Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חפירה בפורום ושאלות ששאלתי הגעתי להחלטה לקנות פגו 206,

מה אומרים? יש נגד? יש בעד? למה בעד או נגד?

 

אז לפני שאני מתחיל לבקר כל מיני מוכרים...

מה אני צריך לבדוק?

לשאול את הנהג?

לראות בעצמי לפני שאני הולך לבדיקה?

למה להתייחס בבדיקה שהמוסך אומר לי?

פורסם

תשאל אותו בטלפון את כל הפרטים

אם הוא נראה לך אמין והאוטו נשמע טוב תלך לראות אותו

קח איתך עוד בן אדם שמבין במכוניות

ועצה שלי אל תלך למכון בדיקה תלך רק למוסך שאתה סומך עליו ובעיקר למורשה

למה דווקא בחרת ב206?

פורסם

בתור אחד שיש לו 206 חמש שנים, וראיתי הרבה חברים עם 206 אז המלצתי היא לרכוש רק ידנית . גיר האוטומט שלה בעייתי ולא אמין. זאת ועוד לאיבוד הכוח הגדול בגיר האוטומט. בנוסף לאי חיסכון בדלק.

אז אמרנו 206 ידני ולא פחות חשוב, לא לרכוש 206 מהשכרה או מליסינג- מה שהם עברו....... זה המתכון הכי נכון לצרות.

אז נשארת עם 206 ידני רק מפרטי- עדיף יד1

פורסם

דווקא ברשותי הדגם האוטומטי והצריכת דלק מממש לא נוראה

אפילו מעולה הייתי אומרת ..

 

רק תלוי איזו שנה, וממי באמת אתה קונה את הרכב.

בכל מקרה- תיקח אותו לבדיקה, ואם יש ליקויים משמעותיים ... לא להתבייש, ולהוריד משמעותית במחיר.

 

אני קניתי את שלי והתיקונים עכשיו מגיעים לאיזו ה-2500-3000K.

 

לא נעים ..

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם

הרכב הלבן בתמונה XSI.

אולם כיום יש לי 206 שנת 2006 1400 ידני. רכב פשוט חסכני ונוח.

ואגב לגבי רכישה, לעניות דעתי לא להיכנס כלל לרכב שדרוש בו תיקונים (אפילו אם המוכר מוריד סכום משמעותי )

הזמן האנרגיה והכסף שתבזבז במוסכים לא שווה את זה. על אחת כמה וכמה כשמדובר בפג'ו.

הייתה לי 106 , אוי אוי אוי כמה סבלתי, חשבתי שהורדתי למוכר 1000 שח..... וכמה שהמוסכים הורידו לי......

קנה 206 שמורה ק"מ נמוך, עדיף פחות מ100 ושנתון לפחות 2006- דגמים מוצלחים יותר. הגיר פחות חורק, טיפול טיימינג (על פי הצהרת יצרן ) כח 150 או 15 שנה, טיפול כל 30.....

ואל תאמין לק"מ המצוין ברכבי הליסינג וההשכרה...

בהצלחה

פורסם

המלצה לבדוק אם הרכב טופל ולא הוזנח,

אם קיבלת רכב שלא התעללו בו אז בחבילה הכוללת הרכב יהיה די אמין [לי יש שנת 2001 וחוץ מגיר אוטומאטי ששופץ ב 138K כל שאר התקלות היו תקלות בלאי שיקרו לכל רכב ישן].

 

אבל החלקים היו די זולים ואין בעית זמינות לחלקים.

בגיר האוטומאטי בנסיעה עירונית הגעתי ל 1:10 ומחוץ לעיר ל 1:15.

לפעמים בתוך העיר תצרוכת הדלק מגיעה לכיוון ה 1:13.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אני יכול להעיד בתור בעלים לשעבר של C3 2003 1.4 אוטומטית. שהמכללים הם אותם המכללים כמו ב206.

הרכב לא היה שתיין במיוחד וגם אצלנו צריכת הדלק הייתה דומה מאוד לצריכה שדיווח המשתמש מעלי.

לגבי בעיות ואי אמינות של התיבות האווטמטיות, ידוע שבתיבות עד שנת 2003 היו בעיות בשסתומים של הגיר שנטו להתקלקל, לאחר החלפת ספק השסתומים בספק אחר, לא ידוע על בעיות מאין אלה שחזרו.

