Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק - GTI 2010.


ranll
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
על פי מה הקביעה שהאצה בפחות מ 2000 סל"ד מזיקה לרכב?

בשירוקו שלי המחשב מראה לאיזה הילוך כדאי לעלות או לרדת בהתאם לטמפרטורת שמן, סל"ד, תאוצה ולחיצה על הדוושה.

באופן מפתיע הוא בד"כ מייעץ לך באיזור ה 1900-2000 סלד (כשיש 24.5 קג"מ זמינים) לעבור להילוך הבא ולרדת בחזרה ל 1500.

 

אתה אומר בעצם שהמחשב מייעץ לי להזיק לרכב?

 

מה שהמחשב אומר זה מה שצריך לעשות, ככל הנראה. אני לא באמת מכיר את הפיצ'ר הזה...

כמו שציינתי, לעליות יש השפעה עצומה על הנושא הזה וגם להילוך. הרי ברור שאני לא אומר לך שאתה צריך להיות מעל 2000 סל"ד כדי להאיץ בירידה נכון?

אם תאיץ ב1500 סל"ד בהילוך שני, ברור שזה סבבה לגמרי. אם תהיה ברביעי\שלישי בעלייה ותאיץ ב1500 סל"ד אתה תרגיש לבד שזה לא בריא לרכב.

לפי מה שאני יודע, זה בהרבה יותר מזיק לרכב מאשר לחיצות בסל"ד גבוה, שאגב בריאות מידי פעם.

 

אולי אצלי, עם מעל 40 קג"מ זמינים ב2500-5500 יש התנהגות אחרת מהשירוקו שלך.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רק אוטובוס/משאית יכולים להתחרות בהישג כזה :lol:

 

 

תיהיה רגוע במרחק דומה למה שאתה עברתה אני הצלחתי לאבד מעל 70 ליטר דלק . שוב הכל תלוי כמה צילינדרים מחוברים לך לדוושה הימנית:lol: - נהנתי מכל רגע עד שהבנתי ש450 ש"ח נעלמו בשעתיים.

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

גיל,

 

נראה לי שהעליות של חיפה בשילוב עם הטורבו הגדול בS3 ומשקל נוסף כנראה דורשים סל"ד גבוה יותר על מנת להתקדם.

למנועי TSI יש גם רצועת כוח שמתחילה טיפה נמוך יותר, אולי גם זה עושה איזשהוא הבדל.

 

בכל מקרה הנוהל אצלי בתחילת נסיעה כשהשמן עוד לא בטמפ' עבודה הוא לא לעבור את ה2000 סל"ד, שזה כבר יכול להיות קצת מוד סבתא יחסית לרכב, יחסית לתנועה אני בממוצע פלוס-מינוס וככה אני מחזיק מעמד במשך 3-5 דקות.

 

מה שקורה הוא שהשמן כבר בטמפ' עבודה אז לעיתים אני מצליח לשמור על קור רוח ולהמשיך ב2500 סל"ד, במקרה "הרע" אני עולה קצת יותר לקרבת ה3000 סל"ד שם אני כבר משמעותית מהיר יותר מהתנועה.

 

ככל הזכור לי יש הרגשה שהרכב "מתעורר" כשאני ממשיך את הלחיצה מ2500 ל3000 סל"ד.

אני אבדוק בלוגים שעשיתי בזמנו, מעניין לראות אם בטווח הזה הטורבו נכנס ובעצם גורר גם צריכה מוגברת של דלק.

 

איך זה שאני מכיר את הסל"דים הנמוכים כל כך טוב? בגלל החברה.

אני לא יודע איך זה אצלכם, כשהייצר הרע משתלט עליי ואני מושך מעבר ל3K, היא דואגת ליידע אותי שהתענוג הזה יעלה לי ביוקר אחר כך והיא לא מדברת על משטרת תנועה (את השלב הזה כבר עברנו) ככה שיצא לי לחקור ארוכות את ההתנהגות של הרכב בתחום הזה. :)

פורסם
על פי מה הקביעה שהאצה בפחות מ 2000 סל"ד מזיקה לרכב?

 

יש תופעה שנקראת לאגינג (lugging) שנחשבת למזיקה. טווחי סל"ד בהם זה קורה תלויים במאפייני המנוע, כולל מומנט. ל-2000 סל"ד ניתן להתייחס אולי ככלל אצבע גס עבור מנועים אטמוספריים חלושים עד שפויים. במנועים חדישים בסגנון TSI הסף הוא בסל"דים יותר נמוכים, כי כבר ב-1500 - 1750 סל"ד למנועים האלה יש מספיק מומנט כדי להאיץ את האוטו בלי להזיע.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

עיר כמו חיפה בהחלט יכולה להזיק בסעיף תצרוכת הדלק:

 

א. איביזה FR מצ'ופצ'פת- 1-6.5 בעיר

ב. WRX 2006 סטנדרטית- 1-5.5 בעיר.

