Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול לצערי קניתי תאוטו וכבר הלך המנוע /:

אז החלטתי ללכת עד הסוף

מנוע 1400 הזרקה רב נקודדית

מהיבוא

ועל הדרך נפנק תאוטו

צריה צד ימין

מחזיר שמן אחורי

בלומים אחורי

רפידות

צלחות

סנדלים

משבאת מים לא ניראלי שהיה צריך ניראלי זה יגיע עם המנוע

טרמוסטט

רדיאטור

נעשה טיימנג

אטם סעפת

קלאץ

הגה כל המערכת של הגה

פלגים

שעון חום איכותי!

רדיאטור פנימי נוזל לצערי ...

מים ירוקים

שמן מנוע

שמן גיר

תוסף דלק

תוסף שמן

מיכל היבוי

השקעה מכובדת

הכל יצא לי בסביבות ה5 אלף

 

 

פלוס בהמשך דלת נהג

ודשבורד בתקווה שאני ימצא אחד שלם

שזה עוד איזה 500 שקל

 

מה דעתכם.?

 

ודרך הגב כל העבודה תבצועה על ידי

אני עובד במוסך אני בתאכלס חשמאלי רכב אבל גם מכונאות הולך לי טוב

ישמח לתגובות:-o

פורסם

שמעע השקעה כזאת לא שווה עם אני ימכור תאוטו מהר בזה אתה צודק

אבל אני ניראלי יסע בו שנה שנתיים

אז ניראלי שזה די שווה

ומחרר כבר נביא את כל החלקים

אחרי כל התיקון הזה ניראלי רק לשים דלק ולנסוע במשך שנה טפו טפו טפו בי עין רעה

רק טיפולים

פורסם
יהיה נחמד לראות מעקב מצולם, שיהיה בהצלחה!

 

 

אני ישתדלל אני יצטרך לעשות את זה תוך כדי עבודה בקטעים אני עובד במוסך אז זה לא שאני יעבוד רק על האוטו שלי יש עוד רכבים

אבל אני ישתדל לצלם אני ישמח לראות

ותודה רבה

ומה דעתך שווה שהשקעה?

פורסם
אני ישתדלל אני יצטרך לעשות את זה תוך כדי עבודה בקטעים אני עובד במוסך אז זה לא שאני יעבוד רק על האוטו שלי יש עוד רכבים

אבל אני ישתדל לצלם אני ישמח לראות

ותודה רבה

ומה דעתך שווה שהשקעה?

ההשקעה לא שווה שקל!

עדיף להשקיע, בלימוד עברית, כתיב, פיסוק משפטים, ותיקון שגיאות כתיב.

יותר נעים לקרוא, יותר חשוב בחיים, יכול לתרום יותר להתקדמותך בחיים, ועדיף ללמוד שלא קונים רכב ללא ניסיון וללא בדיקה מינימלית במוסך שבו אתה עובד/ מתלמד, וכך היית נמנע מלקנות חתול בשק, שמתברר שהוא יותר צרות בשק ללא חתול.

את השיעור הזה קיבלת חינם בפורום, שהוא לא צאט, את השיעור הבא עדיף שתלמד בבית ספר מקצועי, תוך שילוב עבודה מעשית בחשמל מכונאות ואלקטרוניקה, מה שנקרא היום אוטורוניקה.

בהצלחה בהמשך דרכך בחיים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
[/color][/b]

ההשקעה לא שווה שקל!

עדיף להשקיע, בלימוד עברית, כתיב, פיסוק משפטים, ותיקון שגיאות כתיב.

יותר נעים לקרוא, יותר חשוב בחיים, יכול לתרום יותר להתקדמותך בחיים, ועדיף ללמוד שלא קונים רכב ללא ניסיון וללא בדיקה מינימלית במוסך שבו אתה עובד/ מתלמד, וכך היית נמנע מלקנות חתול בשק, שמתברר שהוא יותר צרות בשק ללא חתול.

את השיעור הזה קיבלת חינם בפורום, שהוא לא צאט, את השיעור הבא עדיף שתלמד בבית ספר מקצועי, תוך שילוב עבודה מעשית בחשמל מכונאות ואלקטרוניקה, מה שנקרא היום אוטורוניקה.

בהצלחה בהמשך דרכך בחיים.

בברכה

צביקה

 

 

 

לצעריי לא כזה אהבתי ללמוד בבית ספר ..

אז אני פה ללמוד את מה שאני שזה כל דבר שקשור לרכב..

 

 

ולמה לא שווה שקל ?

אחרי שאני יעשה את כל זה את חושב שאוטו יעשה לי בעיות אני הרי מתכנן לנסוע עם הרכב הזמן זמן ארוך יחסית

אני ישמח לשמוע את התשובה שלך

פורסם
לצעריי לא כזה אהבתי ללמוד בבית ספר ..

אז אני פה ללמוד את מה שאני שזה כל דבר שקשור לרכב..

 

 

ולמה לא שווה שקל ?

אחרי שאני יעשה את כל זה את חושב שאוטו יעשה לי בעיות אני הרי מתכנן לנסוע עם הרכב הזמן זמן ארוך יחסית

אני ישמח לשמוע את התשובה שלך

 

 

אה זה רכב ב2000 שקל שקנייתי אזז ... ידוע שאני יצטרך להשקיע עליו קצת

וזה רכב ראשון

פורסם

יניב שלום רב, וברוך בואך לעולם האמיתי !