לכן קודם כל להעדיף כמו שציינו לפני דגמים שלה206 לאחר מתיחת הפנים קרי 2004 וצפונה. כמובן למצוא אקזמפלר שמור, בלי מי ברז בצבע ירוק ברדיאטור!

פורסם

למי שלא הבין אני מעוניין לקנות 206 ידנית, אני רואה שאנשים בסך הכל מרוצים מהדגם הזה.

 

מה שהבנתי בנתיים לבדוק את הדברים הבאים:

לא ליסינג ,

ק"מ נמוך,

לא לקנות רכב שדורש טיפולים למרות המחיר הנמוך,

 

השאלה שלי מה אני צריך לראות בעין או לשאול את המוכר לפני שאני ממשיך לשלב הבא של לקחת את האוטו לבדיקה.

אני מתכוון למשל אם אני רואה מכה שלא מצאת חן בעיניין, או חום מנוע גבוה מידי אז אין לי בכלל מה ללכת לבדיקה

דברים כאלה...

פורסם
השאלה שלי מה אני צריך לראות בעין או לשאול את המוכר לפני שאני ממשיך לשלב הבא של לקחת את האוטו לבדיקה. אני מתכוון למשל אם אני רואה מכה שלא מצאת חן בעיניין, או חום מנוע גבוה מידי אז אין לי בכלל מה ללכת לבדיקה דברים כאלה...

 

קודם כל תוודא עם מי אתה מדבר, אל תמשיך אם זה לא בעל הרכב. כאשר תעבור שלב זה, תוודא עם הצד השני שהינו בעל הרכב ורשיונות הרכב רשומים עליו ויש לו ת.ז. על שמו.

בלי סיפורי דודה שלי, סבא של גיסי.....

אח"כ תפגש, תוודא את סוגיית הרשיונות, טסט, ביטוח, תאריך הוצאת רישיון הרכב ואם הרשיון כפול

אם משהו מאלו תקול זה אמור להעלות בך חשד רב ! כל פיפס הכי לא כשר יכול להעיד על רכב שהורד מהכביש וכד'

היזהר !

לאחר הטיפסולוגיה, סע על הרכב ותרגיש אותו.... תבדוק מזגן, מערכת חשמל, פנסים, כפתורים, חלונות ....

תבדוק כל כפתור !

כשאני רכשתי את ה 106 הראשונה שלי, הבוחן בדק וישרים, הם מצידם הרעישו ולא הוציאו מים. כששבי לביתי מאושר עם הרכב התברר לי כי המשאבה הלכה, התקשרתי והבוחן זכר אותי גם אחרי יומיים ואמר כי היה רעש והוא הניח כי פשוט חסר מים ובכל אופן אין אחריות על כלום מלבד מנוע גיר ושלדה ( שבלאו הכי בכל בדיקה יוצאות לקויות ! בשביל הכסט"ח)

מיותר לציין כי נאלצתי לרכוש משאבה חדשה במאות שקלים לאחר שאת הישנה תקע בעל הרכב הקודם עם סבון !

 

לאחר מכן, תפתח מכסה מנוע, אפשר לגלות המון, גם למי שלא מבין. תבחן את הפח מקדימה אם עבר תאונה.

אותו הדבר בתא המטען מאחור, הרם את השטיח וחפש תיקונים, מריחות חומר סיכה שחור לא מקורי....

 

פחות או יותר זה הכל, וכמו שאמרת לא ליסניג/השכרה מעל 2006 וידני,כמו כן, עדיף כמה שפחות ידיים וק"מ פחות מ 100.

אגב אפשר לוותר על בדיקה מקיפה ! ניתן להתספק בבדיקת שאסי. כך או כך, הבוחן, בבדיקה המקיפה פוסל את כל הרכב לכסטח על עצמו. אז בשביל מה ?

באופן שאתה בודק גם הוא בודק, ויסלחו לי כל הפדנדטים, מכשירי הספקי המנוע/קומרפסיה לא מדייקים כלל.

עדיף ליסוע ולבחון את הרכב עם חבר שמבין.

בהצלחה !

×
×
  • תוכן חדש...