Jump to content

אייל ש

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של אייל ש

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היא בסדר יחסית. הבעיה איתה שהיא לא מאיצה מהר. לאחי היה 206 בעבר, היא לא נוחה במיוחד ומרגיש בה כמו בקוך קטן. זה כמובן דברים שמרגישים אותם רק אחרי שנוהגים על מכוניות משפחתיות יותר, והשאלה אם זה יפריע לאשתך. בכל מקרה אני ממליץ לך לבדוק, יש עכשיו מכירות של אאוטלט בצומת ירקונים ובנתניה, עם מחירים טובים. ראיתי שהם עשו לכבוד החג יריד של מתנפחים לילדים, אז אפילו אפשר להביא לשם ילדים. זה של אלבר..תתקשר ותבדוק.
  2. אם חשוב לך מאוד המחיר הזול, יש עכשיו יריד של אאוטלט בצומת ירקונים ובנתניה במחירים של עד 40% הנחה, זה רכבים עם קילומטרז' קצת גבוה מהממוצע, אבל מדובר בדגמים מהשנים האחרונות. זה נראה לי של חברת אלבר, אתה יכול להתקשר אליהם ולשאול.
×
×
  • תוכן חדש...