Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה כיף.... כאילו לא חסר מספיק סיאוב... עכשיו מוטו מתגאים גם בזה שהם "קרובים לצלחת"...

ואני אומר "ליגה חלופית". לכל דבר שהממסד המסואב מציג ומגיש - להקים אלטרנטיבה.

יהיו מרוצים ו"ועדה מוטורית" בחסות המועדון, מוטו ועוד גופים כאלה - סבבה.

על כל אחד כזה, יהיה מתחרה גמיש יותר.

 

חכו.

פורסם
איזה כיף.... כאילו לא חסר מספיק סיאוב... עכשיו מוטו מתגאים גם בזה שהם "קרובים לצלחת"...

ואני אומר "ליגה חלופית". לכל דבר שהממסד המסואב מציג ומגיש - להקים אלטרנטיבה.

יהיו מרוצים ו"ועדה מוטורית" בחסות המועדון, מוטו ועוד גופים כאלה - סבבה.

על כל אחד כזה, יהיה מתחרה גמיש יותר.

 

חכו.

 

כן רק שהם יהיו חוקיים, אתה לא :?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
איזה כיף.... כאילו לא חסר מספיק סיאוב... עכשיו מוטו מתגאים גם בזה שהם "קרובים לצלחת"...

ואני אומר "ליגה חלופית". לכל דבר שהממסד המסואב מציג ומגיש - להקים אלטרנטיבה.

יהיו מרוצים ו"ועדה מוטורית" בחסות המועדון, מוטו ועוד גופים כאלה - סבבה.

על כל אחד כזה, יהיה מתחרה גמיש יותר.

 

חכו.

 

כן רק שהם יהיו חוקיים, אתה לא :?

 

גרשון יקירי - יש כאלה שאומרים שכבר מזמן היו צריכים להפוך אותי ללא חוקי.

וברצינות - החוק יאפשר להקים גופים אלטרנטיבים. בקשר לעלות - נמצא דרך לעשות את זה, אפילו בזול, ושיהיה חוקי, ונגיש לכ-ו-ל-ם, כמו שזה אמור להיות.

סבלנות.

פורסם
איזה כיף.... כאילו לא חסר מספיק סיאוב... עכשיו מוטו מתגאים גם בזה שהם "קרובים לצלחת"...

ואני אומר "ליגה חלופית". לכל דבר שהממסד המסואב מציג ומגיש - להקים אלטרנטיבה.

יהיו מרוצים ו"ועדה מוטורית" בחסות המועדון, מוטו ועוד גופים כאלה - סבבה.

על כל אחד כזה, יהיה מתחרה גמיש יותר.

 

חכו.

 

כן רק שהם יהיו חוקיים, אתה לא :?

 

גרשון יקירי - יש כאלה שאומרים שכבר מזמן היו צריכים להפוך אותי ללא חוקי.

וברצינות - החוק יאפשר להקים גופים אלטרנטיבים. בקשר לעלות - נמצא דרך לעשות את זה, אפילו בזול, ושיהיה חוקי, ונגיש לכ-ו-ל-ם, כמו שזה אמור להיות.

סבלנות.

 

אז זהו שאם הבנתי נכון מהצעת החוק, לא יהיה ניתן להקים גופים אלטרנטיביים !!

 

אני טועה ? (הלוואי שכן)

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

×
×
  • תוכן חדש...