בעולם האמיתי, אינך יכול להרשות לעצמך, להשקיע 5000 שקל ומעלה על רכב שלא שווה גם 2000 שקל,גם עם מנוע תקין ונוסע,אתה תגיע במהירות בזק, להשקעה של 20000, שקל שירדו לטימיון, ויזרקו על פחנוע צרפתי, שעלות ההחזקה שלו במנוע תקין יקרה, ובוודאי תיהיה גדולה ממה שנדמה לך, לכן כאשר קניית את הרכב, אל תמהר לקנות סאב ומערכת סטריאו, שיעלו על ערך הרכב, רצונך לשמוע מוסיקה באיכות טובה, קנה מערכת טובה במחיר ריצפה ,מערכת סטריאו לבית, ולא לרכב.

את כספך תשקיע בלימודים, עוד 10 שנים תבוא להודות לי, ללא השכלה, לא מגיעים לשום מקום !!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
יניב שלום רב, וברוך בואך לעולם האמיתי !

בעולם האמיתי, אינך יכול להרשות לעצמך, להשקיע 5000 שקל ומעלה על רכב שלא שווה גם 2000 שקל,גם עם מנוע תקין ונוסע,אתה תגיע במהירות בזק, להשקעה של 20000, שקל שירדו לטימיון, ויזרקו על פחנוע צרפתי, שעלות ההחזקה שלו במנוע תקין יקרה, ובוודאי תיהיה גדולה ממה שנדמה לך, לכן כאשר קניית את הרכב, אל תמהר לקנות סאב ומערכת סטריאו, שיעלו על ערך הרכב, רצונך לשמוע מוסיקה באיכות טובה, קנה מערכת טובה במחיר ריצפה ,מערכת סטריאו לבית, ולא לרכב.

את כספך תשקיע בלימודים, עוד 10 שנים תבוא להודות לי, ללא השכלה, לא מגיעים לשום מקום !!

בברכה

צביקה

 

 

אז מה אתה ממליץ ? לווותר על הרכב? אני כולה צריך אותו שיקח מנקודה א לנקודה ב

ומי ישקיע על מערכת? כולה קקיבלתי סאב בתור פיצוי

ולימודים אני ישקיע לאט לאט אני כולה בן 18 לא.?

פורסם

שלום רב !

מנקודה א לנקודה ב. סע באטוובוס, או במונית שרות.

זול יותר, אמין יותר, ובטוח יותר.

סאאב בשווי 100 שקל הוא לא פיצוי, על פחנוע ב2000 שקל.

המנוע היה גמור לפני שהנוכל/סוחר רכב מכר לך אותו, לאחר ששם שמן דבש שמחזיק שבוע, ולכן מספר ימים לאחר שעבר השפעת שמן הדבש, נידלקו לך מורות סטופ, ועל מנורות האזהרה, יבל שנורות האזהרה, לא נדלקו, ופעמוני ההזהרה לא צלצלו לפני שקנית אוטו "זול" ב2000 שקל, זהו פחנוע ללא תחתית, וכל הכסף שלך, יפול בתחתית.

ראה המלצה זאת כשיעור לחיים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אלהן צביקה

מה אתה ממליץ ?

לשים מנוע?

שטיפה למערכת של המים?

ומספיק לו ?

2500 שקל מנוע

יש דפיקות בצריה בצד ימין כשהגה ממש עד הסוף שאני מסתובב במקום מומלץ להחליף?

ובולמים מאחורה האוטו די שוכב על הריצפה

 

ואני ישמח לדעת מה דעתך על הרכב הזה

בעיתי לא בעיתי

עם הוא אמין או לא

 

אני בכל מקרה מתכנן להתקין שעון חום אחרי המנוע בכדי ליות מעודכן גבי החום ולא מנורה שנדלקת ואמרת אכלת אותה

ישמח לשמוע את דעתך

פורסם
אלהןהלן) צביקה

מה אתה ממליץ ?

לשים מנוע? לא!

שטיפה למערכת של המים? כן !

ומספיק לו ? מספיק למה?

2500 שקל מנוע (ב2500 שקל, אתה קונה מנוע, ללא טיימינג ומותחנים הזקוקים להחלפה, משאבת מים ותרמוסטט המומלצים בהחלפה, שמן מנוע ומסנן שמן, המומלצים בהחלפה, קלאץ ועוד ועוד.. המחיר יעלה בהתאם!!),

 

יש דפיקות בצריה בצד ימין כשהגה ממש עד הסוף שאני מסתובב במקום מומלץ להחליף? הוצאה נוספת !!

ובולמים מאחורה האוטו די שוכב על הריצפה ,(הוצאה נוספת!!).

 

ואני אשמח לשמוע את דעתך,לא בעיתי

אם הוא אמין או לא

 

אני בכל מקרה מתכנן להתקין שעון חום אחרי המנוע בכדי להיות מעודכן גבי החום ולא מנורה שנדלקת ואמרת אכלת אותה

אשמח לשמוע את דעתך

 

שלום רב !

שמחתי להביע את דעתי בהדגשה באדום, כולל הדגשת טעויות הכתיב שתוקנו(המלצתי לחזור לספסל הלימודים, ולמוד כתיב, דקדוק,עברית, תחביר, וכתיבת משפטים, בעינה עומדת).

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...