Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו שמע או יש לו מושג איך הרמקולים של BAZOOKA

דגם EL690?

אני לא מוצא אותם באף אתר, גם לא באתר החברה?

ישנים?

שווים משהו?

תודה.

באגי סובארו 1800 סמ"ק

באגי חיפושית 1300 סמ"ק

פיאט אונו 88 1150 סמ"ק

פיאג'ו C50 אלקטרוני

והיד עוד נטויה...

:-)

פורסם

אמנם Bazookaהיא חברה טובה, אשר מובילה את תחום הבזוקות מן הסתם,

לא הייתי ממליץ לך על הרמקולים, יש חברות קצת יותר טובות לכך...

 

ועוד משהו, אלו הנתונים של רמקולים אלו:

 

Size: 6 x 9

Sensitivity: 88 dB

Frequency Response: 40-20,000 Hz

Recommended RMS Power: 100W

Peak Power Handling: 200W

Impedance: 4 ohms

פורסם

תודה אבל אם כל הכבוד,

מאיפה אתה יודע? אני לא מצאתי את הדגם הנ"ל באף מקום ברשת..

יש לך הערכה אולי כמה הם שווים יש שניה או חדשים?

באגי סובארו 1800 סמ"ק

באגי חיפושית 1300 סמ"ק

פיאט אונו 88 1150 סמ"ק

פיאג'ו C50 אלקטרוני

והיד עוד נטויה...

:-)

פורסם

pr-Car_Speakers_Bazooka_EL_690_Car_Speaker_EL690.gif

 

אלו הבוקסות עכשיו דעתי האישית היא שלא תקנה את הבוקסות האלה תקנה את הפיוניר 400W הם באמת משהו חיה רעה 4 טוויטרים שמיעה מהנה (כמעט וחייב מגבר אבל)...

 

הנה הנתונים של הבוקסות של הבזוקה:

 

Size: 6 x 9

Sensitivity: 88 dB

Frequency Response: 40-20,000 Hz

Recommended RMS Power: 100W

Peak Power Handling: 200W

Impedance: 4 ohms

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

שומע תכלס קניתי אותם ואני מקווה שידחוף אותם קנווד 2020, אין מגבר וגם לא יהיה..

זה כל מה שיהיה ברכב...העיקר שיהיה מוסיקה, וישמעו אותה!

איכות, עוצמה....לא משחקת יותר מידי אצלי...!

העניין שקניתי אותם יד שניה ורציתי לדעת אם אתה יודע אולי כמה הם שווים יד שניה.

תודה.

באגי סובארו 1800 סמ"ק

באגי חיפושית 1300 סמ"ק

פיאט אונו 88 1150 סמ"ק

פיאג'ו C50 אלקטרוני

והיד עוד נטויה...

:-)

×
×
  • תוכן חדש...