Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קינית רכב 2000 שקל עם מנוע גמור, ואתה רוצה להשקיע עליו 5 אלף ? :shock:

 

אם יש לך 5 אלף ש"ח, אז למה לא קנית רכב קצת יותר יקר במצב טוב יותר? (האמת שמאוחר מידי לשאול).

 

במצב הנוכחי, אני מציע לך למכור את הרכב לסוחר ולקנות אחד אחר במצב טוב יותר, שלא דורש השקעה רצינית.

פורסם

חשבתי על זה וסגרתי ענין

השקעה כולל האוטו תגיע ל10 אלף

אבל אוטו יהיה כמו חדש מהחברה

הכל דנדנש

שנתיים + טיפולים ולנסוע לשלום

 

לפני הכל עשיתי בדיקה לחץ הפוך הצילנדר השלישי לא מחזיק

פתחתי ראש חשבתי אולי נשפץ אותו וזהו

אבל גילתי שעשו לו ראש לפחות 3 פעמים כבר

ראיתי שיש חופש בבוחנות בור בצילנדר יחסית גדול

רינגים גמורים ויתרתי על התהנוג של הלשפץ

והזמנתי מנוע מהיבוא

 

ב2500 שקל

 

אלה אמרתי עם אני משקיע נשקיע עד הסוף

הבאתי

צריה צד ימין

פרונט צד שמאל {חלק מהמשולש}

משאבת מים

טרמוסטט

קלאץ

3 מחזירי שמן

רדיאטור

שתי בולמים אחורים

גומיות הגה

טיימנג + גלגלת

פלגים

צלחות

רפידות

סנדלים

רדיאטור חימום

שעון חום

כבל גז

שמן גיר

שמן מנוע

מים ירוקים

2 רצועות

צמגים אחורים

3500

 

מפירוק

דלת נהג

דשבורד

גינטים מגנזיום פגו

מנעול פגאז

נועלי חגורה

וכמה פלסטקים

ניראלי שזה יגיע ל1000

 

+ למזלי אני יודע לעבוד

סטרטר בתהליכי שיפוץ ניקוי החלפת פחמים

כנ'ל האלטנטו

פלוס סידור חוטים

הכל ביפה עם כבל שרשורי

 

מחר יגיע המנוע יורכב

התקווה שגם הדשבורד

התכנון

לצבוע תשבורד בשחור

לצפות בלקה

 

בלוח שוענים

יש שעון של שעה

אני הולך להוציא אותו

ולשים שמה תשעון חום

 

כל התהנוג של החייה של רכב כזה...

2500 מנוע

חלקים

3500

הרכב נקנה ב2000

יצאתי טיפש ולא בדקתי תאוטו... לצערי אני משלם על זה כרגע..

+1000 מפירוק

 

8 אלף

 

צריך להחליף גם תגשר מאחורה

נחכה קצת ואז נחליף

 

תמונות בקרוב ..

 

השאלה שלי עם כל החלקים יצאו זול ?

ועם יצא לי משתלם כל החלקים ?

מדובר באיכות ולא בחלקים סינים.

 

לפי דעתי לא יצאתי פראיר

אני מתכנן לנסוע על הרכב הרבה זמן

אז אני מעדיף שהוא ייהיה פיקס בלי כאבי ראש מיותרים ..

 

ישמח לשמוע את דעתכם לכל דבר

וצביקה מצטער על השגיאות כתיב הייתי עסוקק בלתקן מכוניות בזמן בצפר.

פורסם

אל תדברו שטויות.

 

פיגו' 205 זה אחלה של מכונית לאחי הייתה 4 שנים 0 תקלות. רכב אמין נוח ומצויין.

 

avni205 קנית אחלה של רכב רק חבל שהמנוע היה גמור. אבל בכל זאת 2000 ש"ח זה גרושים.

ההשקעה שתעשה תתן לך שקט ואמינות מהרכב. אבל אם אתה משקיע תשאיר את הרכב בבעלותך כמה שנים לפחות.

בהצלחה

Renault Clio RSI 1.8

פורסם

אני דווקא לא מסכים עם רוב ממה שנאמר פה.

