Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיצד ניתן לנקז בעזרת לחץ אוויר את המים מבלוק?

לפי מיטס ידיעתי כל עוד התרמוסטט במצב סגור לא ניתן להגיע למים שבתוך הבלוק.

התפקיד של התרמוסטט הוא לגרום למנוע להגיע לטמפ' עבודה כמה שיותר מהר על ידי כך שהוא משמש כשסתום שסוגר את הכניסה/יציאה של המים מהמנוע לכיון הרדיאטור.

קובי

פורסם

ההוראות של תשובה 2 ושאר התוספות בתשובות נכונות .

 

לא צריך לנקז את כל נוזל הקרור - בראש המנוע נשארת כמות קטנה של נוזל בלבד .

 

כדאי לפתוח גם את חימום הרכב (לכיוון האדום) - מעבר לרדיאטור הפנימי בתא הנוסעים .

 

אם קשה לפתוח את בורג הפלסטיק בתחתית הרדיאטור - כדאי לשחרר צינור תחתון , כמו שרשם אור .

 

ה פרסטון הירוק - הוא נוזל קרור מוכן ומתאים לרכבי קונצרן מיצובישי ויונדאי בשנים אלו - עד 2002 .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אלעדיקו שלום רב !

נוזל קירור פרסטון ירוק, נמצא ברשת אוטו דיפו ואייס, היבואן של הנוזל , שייך לרשת.

מציכל העבוי העשוי מפלסטיק מחוזק בעזרת שני ברגים לשילדת הרכב, במיצובשי לנסר, אני מניח שכך גם בסופר לנסר, לאחר פירוק שני הברגים, המיכל ניתן לשליפה, ולנקוי הבוצה והחלודה, שהצטברה עם השנים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה רציתי לדעת באיזה נוזל גרמני אתה משתמש?

לאלו עוד רכבים הוא מתאים?

 

והאם אתה מכיר אפשרות של הוצאת המים מהבלוק?

קובי

×
×
  • תוכן חדש...