Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עת הגיע הזמן לטיפול שנה-15K בחנתי טלפונית 4 מוסכי שירות כדי להבין מה עושים איזה שמן כמה כסף מתי אפשר וכו

1.צמפיון מרכזי-כמעט בלתי אפשרי להגיע ליועץ שירות השארתי הודעה לא חזר אלי,התעקשתי צלצלתי בעצמי שוב ושוב ןשןב

2.תושיה תל אביב-חזר אלי בזמן קצר היה עניני ענה לשאלותי אדיב למחצה

3.ספטון פתח תקוה-היו זמינים וענו לשאלות שלי

4.קלדס ראשון לציון-פקידה נבחה עלי בטלפון ואמרה לי מה שזה כל השאלות האלה,היועץ שירות לא היה יותר אדיב

לסיכום בטיפול 15K-שנה לא עושים כלום חוץ מלחייב אותךבכמעט 600שח על שמן ופילטר שמן זו שערורויה גנבה וגזל

הוסיף חטא על פשע המוסך המרכזי שרצה כ700שח משום שהוא שותף את המנוע לשאלתי למה ,אמר אתה לא חייב לא תרצה לא נעשה

רוב המוסכים משתמשים בליקוויד מולי 5-40 סינטטי מלא ואחד מהם בארול

אפילו לא מפרקים את הגלגלים לבדיקה

עם זה המחיר לשמן ופילטר כמה ירצו לטיפול גדול?

תחשבו על זה

פורסם

לי עלה 514 ש"ח כולל מע"מ שמן ופילטר שמן לאיביזה קופרה, לשמן הטוב ביותר שניתן להשיג במוסכי צ'מפיון (תקן 507).

×
×
  • תוכן חדש...