Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כל פעם שאני ניגש לרכב לפני נסיעה, ופותח את תא המנוע מה אני בודק?


Vw-golf
שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אובכן, כמו שאבא שלי הרגיל אותי, לפני כל נסיעה, תפתח את תא המנוע, תבדוק מפלס שמן, מי ראדיאטור וכדומה..

אובכן כפי שהנכם יודעים ברכבים חדשים, אין גישה להרבה דברים, הכל "סגור" בפלסטיקים.

וזה בעצם 2 הדברים היחידים שאני יכול לבדוק.

זה בסדר?, צריך לבדוק עוד משהו לפני נסיעה?

כמובן שאחריי שהכל תקין אני מתניע את הרכב ומביא לו 5 דקות להתחמם ורק אז אני נוסע.

 

תודה לעונים.

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחץ אויר בצמיגים

פצצה מתחת לרכב

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחץ אויר בצמיגים

פצצה מתחת לרכב

 

לחץ אוויר אני ממלא כל פעם כשאני מתדלק, וזה קורה פעם בשבוע.

לגבי הפצצה, החתולים מביאים ביס בחוטים, ותמיד נוגסים בחוט הנכון, אז לא מתפוצץ :-)

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחץ אוויר אני ממלא כל פעם כשאני מתדלק, וזה קורה פעם בשבוע.

לגבי הפצצה, החתולים מביאים ביס בחוטים, ותמיד נוגסים בחוט הנכון, אז לא מתפוצץ :-)

 

אז רצוי שתוודא שיש חתול מתחת לרכב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המערכת עובדת.

עושה סיבוב מסביב לרכב כדאי לראות שאף אחד לא דפק לי אוטו או שרט אותו.

כמו שישה אמר, אתה בודק שאין פצצה מתחת לרכב ועל הדרך שאין נזילות.

S2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי מוגזם לפני כל נסיעה אלה אם כן אתה חושד במשהו.

מספיק פעם בשבוע שבועיים אם אתה לא מאמץ את האוטו יותר מידי.

 

תבדוק גם מים במצבר(סה"כ להרים את הפלסטיק שמכסה את את המצבר) אם יש אפשרות לבדיקה במצבר עצמו.

ואתה לא חייב לחכות 5 דקות שהרכב יתחמם, פשוט עד שהוא מתחמם אל תעבור 2000-2500 סל"ד.

 

אתה יכול לבדוק גם שהצינורות לא יבשים והרצועות לא יבשות \ סדוקות.

יש גם את המפלס של הנוזל ברקסים והגה כח. תבדוק את זה, יש HOT ו COLD. לפי המצב של הרכב

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן צריך לחכות שהרכב יתחמם, ועד ה15 דקות הראשונות של הנסיעה לא לקרוע אותו ולנסוע בסל"ד נמוך.

 

עד שהמנוע לא מגיע לטמפרטורת עבודה שלו, אני לא לוחץ מעל 2000 סל"ד.

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דר, בוא תסביר לנו בבקשה למה בארץ ישראל החמימה בעלת הרכבים המודרניים עם מחשבי הזרקה ולא קרבורטורים עם צ'וק צריך לחכות שהרכב יתחמם 5 דק' שלמות?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל ספר הוראות הפעלה של רכב יש פרק על תחזוקה על ידי בעליו, ויש שם המלצות לגבי תדירות כל בדיקה. אם מדובר ברכב ישן כדאי להגדיל את תדירות בדיקת הנוזלים החיוניים (שמן, מים, נוזל בלמים), כמובן יש לשים לב שהרכב עומד על משטח מפולס ושהמנוע מדומם מספיק זמן.

אישית הפרט היחיד שאני בודק באופן קבוע לפני כל נסיעה הוא הצמיגים (היו לי 2-3 מקרים בהם לא שמתי לב והתחלתי לנסוע עם צמיג מפונצ'ר וריק) ובאותה הזדמנות מעיף מבט אל מתחת תא המנוע לאיתור נזילות ושם לב אם יש מכשולים כלשהם בקרבת הרכב..

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכנס לרכב ונוסע. 10 שנים עם קורולה הביאו אותי למצב העגום הזה. דקה/שתים ראשונות נוסע בסל"ד נמוך (בסיוויק אתה באמת חייב/מרגיש את זה). אחרי 6/7000 ק"מ מתחיל לבדוק שמן. פעם בחודש בודק לחץ אוויר (עם מד שלי). פעם ב- בודק מים במצבר ונוזל קירור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לבדוק לפני כל נסיעה מים ושמן?! מה השנתון של הרכב?

אין שום סיבה שרכב עם מערכת סגורה יאבד מים ו/או שמן בין טיפולים.

 

הדבר היחיד שאני עושה זה נותן למשאבת דלק לעבוד עם חצי סוויטצ' לפני הנעה ולא לוחץ עד שהוא מתחמם.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל בין "לחמם" את הרכב בעמידה במקום -- דבר שאינו דרוש בשום רכב מודרני -- לבין שמירה על סל"ד נמוך עד שהמנוע מתחמם, שזה דבר שרצוי להקפיד עליו תמיד. תן לשמן להתחמם (טמפ' עבודה: 96 מעלות) לפני שאתה מאמץ את מכלולי המנוע. אחרי שהם התחממו, אפשר מידי פעם לאמץ את המנוע בסל"ד גבוה יותר.

 

אני מקפיד פעם בשבוע לבדוק את הכל: מים, שמנים, נוזל שמשות, מי מצבר, נוזל בלמים (אם היה הגה כוח הייתי בודק גם את הנוזל שלו) והכי חשוב: מצב שחיקת הצמיג ולחץ האויר (בעזרת מדיד-עט אישי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...