Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בוא לראות את הרכב - תן חוות דעת...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מרימים מכסה מנוע, הכל מסודר ונראה במקום ממש בית מרקחת קטן.

כנראה שכבר אז ידעת...

היא שלי. :twisted:

 

תודה על ההעלאה מהאוב, Ranster. :D

 

ההודעה העלתה עובש מאז פורסמה...אוג' 2002

 

לא למדת שלא מעבירים בין חברים?

תתחדש מותק!

motorica.net

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בחור עם תלתלים אם אני לא טועה...?

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

פורסם

כבר אמרתי לך מזל טוב , אבל אני אגיד גם כאן.

אז מזל טוב.

 

עכשיו נותר רק להחליף את הג'אנטים 13 הלא קשורים הללו.

ל14 אינטץ של 106 ראלי.

 

:D

פורסם

ranster כתב:

 

 

זה קרה לפני ארבעה ימים, קיבלתי טלפון מחבר טוב שלי.

"אני צריך ממך טובה, ראיתי רכב למכירה ואני רוצה שתבוא לראות אותו איתי - תן חוות דעת"

השאלה הראשונה שלי היתה "איזה רכב?" - התשובה בצד השני היתה "205 ראלי שנת 90".....לקח לי כמה שניות לקלוט ואז עניתי - "וואו, אתה בטוח?" שלא תבינו אותי לא נכון או משהו כזה, הסימפטיה שלי לפז'ו גדולה, גדולה מאוד אפילו במיוחד לרכב המדהים הזה הנושא את השם העוד יותר מדהים.

הדבר שהפתיע אותי הוא איזה שטות לעזאזל הוא הולך לעשות, הרי הרכב הזה כמעט נכחד מעולמנו וגם אלה ששרדו את תלאות העולם נראות כמו מזבלות עירוניות...

כמובן שהסכמתי, בדרך חזרה מהעבודה אספתי אותו ונסענו לראות את הלביאה.

מבט ראשון על הרכב, פאק, הרכב נראה טוב, בטוח יש פה משהו מסריח.

טלפון לבעלים, 10 דקות עוברות והוא למטה, בינתיים עוברים על קווים, רצפה, גג מנסים לזהות אם הרכב ביקר פעם באיזה קיר או משהו בסגנון...כלום, הכל נראה מצוין חוץ מדלת הנהג שזכתה לקיפול במסגרת בגלל פורץ מזדיין.

התנעה...פאקן שיט, א-י-ז-ה ס-א-ו-נ-ד!!! ...שני קרבורטורים כפולים, פילטרים פתוחים מבית K&N וזהו...שום מערכת פליטה שום כלום - הכל מקורי.

מרימים מכסה מנוע, הכל מסודר ונראה במקום ממש בית מרקחת קטן.

מבט פנימה מגלה קרע קטן במושב הנהג ומגש אחורי לא מקורי - זהו כל השאר פיקס.

חבר שלי לוחש לי באוזן "קח סיבוב - תגיד לי איך היא".....

יוצאים לסיבוב, הבעלים נוהג, רק אני והוא ברכב, כיכר הוא נכנס במהירות מטורפת ומחזיק את ההגה ביד אחת בשיא הנינוחות - אני מתחיל לזמזם שורות מספר תהילים בלב - ה-306 שלי במצב הזה כבר מזמן היתה מחוץ למשחק...אבל היא, בת זונה, לוקחת את הסיבוב כאילו אומרת "זה הכל?"....

ישורת , הבעלים סוחט את הגז ב-5000 סל"ד, איזה סאונד כבר אמרתי?...שני שואבי אבק יש לו שם במנוע, והתאוצה מרשימה ביותר.

חוזרים , לחבר שלי כבר אין ציפורניים והוא מנסה לשאוב מידע על איך היה ע"י הגנבת כל סימני הגוף האפשריים. - אני מנסה להסתיר את ההתלהבות - ברגע זה הייתי מחליף אותה במיני.

נפרדים יפה לשלום מהבעלים - "נהיה בקשר" ועוזבים את המקום תוך כדי הגנבת מבטים למלכה.

נכנסים ל-306, מתניעים, החבר לחוץ - "נו, מה אתה אומר?"

אני? - אני מאוהב!!!

 

 

קרה לי בדיוק אותו הדבר.

 

דניאל ביקש ממני לבוא איתו ולראות את האוטו.

באתי מ-ט-ע-מ-ו.

אמרתי למוכר שיבקש יותר. מגיע לו.

דניאל התבאס.

יצאנו לסיבוב.

"מוזיקה, ללב היא חודרת...".

 

הערתי לגבי שני רג'קטים (שהתבררו אח"כ בבדיקה כשוליים).

נתתי את ברכתי.

 

מזל טוב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תתחדש :)

 

אני טיפה מחוץ לעניינים בזמן האחרון לכן אשאל: הראלי הוותיקה מצטרפת לצעירה יותר, או שמא מחליפה אותה?

פורסם
תתחדש :)

 

אני טיפה מחוץ לעניינים בזמן האחרון לכן אשאל: הראלי הוותיקה מצטרפת לצעירה יותר, או שמא מחליפה אותה?

 

מחליפה, ה-דור ה-2 נמכרה מס' ימים לפני כן, גם כן במצב מעולה כראוי לבעל הרכב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
שנות ה 80 חוזרות ובגדול

:lol: באנגלית זה נשמע טוב יותר.

 

עמית, אני מסמיק. :oops:

אמרתי למוכר שיבקש יותר. מגיע לו.

אני בהלם ממך עד עכשיו. :shock:

 

אגב, זו אינה ה-205 מרחובות.

 

תודה למברכים. רק בריאות. :D

 

יום שישי הוחלפו נוזלים, פורקה מערכת הקירור לניקוי (מים מזוקקים,

לא באוטו שלי... :? ) - כולל המקרן וצילינדר 3 חזר לחיים לאחר

שהסתבר כי מגיע אליו אוויר במשורה (מה שבורג קטן עושה ב-weber... :wink: ).

 

בונבון. :D

MCS 2008

פורסם
peugeot205ralley.jpg

autop205.jpg

 

עמית

 

עמית בתמונה השניה רואים את הכיתוב בצידו האחורי של הרכב

בפלסטיק שחור , בעוד בכל הראלי שראיתי גם בזו אשר מופיע בתמונה

הראשונה הכיתוב הוא בלבן ( מקורי מהחברה)..

 

האם יש לנו כאן חאפר?

:wink:


×
×
  • תוכן חדש...