האוטו שלי בזמנו עלה לי כ8 אלף. תוך שנה השקעתי עליו יותר מ8 אלף. לאו דווקא בתיקונים אלא יותר במסביב, כמו מערכת רצינית חישוקים וכו'. וגם למרות שהאוטו ישן, אני תמיד קונה את השמנים והחלפים המקוריים והיקרים.

אם האוטו משרת אותך כמו שצריך ואתה רוצה להמשיך איתו אין שום סיבה שלא תשקיע עליו. מה אם האוטו היה שווה כ-100 אלף זה היה משנה משהו? מה יש בו שאין באוטו שלי? זה לא משנה אוטו זה אוטו לא משנה כמה עלה.

Renault clio RT 1994

פורסם

אלכס נמרמן. כול הכבוד לך. ירבו אנשים כמוך כל מה שאמרת נכון. תמשיך לטפל בחלפים מקוריים והרכב יעניק לך אמינות שקט .

כמו שנאמר אוטו זה אוטו. עם אתה אוהב את הרכב שלך לא משנה איזה שנה הוא ומה הוא. ודרך הגב כול המכוניות החדשות לא מציאה היום הכל זבל מיוצר בסין . מכוניות מגיעות מהחברה עם תקלות הכל אבל אבלים חרטה. פעם הרכבים היו הרבה יותר איכותיים מהיום!. בקיצור לא משנה איזה שנה הרכב כי שנה זה רק מספר הכי חשוב שאתה אוהב ומרוצה מהרכב שלך .זה כמו אישה!

Renault Clio RSI 1.8

פורסם

יש פתגם באנגלית שאומר Do not throw good money after bad

ובתרגום חופשי: אל תבזבז כסף טוב לתקן תוצאות של קנייה גרועה.

 

קנית רכב עם מנוע גמור ובעיות נוספות ב-2000 ש"ח ואתה מתכוון להשקיע בו 6000 ש"ח.

מבחינה כלכלית - אתה עושה טעות.

קח את כספך והשקע אותו בקנייה של רכב טוב יותר.

הכסף שכבר הוצאת הוא מקדמה ע"ח חשבון שכר לימוד ב"אוניברסיטה של החיים".

פורסם

גם לדעתי חבל על הוצאות הכספים הרבות והמיותרות (לפחות לדעתי - זה לא שווה כלכלית).

יש כאן יותר מאדם אחד (בשרשור הנוכחי), שקנה רכב כזה, ובמצב טוב, דהיינו - כן ניתן למצוא ולסנן מכוניות לא תקינות.

 

אבל אם פותח השרשור, כ"כ אוהב את הרכב, ומוכן ויכול להביאו למצב תקין - מי אנחנו שנלין, ונאחל לו בהצלחה (ותמונות!).

alfa 156 2.5.

פורסם

בהשקעה שאתה רוצה להשקיע , תקנה פיג'ו במצב טוב ושמור , ואת זאתי תנסה לשמור ולטפל .

 

אני לפני שנתיים וחצי , קניתי 205 , ועד עכשיו משרתת אותי נאמנות , אבל השקעתי עליה סביבות 7000 ש"ח , וקניתי אותה אז ב7000 ש"ח, ההשקעה התחלקה על שנה וחצי , כך שלא הרגשתי את ההשקעה , עכשיו מקפיד על טיפולים בזמן , ובחלפים איוכתיים ואני נהנה מהרכב. גם אני מתכוון להחזיק את הרכב לעוד איזה 3 שנים לפחות , כך שהשקעה כזאת כדאית , ולא כמו ההשקעה שלך שהיא בכלל לא כלכלית ולא כדאית בעליל.

HONDA CIVIC LS

פורסם
בהשקעה שאתה רוצה להשקיע , תקנה פיג'ו במצב טוב ושמור , ואת זאתי תנסה לשמור ולטפל .

 

אני לפני שנתיים וחצי , קניתי 205 , ועד עכשיו משרתת אותי נאמנות , אבל השקעתי עליה סביבות 7000 ש"ח , וקניתי אותה אז ב7000 ש"ח, ההשקעה התחלקה על שנה וחצי , כך שלא הרגשתי את ההשקעה , עכשיו מקפיד על טיפולים בזמן , ובחלפים איוכתיים ואני נהנה מהרכב. גם אני מתכוון להחזיק את הרכב לעוד איזה 3 שנים לפחות , כך שהשקעה כזאת כדאית , ולא כמו ההשקעה שלך שהיא בכלל לא כלכלית ולא כדאית בעליל.

