Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב ידני(!) עד 40K משנת 2001 והלאה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דווקא הייתי הולך על האלפא 147 1.6 120 כ"ס ידנית.

הגה נדיר, אבזור נדיב ועיצוב חיצוני ופנימי שתמיד משדר אלגנטיות וספורטיביות.

בתקציב הזה ניתן לרכוש רכב משנתון 02.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
ומה מחיר התחזוקה וחלפים לרכב כ"כ נדיר (נדיר לארצינו הקטנה כמובן) ?

 

 

נכון זה בדיוק הבעייה עם האלפא

 

במיוחד שאני גר בדרום והמוסך הקרוב היחיד הוא בבית דגן

 

ומה עם הלאון? זה לא באיכות של הגולף?

וד"א הצריכה דלק שלי עכשיו 12.5 KM לאחד ליטר

בידניות שאני מחפש עכשיו אני אמור לחסוך יותר נכון?

פורסם

צריכת דלק שלך מעולה. אני בספק שעם גולף ידני באופן משמעותי תצליח לשפר את הצריכה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם כבר הכנסת למשוואה 307 ידני אתה לא תתאכזב אם תקנה אחת כזו.

אם תמצא אחת עם מנוע 2 ליטר בכלל אין לי ספק שתהנה מהרכב.

היו בבעלותי 2 כאלה (אוטומטיות). הרכב מאבוזר ביחס לשנתון שלו יותר מכל רכב אחר.

בקרת אקלים, מזגן בתא הכפפות (נח אם אתה צריך לקרר פחיות בנסיעה ארוכה), רדיו דיסק אינטגרלי, חיישני אור / גשם , חישוקים 16 או 17 תלוי בדגם, ובטח עוד כמה שטויות ששכחתי. חוץ מזה ההיגוי טוב,האוטו נח מאד היה לי ממש כיף לנסוע בו למרות הגיר.

הטיפולים שלו זהים ל 206 , שנתיים או 30K לטיפול קטן, וטיימינג כל 3 שנים או 90K, ככה שגם האחזקה (והביטוחים) זולים.

בנוסף ה 2 ליטר מנוע טוב ואמין ולדעתי הרכב ממש יפה, אבל זה עניין של טעם.

בכל מקרה, תתחיל לחפש גולף / 307 (אם תחליט שכן), ככה אתה לא נועל את עצמך לאופציה אחת, ובסוף תקנה את הראשון שאתה נופל עליו שעונה על הדרישות שלך (אחרי בדיקה).

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

תודה רבה על התגובה בקשר ל307

 

אבל יש לי הבתלבטות בין לחפש גוללף או סיאט לאון

 

מכיוון שהבנתי שזה בטכלס אותו רכב מבחינת האיכויות והחלקים

רק שהגולף יותר יקרה גם בביטוח וגם באחזקה רק בגלל השם

 

 

זה נכון?

פורסם
תודה רבה על התגובה בקשר ל307

 

אבל יש לי הבתלבטות בין לחפש גוללף או סיאט לאון

 

מכיוון שהבנתי שזה בטכלס אותו רכב מבחינת האיכויות והחלקים

רק שהגולף יותר יקרה גם בביטוח וגם באחזקה רק בגלל השם

 

 

זה נכון?

 

הייתי בדיוק במצבך לפני חודש - רציתי סיאט לאון ובסוף קניתי גולף. למה? כמה סיבות:

 

ביטוח:

אפרוס בפניך נתונים עדכניים שאספתי בחודשיים האחרונים, שלא תבין אותי לא נכון, התקשרתי לכל חברות הביטוח ובנוסף לכמה סוכנים:

ההפרש בין לאון 1.6 לגולף 1.6 - 150 ש"ח.

ההפרש בין גולף 1.6 לבין גולף 2.0 - 250 ש"ח.

הערה: מה גם שהרוב הגדול של הלאונים בארץ הן 1800 "ספורט" - לדעתי זה יטיס את הביטוח לעננים מה שנותן יתרון קל לגולף.

כמו שכבר בעצמך הבנת, בביטוח אין הבדל, אפילו יתרון קליל לגולף.

 

איכות:

שמיים וארץ, הגולף לוקחת. אמנם אלו אותם חלקים אבל איכות ההרכבה משחקת תפקיד מאוד חשוב, במיוחד כשמסתכלים על יד שנייה שאמורים לשרוד הרבה שנים. יש כאלה שיחלקו עליי ויגידו שאין הבדל. תעשה לעצמך טובה ואל תקשיב לאף אחד, זה עניין אישי - תעשה סיבוב בגולף שמורה ולאון שמורה ותחליט בעצמך.

* ספציפית לארץ שלנו, למצוא לאון רגילה (ללא שיפורים ושטויות) ושמורה, שלא נדבר על ק"מ נמוך זה בערך משימה בלתי אפשרית.

 

חלפים:

ממה שאני הבנתי, אלו אותם חלקים ולכן צריכים לעלות אותו דבר.

 

מחיר:

פה נכנס עניין השם אותו ציננת, הגולף יקרה יותר משמעותית, במחיר שקניתי את שלי (מודל 2001) היה ניתן לרכוש לאון מודל 2004.

 

טיפ לסוף:

עד לפני שבוע חיפשתי בדיוק את הרכבים שאתה מחפש, תהיה סבלני, אני חיכיתי 3 חודשים עד שמצאתי את בחירת ליבי, בפורום יש כאלה שחיפשו הרבה יותר. בסוף זה משתלם.

Bimmer

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אם חשוב לך מאוד המחיר הזול, יש עכשיו יריד של אאוטלט בצומת ירקונים ובנתניה במחירים של עד 40% הנחה, זה רכבים עם קילומטרז' קצת גבוה מהממוצע, אבל מדובר בדגמים מהשנים האחרונות. זה נראה לי של חברת אלבר, אתה יכול להתקשר אליהם ולשאול.

פורסם
תמיד לא בדקתי פג'ו וזה מהסיבה שאני דיי התאכזבי מרנו שזה רכב צרפתי ובכללי נראה לי עדיף להתרחק מצרפתי לא?

 

לא לדעתי. בשש השנים האחרונות יש לי רנו סניק 1999 ידנית ואני מרוצה ממנה מאד. לא הייתי חולם להחליף אותה בשום רכב אחר (נו, M5 סטיישן לא ממש בתקציב...) אבל לאחרונה קיבלנו הצעה שהאישה לא יכלה לסרב לה (משפחתומטית מאוסה, אבל במחיר ובמצב ממש טובים) ואני לא צריך להגיד לך מי עושה את ההחלטות במשפחה, נכון? :cry:

 

בצער רב שלי תועמד בקרוב למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...