ג. אוקטביה VRS מצ'ופצ'פת- 1-6.5 בעיר.

 

אופי הנסיעה אינו רגוע אך אין מדובר בהתגרזנות לשמה.

רב הנסיעות עם מזגן.

צריכה של 1:8 בעיר נראית לי דמיונית.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
יש תופעה שנקראת לאגינג (lugging) שנחשבת למזיקה. טווחי סל"ד בהם זה קורה תלויים במאפייני המנוע, כולל מומנט. ל-2000 סל"ד ניתן להתייחס אולי ככלל אצבע גס עבור מנועים אטמוספריים חלושים עד שפויים. במנועים חדישים בסגנון TSI הסף הוא בסל"דים יותר נמוכים, כי כבר ב-1500 - 1750 סל"ד למנועים האלה יש מספיק מומנט כדי להאיץ את האוטו בלי להזיע.

 

זהו, באמת עד ההערה הזאת לא ממש הבנתי את הטענות לגבי הסל"ד הנמוך.. ב-tsi 160 שלי אם אני על מצב D ולא S, הגיר דואג שהמנוע כמעט אף פעם לא עובר את ה-2000 סל"ד. ואלוהים יודע שכוח לא חסר לו...

פורסם

בכלל כל השיחה הזאת רלוונטית לרכבים ידניים. באוטומט זה לא ממש בא לידי ביטוי. מה גם שרובכם מתארים מצב שיוט שבו זה גם יחסית חזר משמעות.

 

ד"א אם אני זוכר נכון בספר רכב כתוב במפורש להוריד הילוך אם יורדים ל1500 סל"ד.

פורסם

אני לא יודע על מה אתם מדברים אבל אני מדבר על גיר DSG6 ולא רק על שיוט אלא גם על תאוצה מעמידה למהירות שיוט.

 

Encoder, זה בדיוק מה שקורה אצלי, בלחיצה קלה על הגז הגיר דואג להעביר הילוכים כבר ב2000 סל"ד.

פורסם

אז אני קיבלתי את הרושם שמדובר על רכב ידני.

אם כך, התייחסות לסל"ד לא ממש רלוונטית. הגיר לא יאפשר לך לנסוע בצורה שמזיקה לו או למנוע.

אז שכח מזה ;)

פורסם
מה גם שרובכם מתארים מצב שיוט שבו זה גם יחסית חזר משמעות.

 

לא יכול להתחייב על מה דברו אחרים, אבל מנסיוני, בנסיעה רגועה גם את ה-TSI של 122 כ"ס ה-DSG7 מטקטק עד לשביעי (כלומר האצה מרמזור למהירות שיוט) בלי לעבור 2000 סל"ד.

 

בלי קשר ללאגינג, כמובן, אבל עם קשר לצריכת הדלק. :-)

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

gil:

 

"טושה", נסיעות הרגועות שלי הן במרכז הארץ (שטוח). :roll:

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

פורסם

איך זה שאני מכיר את הסל"דים הנמוכים כל כך טוב? בגלל החברה.

אני לא יודע איך זה אצלכם, כשהייצר הרע משתלט עליי ואני מושך מעבר ל3K, היא דואגת ליידע אותי שהתענוג הזה יעלה לי ביוקר אחר כך והיא לא מדברת על משטרת תנועה (את השלב הזה כבר עברנו) ככה שיצא לי לחקור ארוכות את ההתנהגות של הרכב בתחום הזה. :)

 

חבל להוציא כסף על מכונית ביצועיסטית אם לא מנצלים את הביצועים, לא?!

לגבי חברה ותוצאות, אני נוהג כמו שאני נוהג, ומי שזה לא מוצא חן בעיניו יכול לנהוג בעצמו ולתת לי לנמנם בשקט.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

 

איך זה שאני מכיר את הסל"דים הנמוכים כל כך טוב? בגלל החברה.

אני לא יודע איך זה אצלכם, כשהייצר הרע משתלט עליי ואני מושך מעבר ל3K, היא דואגת ליידע אותי שהתענוג הזה יעלה לי ביוקר אחר כך והיא לא מדברת על משטרת תנועה (את השלב הזה כבר עברנו) ככה שיצא לי לחקור ארוכות את ההתנהגות של הרכב בתחום הזה. :)

 

הכל עניין של חינוך, אם היית נוסע תמיד על המנתק , אז כשהיית יורד לתחומי הסל"ד הנמוכים יותר, החברה היתה מעריכה את זה :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...