Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבריי פורום יקרים.

יש לי בעיה בסאב L5 קיקר 12" שתי סלילים של שתי האום.

בווליום נמוך מורגש בהחלט, אני ינסה כמה שיותר לתאר את הבעיה המדוברת מצטער,זה יהיה קצת ארוך:

 

הסאב בתיבה אטומה לפי מידות יצרן.

עם אני דוחף כלפי פנימה את המברנה של הסאב,אני מרגיש כיאילו הוא לא נכנס חלק,אני מרגיש כיאילו יש חריקות כאלה בין הסליל למגנט.

 

לפעמים בווליום נמוך,כיאילו המברנה נשארת תקועה טיפה כלפי חוץ ורק עם מעלים טיפה ווליום,או דוחפים כלפי פנימה הוא עובד,

אבל שוב מחרחר.

 

בווליום נמוך זה שמיע ביותר,יש חירחורים מהסאב.

בווליום גבוהה (יחסית כן?אני לא רוצה להרוס אותו יותר)הוא דופק אך עדיין יש את החירחורים האלה)כמה חריקות.

 

מה יכולה להיות הבעיה?הספיידר לא קרוע בדקתי.המברנה בסדר בלי קריעות או סדקים.

אני חושד בסליל.או בחוט הדקיק דקיק שמחבר בין הסליל עצמו(מה שמלפפים)למברנה\ספיידר

כמה יכול לעלות תיקון כזה?ועם הסאב לא יפגע מהתיקון ויחזור לתפקד כמו פעם(מבחינת ספיגת RMS )

(אני יבצע את התיקון באומגה אודיו בחולון,אך מעניין אותי לדעת לפני שאני יגש לשמה,מה הבעיה בערך)

 

תודה רבה מראש.

שלכם יניב כהן

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

מרכוז.

הסליל לא יושב במרכז ונוגע במגנט.

למה אתה עדיין לא שלחתה אותו לתיקון? סאב לא יתקן את עצמו...

 

 

התיקון יעלה כמה שיגידו לך

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

ברור שהתיקון יעלה כמה שיגידו לי,

אבל מישהו יגיד לי אלף שקל אז מן הסתם אני לא יתקן.

אני רוצה הערכת מחיר לא מחיר מדיוק על הסנטימטר.

התגובה שלך הייתה קצת זלזלנית.

 

אשמח עם אחד חבריי הפורום שעשה פעם תיקון כזה יכול להעריך לי מחיר של מרכוז סליל,

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

אוקיי.הייתי באומגה אודיו והם לא מתקנים את זה.אפשר מקום שמתעסק בסלילים בבקשה?

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

אני לא מכיר מקום שמתעסק רק עם סלילים. ה L5 הוא לא סאב קונבקציונלי ואני בטוח שזו הסיבה שאומגה אודיו לא הסכימו לקחת את התיקון.

אם כבר היית בחולון היית יכול לנסות את מזלך אצל אחד משני הדואקים, חיפוש בפורום או באתר דפי זהב ימצא לך כתובות וטלפונים.

אם הם גם לא עוזרים אתה יכול לנסות את מזלך אצל רפי האוזמן בר"ג, למרות שאני לא הייתי מרוצה מהשירות, היחס, המחיר ואיכות התיקון שהוא עשה לי בזמנו.

אם גם הוא לא עוזר - גש לאפריל טקליין בת"א. הם המוצא האחרון.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר?

בקשר לאומגה אודיו,

הבחור אמר לי שהסליל שרוף(מה שבכלל לא נכון,היה צריך מרכוז)ממש התכזבתי מהם

 

ועוד דבר במגנט כיאילו חצוי לשניים לרוחב לא ככה : () אלה מעלה ומטה עם משכיבים את הסאב עם המברנה כלפי מטה.

יש סדק באמצע ממה זה נובע?

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...