיל ובסיבוב השני של ההנעה הרכב מניע בלי בעיה אבל יש נכבה.

יש לציין שזה לא קורה קבוע (במשך יום יכול למשל להניע בבוקר ואחרי הצהרים לא או בערב כן ובבוקר לא), ברגע שאני משחק אם המפתח כמה פעמים הוא תופס.

המצבר נבדק ותקין (הוחלף האמת גם לפני שמונה חודשים) הפלגים בסדר גם.

מה יכולה להיות הבעיה?

יכול להיות שזה משהו בהזרקה של הדלק? אם כן אז איך זה שברגע שהרכב מניע הוא נוסע כבר חלק ללא בעיות?

 

תודה.

פורסם

יכול להיות שזוהי בעייה של טורים שלא מחזיקים בהנעה קרה. ניסית להניע ולהחזיק מעט את הרכג על הגז לדקה בערך עד שהמנוע מעט ייתחמם? תבדוק אז כיצד מגיב הרכב...

:)
פורסם

נבדק לחץ הדלק ונמצא תקין.

הרכב עבר ניקוי מערכת הזרקה

ולמרות הכל ממשיך לעשות בעיה בהנעה.

דרך אגב יש ברכב הזה דיסטרביוטר או שזה רק ברכבים שאינם בעלי הזרקה? (סליחה על הבורות).

פורסם

בעבר הייתה לי בעיה כזאת עם הרייסר,הוחלף מכסה מפלג (אשר עליו יש פחמים) והביה נפתרה.

×
×
  • תוכן חדש...