Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות לגבי הסיטרואן C1 שנאסרה לשיווק


ohadpel
שימו לב! השרשור הזה בן 4744 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

ההורים שלי מעוניינים ברכב מיני חסכוני באיזור ה60-70K(ללא יד שניה),אחרי בדיקה של כל הרכבים בטווח המחירים הזה מצאנו שה107 היא המתאימה לנו ביותר,עכשיו,לאחר בדיקה באתר קילומטר לליטר מצאתי שהc1 שהוא רכב זהה נחשבת קצת יותר חסכונית,השאלה הראשונה היא האם באמת היא יותר חסכונית מה107 למרות שהרכב לכאורה זהה?

השאלה השניה היא האם יכולים לעשות איזה שהן בעיות אם הם יקנו c1 יד שניה או מסוכנות שמחזיקים בc1 למכירה,קראתי בכתבה שפורסמה בפברואר שיש דיון על האפשרות למשיך לתת לc1 שנרכשו אחרי ינואר להיות על הכביש,זה קצת מדאיג את הוריי,האם יש צורך לחשוש?

 

תודה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תביא בחשבון שאתר KML אוסף נתונים מאנשים פרטיים, וכיון שכל רכב נוסע בתנאי נהיגה שונים קשה מאד להשוות את הנתונים. הפרט החשוב ביותר לסטטיסטיקה - מספר הכלים המשתתפים במדגם - אינו מצויין באתר, מה שהופך אותו חסר ערך. לאתר כזה יש עך רק אם מדגמים מספיק רכבים מכל דגם כדי לצמצם גורמים המטים את התוצאה - נהיגה עירונית או בין עירונית, מישורית או הררית ואופי הנהגים עצמם. אני מניח שלמכוניות לא נפוצות, כגון ה-107 או ה-C1 מדגם זעיר שקשה להסיק ממנו מסקנות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת הדלק אמורה של שני הרכבים להיות פחות או יותר זהה, ואם קיימים הבדלים הם זניחים יחסית, כך שלא על זה הייתי מעדיף את ה-C1 בגין סיבה זו בלבד.

 

באשר לסוגיות התקינה, עד כמה שידוע לי באישור משרד התחבורה לובינסקי יכולים למכור את ה-C1 שהגיעו כבר לארץ ומכאן שניתן להמשיך לסחור בהן הלאה כמשומשות ולנסוע איתן על כבישי ישראל, ולא אמורה להיות בנושא הזה בעיה.

 

במקומכם הייתי בוחר בכל זאת ב-107 שממשיכה להמכר, אבל רק מסוגיות של סחירות עתידית והעובדה שייתכן ואנשים יחששו לקנות את הרכב בגלל הסוגיות שהעלית (למרות שכפי שציינתי - הן חסרות ביסוס).

 

בכל מקרה, בין אם תבחר ב-C1 ובין אם ב-107, לטעמי מדובר בבחירות לא רעות בכלל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע ב C1 וב 107 הוא זהה (וגם בטויוטה אייגו שאין בארץ), צריכת הדלק בהם צריכה להיות זהה,

וכפי שנאמר כאן השוני נובע מסביבת נהיגה ומסגנון נהיגה שונה,

מה גם ש 107 יש גם עם תיבה רובוטית ולא רק ידנית, ועם התיבה הרובוטית צריכת הדלק

קצת פחות טובה.

 

 

so far so good so what

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא ללכת על הספארק ?

 

 

מעבר לסיבות הסובייקטיביות שיש בנוגע למדוע לא לבחור בספארק, הבחור אמר שחשובה לו מאוד צריכת הדלק הנמוכה, והספארק לא מהמצטיינות בקטגוריה בכל הקשור לצריכת דלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לצריכת דלק (למרות שעדיין לא שמענו את תוצאות צריכת הדלק מהחבר'ה שרכשו),

עשיתי נסיעת מבחן לפני כמה ימים בלי סיבה מיוחדת, כדי לראות איך הרכב מרגיש,

ואם לסכם בשורה וחצי - אז עם כל הכבוד אני משאיר את שני חלונות החשמל האחוריים

ואת המראות החשמליות ובוחר ברכב אחר.

אבל שוב, כל אחד וההרגשה שלו ומה מתאים לו.

 

 

so far so good so what

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4744 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...