Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[205 פוראבר 95'] הגדלת חישוקים וחתך צמיגים


Lythos
שימו לב! השרשור הזה בן 7073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

 

רגע לפני רכישת חישוקי סגסוגת 14" של 205 GTI לרכבי, עליהם יורכבו צמיגים במידה 185/60 (המידה הנוכחית 165/70R13), הצטברו על שולחני מספר שאלות בנושא זה.

 

1) על אף הבירורים שכבר ערכתי, אשאל שוב - האם הג'אנטים הנ"ל אכן מתאימים בלי בעיה ל-205 הרגילה שלי? כוונתי היא טכנית בלבד. ברור שיש לאשר אותם ברשיון, אך הבנתי שזו לא בעיה שכן המידה היא תקנית.

 

2) ברגים - למיטב הבנתי מאתרי אינטרנט בחו"ל, לא אוכל להשתמש בברגים של חישוקי הפלדה הנוכחיים שלי, אלא אזדקק לברגים מיוחדים לג'אנטים של 205 GTI. האמנם?

 

3) צמיגים - אשמח לקבל המלצות לצמיגים במידה החדשה (185/60R14).

 

4) שאלה מטופשת אבל חשובה - מה עם הצמיג הרזרבי? ניתן להשתמש בצמיג הנוכחי שלי יחד עם שלושה במידה אחרת?

 

תודה רבה!

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לגבי 1.

אם ניתן לאשר את המידה הזאת במשרד הרישוי בלי בעיות (תקנית ל 205) אזי לא תהיה לך כל בעיה טכנית לשים אותם (אחרת לא זו לא היתה מידה תקינה במשרד הרישוי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיא, אתה צודק וטועה...

 

ה-A539 צמיג מעולה ללא ספק.

אבל אל תקנה מאוטו-דיפו - חיפשתי שמה צמיגים לפני איזה חודש, הצמיגים שמה ישנים (ת. ייצור בן כשנה) והמחיר גבוה (אפילו שיש מצבע 1+1 - זה עדיין יקר מ-2 צמיגים במקום אחר).

 

לדעתי, לך לאנטון, תשאל אותו מה יש במידה שלך, תיקח חברה מוכרת שהמחיר יתאים לך. במידה שלך ולרכב שלך זה לא כ"כ משנה - גודאיר, קונטיננטל, ברידג'סטון, וכו' ייתנו בערך אותה תוצאה, לא מדובר ברכב ספורטיבי שצריך אחיזה מטורפת, או מגיע למהירות גבוהה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגונן.

הסיבה שכתבת אינה נכונה.

הסיבה שגאנטים הללו יכולים להיות מאושרים ב-205 היא בגלל שהם קיימים ב-GTI, ולא בגלל ש"אפשר להכניס אותם".

אם אתה לא יודע - אל תטעה אחרים.

 

הג'אנט של ה-GTI מתחבר באמצעות ארבעה ברגים, אך אין בו חור מרכזי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'אנט של ה-GTI מתחבר באמצעות ארבעה ברגים, אך אין בו חור מרכזי.

רז,

 

כפי שניתן להבין מהשאלות הראשוניות, אני עדיין די בור בדיני צמיגים וג'אנטים. לא הבנתי למה אתה מתכוון והאם ואיך זה רלוונטי למקרה שלי...

 

שוב תודה.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוקו A539 אין להשיג במידה הנ"ל, בטח שלא באוטו דיפו.

 

אני מאוד מרוצה מהיוקו avs db500 שרכשתי באוטו דיפו עבור 1K.

 

צריך להשיג את הבגרים המתאימים לחישוק הזה, הברגים של חישוק הפלדה לא בטוח שיתאימו באזור המגע עם החישוק.

 

ד"א לייטוס, רכשת כבר חישוקים?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאשר אותם ברשיון יהיה יותר קל מאשר להרכיב אותם על הנאבה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

razmel,

לא התכוונתי להטעות, אבל הבחור אמר שהמידה תקנית לרכב זה במשרד הרישוי, וניתן לאשר אותה ללא בעיה. אם משרד הרישוי מאפשר שינוי למידה זו ללא בעיה, סביר להניח שזה בגלל שהיא מתאימה גם ל FOREVER, ולא אמורה להיות כל בעיה טכנית. לגבי הג'אנט עצמו אני לא מכיר (חור מרכזי ???) אבל הבנתי (כנראה שלא נכון) שהכוונה להתאמה מבחינת נגיעה בכנפיים או משהו כזה ועל כן כתבתי את הודעתי.

 

עצם העובדה שגם כותב ההודעה לא מכיר את עניין החור המרכזי (שזה כנראה השוני העיקרי בין הג'נטים) אומרת שעניתי בעצם לשאלתו.

