Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי הפורום הנכבדים שלום.

לגיסתי לעתיד יש בעיה עם רכבה, שלצערי אין מענה ואבחנה ממוסך מורשה בת"א, לכן אני כאן עם בקשה לאבחנה מבדלת:

 

סיפטומים:

1- מנורת מנוע דולקת קבוע- לא עזרו החלפות פילטרים וחיישנים.

2- למנוע "קשה" לשמור על טורים בסרק והמנוע כבה מעצמו מס' פעמים- מנוע חם.

3- בנסיעה, בעת לחיצה על דוושת התאוצה המנוע מגיב מאוד לאט ואף מגמגם לעיתים.

4- בזמן נסיעה מעל 70 קמ"ש הגיר לא מתחלף ל4 - נשאר תקוע על שלישי (גם לא מוריד הילוך בקיק-דאון)

5- יש "בעיטות" במעברי הילוכים וההעברה ממש לא חלקה.

6- המנוע "לוגם" ליטר שמן כל שבועיים = 200 ק"מ לליטר (בחישוב של בדרך אותה היא עושה על בסיס יומיומי)

 

אשמח בנוסף לאבחנה, גם להמלצה על מוסך מקצוען באיזור ת"א - במיוחד לאחר שנשפך על הרכב קרוב ל15K ש"ח - ללא הועיל.

 

מודה מראש על עזרתכם.

ערן.

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם

מקריאה חטופה של התקלות שרשמת ייתכנו מספר בעיות שכול מוסך מקצועי יכול לתת מענה מקצועי לבעיות האלה.

 

1. התיבה לא מעבירה הילוך ותקועה בהילוך שלישי מכיוון שהתיבה נכנסה למצב חירום עקב בעיה שנובעת בדרך כלל מהתחממות נוזל (שמן) התיבה וייתכן שקיימות עוד בעיות בתיבה לכן יש צורך לבצע סריקת תקלות.

2. לא ציינת את נפח המנוע ומהי הנסועה של הרכב לכן קשה להתייחס לצריכת השמן המוגזמת בצורה אחראית.

3. ייתכן שקיימת בעיה גם במצערת.

 

אני מציע לך לפנות למוסך המתמחה במכוניות קונצרן VAG גולף/אודי/סיאט "מוסך רון" שברח' המסגר 31 ת"א,

טל' 03-5373204 ובקש/י את רון שהנו גם חבר פורום זה. אתרו הנו www.rongarage.co.il

איזה כייף לי :)

פורסם

אשמח לדעת באיזה מוסך בתל אביב היית שלא פתר את התקלות?

אם לא נוח לך לפרסם בגלוי אד תשאיר לי בבקשה בהודעה פרטית.

 

כמו כן- מוסך רון הוא הכתובת לרכבך.

קובי

פורסם

מוסך "תושיה"

היו מאוד נחמדים אבל תמיד הלכו לכיוון של חיישנים ופילטרים וטיפולים - לא שזה רע, אבל לצערי לא פתר .

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם
מוסך "תושיה"

היו מאוד נחמדים אבל תמיד הלכו לכיוון של חיישנים ופילטרים וטיפולים - לא שזה רע, אבל לצערי לא פתר .

 

לא שזה רע? אז מה זה טוב שזרקת 15 אלף ללא הועיל?

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

לא רע לנסות ללכת לכיוון הזה, אבל אחרי שזה לא עזר הם התעקשו שזה משהו בחיישנים- בגלל בדיקות מחשב.

אני לצערי לא הייתי מעורב בהתחלה- ולכן לא עצרתי את זה עוד בהתחלה- טעות שעלתה 15K .

אבל זהו , תפסתי את המושכות- ודבר ראשון זה להתייעץ בכם - ובינתיים קיבלתי תשובה מקצועית וישירה !

 

תודה.

