Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיאסטה 2003 מנוע 1400 בנזין ידנית

לאחר החלפת קלאטץ ושמן גיר ההילוכים לא עוברים חלק כמו בעבר-מורגש יותר כשקר

החלפתי שני סוגי שמני גיר: סינטטי מלא של דלק ושל valvoline.

 

כמו כן יש אפשרות כיוון בכבל העברת הילוכים (אורך כבל משתנה)-כוון לכל מצב אפשרי והשיפור קטן

הוראות יצרן אומרות שמן סינטטי מלא של motorcraft 75w90 מפרט wsd-m2c 2oo-c

יש למישהו מושג איך להשיג את השמן הספציפי?

 

במוסך הציעו לי לשלב נוזל שמן גיר אוטומטי, מה ההשלכות לכך?

ומה לגבי להחלפת כל השמן לשל ממסרה אוטומטית?

הבעיה נובעת מצמיגות גבוהה או נמוכה מדי?

 

לרעיונות לפיתרון הבעיה אודה!

פורסם

תחליפי תואם מקורי

הקושי קיים בכל ההילוכים אם כי הכי גרוע בהעלאה לשני ושלישי

והורדה לשני וראשון

בסדר הזה...

דרך אגב-אני מעביר הילוכים דרך ניוטראל ולא מהילוך אחד לשני...

פורסם

צריך לבדוק את האופציה של בעיה בהרכבה עצמה של הקלאצ' החדש. מספיק שלא מירכזו את הקלאצ' הייטב בהרכבה ויכולה להיגרם תופעה שכזו. כמו כן ישנם רכבים בהם מומלץ לשים סט קלאצ' מקורי ולא חליפי אז צריך גם לבדוק את העניין הנ"ל.

:)
פורסם

הקלאטץ פורק והורכב פעמיים עקב נזילה של מחזיר שמן אחורי של המנוע

לא היה הבדל בין הפירוקים

כך שאני יכול להגיד בבטחה שהבעיה לא נעוצה בהתקנה

מה גם שהעבודה בוצעה במוסך מורשה של פורד

×
×
  • תוכן חדש...