 

התשובה שלי הייתה מכוונת לבעיות התאמה של נגיעות בכנף (כמו שכבר ציינתי) ולא לגבי התאמת הג'נט עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

razmel,

לא התכוונתי להטעות, אבל הבחור אמר שהמידה תקנית לרכב זה במשרד הרישוי, וניתן לאשר אותה ללא בעיה. אם משרד הרישוי מאפשר שינוי למידה זו ללא בעיה, סביר להניח שזה בגלל שהיא מתאימה גם ל FOREVER, ולא אמורה להיות כל בעיה טכנית. לגבי הג'אנט עצמו אני לא מכיר (חור מרכזי ???) אבל הבנתי (כנראה שלא נכון) שהכוונה להתאמה מבחינת נגיעה בכנפיים או משהו כזה ועל כן כתבתי את הודעתי.

 

עצם העובדה שגם כותב ההודעה לא מכיר את עניין החור המרכזי (שזה כנראה השוני העיקרי בין הג'נטים) אומרת שעניתי בעצם לשאלתו.

 

התשובה שלי הייתה מכוונת לבעיות התאמה של נגיעות בכנף (כמו שכבר ציינתי) ולא לגבי התאמת הג'נט עצמו.

 

העניין עם החור המרכזי רלבנטי לצורך איזון בלבד, איזון חישוק של GTI לא יכול להתבצע עם המכונה הרגילה (צריך מתאם שאין לרוב) ולכן עושים איזון דינמי על האוטו (יקר יותר).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גונן, בכלליות:

זה שמשרד הרישוי מאפשר שינוי מידת צמיג, או אפילו שינוי נפח מנוע - לא אומר שהפעולה עצמה ברכב היא פשוטה.

 

 

Lythos שאל לגבי הפשטות המעשית בפעולה הזו.

התשובה שלך לא נכונה.

הסיבה שמשרד הרישוי מאפשר שינוי כזה היא לא בגלל שהשינוי פשוט/מסובך - אלא בגלל שהמידה קיימת ב-GTI.

 

 

 

אזי לא תהיה לך כל בעיה טכנית לשים אותם (אחרת לא זו לא היתה מידה תקינה במשרד הרישוי).

- המשפט הזה לא נכון. יש בעיות טכניות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי רכישת החישוקים - הוסכם על מחיר, אבל המוכר ימסור לי אותם (יחד עם בדיקה אצל פנצ'רמעכר שהם בסדר) רק בשבוע הבא.

 

העניין עם החור המרכזי רלבנטי לצורך איזון בלבד, איזון חישוק של GTI לא יכול להתבצע עם המכונה הרגילה (צריך מתאם שאין לרוב) ולכן עושים איזון דינמי על האוטו (יקר יותר).

אוקיי, איזון דינמי. מקובל עליי.

 

לאשר אותם ברשיון יהיה יותר קל מאשר להרכיב אותם על הנאבה.

רז, הלקוניות שלך מחרפנת אותי. :oops:

 

בהסבר מפורש, בבקשה - תהיה לי בעיה להרכיב אותם, או שאני בסדר? אם יש בעיה, אנא הסבר אותה ועוץ לי עצה.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את ההודעה הבאה יש לקרוא בקצב, בסגנון ראפ, כדי להתגבר על הלקוניות:

 

 

אני לא יודע איזו נאבה יש ב-205 שלך, אבל תבדוק שהג'אנט "מתלבש" על הנאבה לפני שאתה קונה. יו יו.

אם בנאבה שלך ישנו ציר שבולט ממנה - תצטרך להחליף גם אותה.

שימו לב שימו לב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד עניין:

 

הקוטר החיצוני של 185/60/14 שונה מהקוטר החיצוני של 165/70/13.

 

החישוב -

 

ג'אנט של GTI:

14 אינטש + 60 אחוז (פעמיים) מרוחב של 185. (קוטר כולל 57.2 ס"מ)

 

מול:

 

ג'אנט של 205 1.4:

13 אינטש + 60 אחוז (פעמיים) מרוחב של 165. (קוטר כולל 55.5 ס"מ).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע איזו נאבה יש ב-205 שלך, אבל תבדוק שהג'אנט "מתלבש" על הנאבה לפני שאתה קונה. יו יו.

אם בנאבה שלך ישנו ציר שבולט ממנה - תצטרך להחליף גם אותה.

שימו לב שימו לב.

WORD. 8)

 

עכשיו אני לפחות מבין שיש לי בעיה. אם מישהו פעם הרכיב ג'נטים 14" של 205 GTI על 205 פוראבר 95', או שיש לו הכרה אנציקלופדית של צורת הנאבה ב-205 כזו מול GTI, או תמונות העלולות לספק רמזים בנושא, ויכול לאשר האם אני קונה את הג'אנטים הנכונים או שעלי להודיע מיד למוכר שאני אידיוט - אני מציע בתמורה, באופן חד פעמי, השתפכות רבתי של מחמאות על אופיו הפנימי והחיצוני בפומבי מעל דפי הפורום.

 

לגבי עניין הקוטר - זה כבר בדקתי מתמונות ותיאורים של רכבים בחו"ל. זה מתאים.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...