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

  • ספונסר פורום
פורסם

הרכב הזה לא מסובך במיוחד ואין סיבה לצאת לניחושים איתו

אתה מוזמן להגיע אלינו לבדיקה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
לא רע לנסות ללכת לכיוון הזה, אבל אחרי שזה לא עזר הם התעקשו שזה משהו בחיישנים- בגלל בדיקות מחשב.

אני לצערי לא הייתי מעורב בהתחלה- ולכן לא עצרתי את זה עוד בהתחלה- טעות שעלתה 15K .

אבל זהו , תפסתי את המושכות- ודבר ראשון זה להתייעץ בכם - ובינתיים קיבלתי תשובה מקצועית וישירה !

 

תודה.

 

תגיד זה אמיתי ? שילמת יותר משליש מערך הרכב ואתה רגוע ?

אשמח לראות את דף הטיפולים או קבלה המפרטת את הטיפולים ותיקונים שבוצעו לרכב.

איזה כייף לי :)

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לחברי הפורום, הודעה זאת הגיעה באיחור, סליחה. (ההתארגנות לחתונתי לוקחת את כל זמני)

 

ברצוני לעדכן בנושא.

החלטתי להקשיב להמלצות חברי הפורום ונגשתי עם גיסתי למוסך רון- ההחלטה הכי טובה שכל בעל רכב יכול לעשות!

רון קיבל אותנו וטיפל בגולף במקצועיות שאין שנייה לה!

 

זה התחיל באבחנה מהירה של התקלה והמשיך בטיפול מסור לכל אורך הדרך, לא היתה שאלה שלא נענתה, לא היתה בעיה שלא טופלה- במהירות, מקצועיות והתחשבות באילוצים של בעלת הרכב!

 

המחיר - טוב מאוד (בעיקר ביחס למוסך תושייה)

המקצועיות - אין שנייה לה! (רון הוא אומן אמיתי).

ההסברים - מקצועיים ומובנים (אפילו לגיסתי)

 

יכולתי לרשום פה הודעה עד אין סוף על כמה שהיתה לנו חוויה נעימה מרון.

 

דבר אחד חשוב לי להעביר פה, כל מי שצריך טיפול מקצועי, אמין, אדיב ולא יקר- יקח את רכבו לרון!

אני בכל מקרה אשלח את כל מי שאני מכיר לרון.

 

 

תודה חברי הפורום על המלצה מעולה.

תודה מיוחדת לרון על הטיפול המדהים.

 

ערן.

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם

התקלה היתה באשמת מחליף חום שמן\מים של הגיר, בגלל סדק קטן שגרם לערבוב של שני הנוזלים. שזה גרם לגיר לפעול בטמפ' גבוהות מהרגיל.

בנוסף חיישן הלמדה היה תקול וזה גרם לפעולה לא תקינה של המנוע.

לאחר החלפה של מחליף החום ושטיפת הגיר בשמן נכון (למזלנו הגיר לא נהרס ולא נדרש שיפוץ או החלפה).

 

יש לציין שתלקה זו מאוד שכיחה בקרב מנועי הVAG הדומים, ורון ממליץ ואף מבצע התקנה של מחליף חום נוסף מסוג שמן\אוויר המסייע לקירור הגיר ולפעולה משופרת. בנוסף התקנה של מחליף חום מסוג זה מונעת תקלות כאלה.

 

המחיר הוא מאוד אטרקטיבי ושווה הרבה יותר (לכיס ולגיר) מפעולות שיפור אחרות - בקיצור- מומלץ! :idea:

 

רון - תרצה להוסיף ?

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם

לא הבנתי דבר אחד,מה עם ה 15 אלף שסתם זרקת למוסך תושיה??אתה ככה מוותר על שליש מערך הרכב??

אני ממש לא מבין אותך,סלח לי.

אתה יכול לעלות את החשבונית שגבו ממך 15 אלף?זה נשמע הזוי.

×
×
  • תוכן חדש...