Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

לאחר שתוך שבועיים נשרפו לי שני גופי חימום לדוד חשמלי,אני מחפש מקום שמוכר גופי חימום איכותיים.

 

הבחור מחברת הדודים אמר לי ש"אין מה לעשות ככה זה כולם כולל כרומגן מייבאים גופי חימום זבל מסין".

 

אני כמובן,לא קונה את התירוץ הזה אז אשמח לשמוע על מקום במרכז ,באזור חולון לקניית גוף חימום איכותי.

 

האם יש חברה שמייצרת בארץ גופי חימום או שבאמת כולם מייצרים בסין?

פורסם

הספק שלי בעבודה לכל מה שקשור לגופי חימום (יש להם גם לתנורים, מדיחים, מתקני שווארמה וכל מה שתדמיין) הם סייטק מחולון.

אני מציע שתתקשר ותשאל אותם http://www.d.co.il/63703240/9440

 

עקרונית הם גם יכולים לייצר לך גוף חימום בהזמנה לפי מפרט ומידות, אבל אני חושב שהמחיר יהיה לא כדאי.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

גוף חימום (אפילו סיני) נשרף פעמיים תוך שבועיים, בד"כ, רק בגלל שלא מנקזים אויר מהדוד לפני שמפעילים את הגוף חימום.

 

עליך לפתוח ברז מים חמים בבית לפני שאתה פותח בחזרה את השיבר מחוץ לדירה. לאחר כמה דקות בהן יצא אויר מהברז ולאחר מכן מים, תוכל לסגור את הברז ולהפעיל את החימום.

 

כולם קונים את אותם גופי חימום ואין להם בעיה כמו אצלך, לכן - אני משער - שהבעיה אצלך מקומית בלבד (בהתקנה וכו').

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני אתעלק על השרשור. האם יש תחזוקה מומלצת לדוד חימום (חדש)? או שפשוט להניח לו עד שהוא ימות?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
או קיי תודה על התשובות,מחר נבצע ניקוז אויר כמו שצריך .

 

למען הסר ספק, זה הסדר שמחר אתה צריך לעבוד לפיו:

 

1. להחליף גוף חימום (את הפעולות המקדימות אין טעם לציין, אתה כבר מכיר).

2. פתיחת ברז מים חמים בתוך הבית (תשאיר אותו פתוח).

3. פתיחת ה"שיבר" מחוץ לבית.

4. לחכות כמה דקות שיצא כל האויר דרך הברז - ועד שיתחילו לצאת מים.

5. לסגור את הברז בתוך הבית - וזהו, עכשיו אפשר להפעיל את הגוף חימום.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מה זאת אומרת נשרף?

מקפיץ את הראשי? או רק את המפסק שלו?

האם החלפת את כל הפלנץ' או רק גוף חימום?

אני לא מאמין שיש לך אויר במערכת, אם הדוד עבד שבועיים אין מצב שיש אויר.

גוף חימום עם אטם פי וי סי יותר איכותיים מאלו עם האטם גומי.

פורסם
האמת אני חושב שיש לך כנראה בעיה בהארקה, אחרת אין לי שמץ של מושג איך להסביר 2 חופי חימום בשבועיים.

 

ומה הקשר להארקה?

×
×
  • תוכן חדש...