Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כל פעם שאני ניגש לרכב לפני נסיעה, ופותח את תא המנוע מה אני בודק?


Vw-golf
שימו לב! השרשור הזה בן 4976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לחמם את הרכב בעמידה הוא לא חובה אבל וזה אבל גדול מאוד מומלץ כדי שהשמן יגיע לכל חלקי המנוע וכדי שהשמן לאט לאט

יתחמם והוא ישנה את צמיגותו והמנוע יקבל שמן ולא ישחק סתם

גולף GTI כי חיים פעם אחת:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם בשנה בדיקה אם חסר מים- אף פעם לא חסר. מתי שיש לי עצבים או שממש בא לי ואני בכלל נזכר (זה קורה בערך פעם בחודשיים) בדיקת שמן-מדי פעם חסר מעט. אף פעם לא מחכה שיתחמם תמיד מניע ונוסע. לנצ'יה תמה בבעלותי שבע וחצי שנים. רכב שמוחזק במצב טוב לא ידרוש ממך בדיקה כל פעם שאתה בא לנסוע איתו.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחמם את הרכב בעמידה הוא לא חובה אבל וזה אבל גדול מאוד מומלץ כדי שהשמן יגיע לכל חלקי המנוע וכדי שהשמן לאט לאט

יתחמם והוא ישנה את צמיגותו והמנוע יקבל שמן ולא ישחק סתם

 

אולי בפיאט אונו שנת 90. ברכב מודרני צריך להיות בעל עודף זמן גדול מאוד בשביל לחכות 5 דקות בעמידה כשהרכב מונע לפני כל נסיעה. זה לא רק מיותר לגמרי, גם מבזבז סתם דלק. ולפותח השרשור, בנוגע לבדיקת שמן/מים לפני כל נסיעה - תסלח לי, אבל משעמם לך בחיים?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהוא מתכוון כל בוקר לפני נסיעה, ולדעתי זה הרגל מצוין ושכולם צריכים לרכוש אותו.

כאילו ברכבים חדשים אנחנו לא שומעים על תקלות ונזילות שמן ומים.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ברכב ישן לא מחכים חמש דקות שלמות :screwy: (חצי דקה - דקה) אז בטח שלא ברכב חדש!

להציץ מתחת למכסה המנוע ולבדוק שהכל תקין - תמיד טוב, אבל לפני כל נסיעה נראה לי מעט מוגזם.

ואם צריך למלא אויר בכל פעם שאתה מתדלק המלצתי לך היא לגשת לפנצ'ריה הקרובה לביתך ולברר למה...:roll:

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ברכב ישן לא מחכים חמש דקות שלמות :screwy: (חצי דקה - דקה) אז בטח שלא ברכב חדש!

להציץ מתחת למכסה המנוע ולבדוק שהכל תקין - תמיד טוב, אבל לפני כל נסיעה נראה לי מעט מוגזם.

:roll:

מסכים לחלוטין

פעם בשבוע אוויר+נוזל קירור+שמן+נוזל בלמים - מבורך

נוזל הגה כוח, שמן תיבת הילוכים ומי מצבר לפי דעתי פעם בחודש זה די והותר

ואם אתה פדנט אפשר כל בוקר הצצה לגלגלים ומתחת למכסה מנוע. אין שום צורך לחכות יותר מחצי דקה לאחר ההתנעה - מה שכן חשוב זה לא לאמץ את המנוע עד שהוא מתחמם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמעו מה תעשו: במקום חמש הדקות שאתם מבזבזים בכל בוקר - נגיד 200 יום בשנה, מה שנותן 1000 דקות בשנה - קחו את הזמן הזה ותמכרו את שירותיכם בmechanical turk.

 

לגבי זמן החימום של המנוע, אין צורך לחכות. תתחילו לסוע, לפני שעוברים את ה2500-3000, מאוד מומלץ לתת לשמן להגיע לטמפרטורת עבודה - חכו שמחוג המים יגיע ל90 (או כמה שזה לא יהיה אצלכם), ואז חכו עוד דקה-שתיים (פשוט כי השמן צמיגי יותר ומתחמם לאט יותר), ויאללה למכמונת

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע בחיפושית 74 .

אני לא יודע אם זה כבר הגיע לקורולות מאזדות ופוקוסים אבל אצלי יש מנורת שמן , אם חסר שמן , היא נדלקת ואז אני ממלא .

אם חסר קצת שמן היא נדלקת בסיבובים כיפיים (תבינו לבד) ואני יודע שצריך לבדוק ולמלא קצת .

מוזר שהטכנולוגיה הזו עוד לא הגיעה לרכבים מודרניים .

 

מעבר לזה ביום יום אני מניע ונוסע , אחרי שתיים שלוש דקות מתחיל לאמץ יותר את המנוע .

פעם בחודש אוויר (לא יוצא שאני ממלא יותר משני PSI אז התזמון בסדר) , פעם בשבוע בערך מבט כללי על המנוע , רצועה , מערכת קירור.

 

לכל מחממי המנוע למינהם , אם אתה נוהגים על טרקטור או משאית עם טורבו בגודל של מנוע 50 סמ"ק אז באמת חשוב לחמם את המנוע 5 דקות על סרק וגם לקרר אותו זמן דומה על סרק.

 

אה , ואני לא בודק מים אף פעם ....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...