 

 

7000 ש"ח בשנה וחצי זה 388 ש"ח בחודש.

אני משלם 450 ש"ח בחודש על החזר הלוואה על פונטו 2006 וזה באמת סכום שאפשר לחיות איתו.

 

לא עדיף לנסוע באוטו חדיש יותר ולא לשבת במוסכים כל הזמן ו"להשקיע" ברכב?

 

לפותח השרשור - לא, לא הייתי משקיע ברכב כזה כי גם כל מה שהחלפת, וזה באמת המון - לא יתן לך שקט נפשי.

 

המון בעיות חשמל ובלגאן מכני כתוצאה מקומבינות שנעשו ב-16 שנה האחרונות, יהיו מנת חלקך ברכב הזה.

 

 

המלצה שלי, אם כבר החלטת להשקיע:

שב עם חבר חשמלאי, ותתחיל לבדוק חוט חוט ברכב.

תעיף התקנות מקומיות, תבדוק איפה עשו קומבינות ותדאג לשים רכיבים איכותיים במקום אלה שאתה מחליף.

ראית חוט בלוי? תחליף אותו באחד איכותי ותדאג להלחמות איכות.

ראית סופית מתפוררת? כנ"ל.

ממסרים? תחליף את כולם.

תחליף את הנורות בדשבורד ובלוח השעונים.

תבדוק את כל הגומיות, המיסבים - ואם אתה מזהה בלאי, אז תחליף.

 

 

יש לך גם ממיר קטליטי, אפילו שזה מגדיל לך את ההוצאה - תחליף אותו, אצלך הוא בטח סתום ומפורר לגמרי.

 

אם אתה עושה את העבודה לבד וכל זה יסתכם בסה"כ ב-10 אלף ש"ח, אז יהיה לך באמת אוטו חדש ויחסית אמין.

פורסם
חשבתי על זה וסגרתי ענין

השקעה כולל האוטו תגיע ל10 אלף

אבל אוטו יהיה כמו חדש מהחברה

הכל דנדנש

שנתיים + טיפולים ולנסוע לשלום

וצביקה מצטער על השגיאות כתיב הייתי עסוקק בלתקן מכוניות בזמן בצפר.

 

אם עוד לא עשית כלום אני מצטרף להמלצתו של צביקה.

כי אתה מניח שהכל יצליח לך ואתה מהמר

המנוע שאתה קונה הוא לא חדש אלא מנוע מפירוק בארץ או בחו"ל שאינך יודע מה עבר עליו ובאיזה מצב הוא ואתה עלול להיות מופתע לרעה כעבור תקופה קצרה בסיום האחריות או אפילו בסיום ההרכבה ואז מה תעשה? תפרק אותו ותחליף שוב מנוע? תעשה לו שיפוץ? זו חתיכת עבודה, כאב ראש ועוד הוצאות.

אינך יודע איזה עוד הפתעות תגלה כאשר תבוא להחליף את שאר החלקים.

אני ממליץ לך או למכור את הרכב הזה או לחפש ב 8000 רכב דומה עם מנוע במצב סביר שישרת אותך ואת הרכב הזה תשמור עבורו לחלקים.

פורסם

בקשר הרכב של פותח השירשור ההשקעה לא כדאית מכיוון שבעלות הכוללת אתה יכלת לקנות רכב מודרני ואיגותי יותר כמו פונטו או פיאסטה. שאלה לצביקה קרבורטור היקר קיבלתי מאחי הגדול סוזוקי סוויפט 1000 ידנית מודל 92 . הרכב דיי שמור אבל צריך להחליף ראדיאטור. מהי עלות ראדיאטור תחליפי? ישנן מעט רעידות בסרק האם לרכב זה יש את תסמונת הרעידות המפורסמת של השרייד? עליי לציין שהצוק האוטומטי עובד מצויין והקרבורטור שופץ לפני שנה וחצי אצל ניסים באשקלון. בסך הכל הרכב הרבה יותר נוח ושקט ומרווח מהפיאסטה שברשותי. מה דעתך צביקה?

×
×
  • תוכן חדש...