Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בבחירת מחשב נייד חדש - ACER vs. HP


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עובד בחנות מחשבים מוכרת כבר די הרבה זמן בשביל לגבש דעה.

HP - סבירים, לא חוזרים הרבה אחרי המכירה, גם הזולים. הבעיה היא שהמגמה שלהם לאחרונה בזולים - לסרס את המחשב עד רמת גועל נפש. לא להתקרב לשום דבר שהוא לא מסדרת DV6 שלהם.

ACER - בואו נאמר, ש-6 מחשבי ACER שמכרתי מתוך הרבה מאוד, חזרו/הגיעו תקולים וכו'... יותר ממה שהיה לי בכל החברות גם יחד.

DELL - מחשבים סבירים, לא משהו לרשום עליו הביתה. אחריות מזעזעת אלא אם כן יש לך עד הבית. מרכז שירות יושב ביוון, אומנם 3 שנים אחריות, אבל גם 3 שנים יקח לך להשיג אותם בטלפון.

ASUS - כל פעם שאני מוכר מחשב כזה אני מרגיש שמלאך קיבל כנפיים. מחשבים מדהימים, המון מחשבה ודאגה בקטע של סוללה והנדסת אנוש. טכנולוגיות חדשות כל הזמן בכל נייד חדש.

LENOVO IdeaPad - זולים ברמה מפתיעה, אבל עדין לא חוזרים כמעט. נמכרים הכי הרבה בגלל המחיר. עיצוב מזעזע (אלא אם כן זה סדרת Z, שהיא מעל ומעבר), רוב הניידים לא באים מצ'ופרים משהו בכל טוב (דברים בסיסים אפילו כגון HDMI), אבל אחלה מחיר.

Lenovo ThinkPad - הכי טוב שיש לדעתי. מחשבים מכוערים רצח (למרות שסדרת EDGE יש בה חן מסויים, אבל עדין מזכירים מרצפת), אבל חומרים מצויינים, אמינות מוחלטת והחדשים באים עם מפרטים מצויינים. כמו כן 3 שנים אחריות במעבדות IBM, יותר טוב מזה אין.

Samsung - מעוצבים מאוד, ה-15.6 שלהם בארץ ככה גורמים לי לעקם מבט, אבל ה-Q330 (שזה 13.3) מחשבים מצויינים ומהממים. מומלצים מאוד. גם אחריות במעבדות IBM.

LG - מלאים בכול טוב, מפרטים קצת מיושנים, אבל שירות לא רע של שנתיים לרוב הדגמים. יש לי עצמי כזה בבית כבר שנה כמעט, הפלסטיקה עדין במיטבה, לא מקרקש, לא נשבר לא עושה צרות.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

האנטר, תודה על החיזוק.

בדיוק החלטתי לרכוש Q330 לאחר שבררתי אותו היטב מבין כל המחשבים האחרים בקטגוריה.

יש לך חוות דעת על הסוללה ?

אתה מארגן מחיר? :D

 

 

בקשר לשירות של DELL, היום כל מה שבייבוא רשמי זה עם אחריות3 או 5 שנים עד הבית.

יש לנו מחשב אחד במשפחה שנזקק להרבה ביקורי בית , אבל בסה"כ התמיכה בסדר ואין בעיה להשיג אותם. דיברתי עברית עם אנשים שיושבים בהרצליה אם אני לא טועה, אולי זה עושה הפנייה ליוון ?

תמיד שלחו לי טכנאי יום או יומיים אחרי עם כל החלקים (הוחלף לוח אם כבר 3 פעמים)

הבעיה המרכזית היא שהטכנאים שבאים להחליף את החלקים לא תמיד מתמחים באיתור תקלות, ברוב המקרים שולחים אותם כאנשי הרכבות ככה שהם לא תמיד יכולים לבדוק אם הבעיה נפתרה.

 

נ.ב. בקשר לאסוס : לא הגזמת עם המלאך קיבל כנפיים? הם סה"כ מציעים מפרט טוב במחיר זול ,אבל התרשמתי שהם לא בנויים טוב במיוחד.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אכן המרכז שירות הוא ביוון ופתיחת תקלה מתבצעת מולם.

בפעמיים שנאלצתי לעשות זאת המענה היה מהיר, השירות

סביר ואף קיבלתי נציג יווני דובר עברית! (שבסוף עברתי

לדבר איתו באנגלית בכל מקרה...).

PUG-306 XSI MK2

פורסם

מוזר מאוד, דיברתי איתם לא מעט פעמים ותמיד ענה לי מישהו דובר עברית שפת אם .

 

אולי יש הבדל בין DELL מייבוא של ניופאן לבין DELL מייבוא של CMS ואחרים ?

 

 

אגב, חסר לי כאן מידע בקשר לASUS : מי נותן להם את האחריות בארץ והאם שווה משהו ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל - ה-Q330 מחשב מדהים, חיי סוללה ממש מפתיעים. דק מאוד ועדין יש לו כונן אופטי. מומלץ ביותר תהנה ממנו!

 

לגבי אסוס - ממש לא הגזמתי. מציעים מפרט מעולה, אבל המחירים שלהם ממש לא זולים. הם יקרים יותר מרוב המחשבים בארץ. אבל אל תשכח you get what you pay for.

לאסוס יש שתי יבואנים בארץ - Visual D.G. ורונלייט. האחריות נעשת דרך מעבדות סרב-פרו, שאיתם אסוס העולמית חתמה הסכם.

אגב, רוב המחשבים החדשים של אסוס שמיובאים לארץ (לפחות דרך ויז'ואל) מקבלים 3 שנים אחריות עד הבית. שווה לא? עד עכשיו היה לדגמים היקרים שנתיים, ולדגמי מיני היה שנה.

 

לגבי DELL - אין הבדל בין היבואנים, בסופו של דבר כולם מקבלים שירות מהיוונים וממעבדות יעל בהרצליה.

I Ride Because I Really Like Dessert

×
×
  • תוכן חדש...