Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איפוס מצערת דרך vag com ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

משהו יודע איך אני מבצעים איפוס מצערת או הגדרות בסיס דרך תוכנת vcds vag com

 

החלפתי מצערת המצב טוב יותר אבל גם לאחר כמה ימי נסיעה עדיין לא הסתדרו בעיות העברת ההילוכים והסרק ממש

 

אני רוצה לעשות איפוס למצערת למצב בסיס ?

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה נכנס ל 01 מנוע

בוחר ב 4 כיוון בסיסי

אם המצערת אצלך אלקטרונית הכיול מתבצע בערוץ 060

אם המצערת מכנית הכיול מתבצע בערוץ 098

אם הרכב עד שנת 2000 הכיול מתבצע בערוץ 001 .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון תודה!

 

המנוע אצלי הוא APK 2002 ניסיתי בערוצים הנ"ל אך בסוף הוא הורשם שגיאה שהפונקציה לא זמינה

 

יש אפשרויות אחרות?

  • ספונסר פורום
פורסם

המנוע הזה בעל מצערת מכנית ולכן האיפוס צריך להתבצע בערוץ 098

אם זה לא מצליח אז יתכן שיש בעיה כל שהיא .

ניסית לנקות את המצערת עם ספרי קרבורטורים וסמרטוט ?

לכלוך בפרפר המצערת יכול למנוע ממנה את הנגיעה במצב האפס אשר נחוץ

לביצוע הכיוון הבסיסי .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

המצערת חדשה על הרכב כלומר פורקה ממנוע חליפי כאשר הותקנה הייתה נקיה מאוד ללא לכלוך לכן זה מוזר

 

המצערת הקודמת פורקה לאחר שגיאה דומה במחשבי מוסך מורשה שאמרו לי שהמצערת לא תקינה

 

אני מתחיל לחשוש שזה בעיה אחרת ללא קשר למצערת

 

מה דעתך?

  • ספונסר פורום
פורסם

יכולה בהחלט להיות תקלה אחרת כגון בצמת החוטים או במחבר של

הצמה למחשב המנוע .

כנס למוסך שמבין ברכב לפתור את התקלה ,בגדול זה לא נשמע משהו מסובך .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

האמת שכנראה שאגיע למוסך שלך למרות שאני מהצפון! אני כבר לא סומך על מוסכים כאן רק בעיות גרמו לי וכל זה בשביל נורה בלוח שעונים שלא ידעו שהיא לא קיימת בכלל אז ניתקו מחשב מנוע וחיברו אחר כדי לבדוק אם היא נדלקת!!!:evil:

 

תוכל לתת לי מחיר למצערת במידה ולא תהיה ברירה ואחליף את הנוכחית כולל כיול וכו..

  • ספונסר פורום
פורסם

סיכוי נמוך מאד שהמצערת במנוע שלך כשלה ,זה לחלוטין לא שכיח במנוע APK

בכל מקרה מצערת משומשת כולל התקנה וכיול יעלה לך כ 1200 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

ביצעו קידוד מחשבים?

זה בוצע במוסך של רשת צמפיון ?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תודה רבה!

 

זה בוצע במוסך מורשה של הרשת לגביי קידוד מחשבים לא ידוע הם רק החליפו את המחשבים בדקו שהנורה לא נדלקת והחזירו את המחשב המקורי לאחר שהחזירו את המחשב המקורי דלקו נורות של מנוע וכרית אויר

 

אנסה לבדוק את המחברים אולי ניתקו שם איזה חוט למרות שהרכב נוסע... בכל אופן אדבר איתך יום ראשון ונקבע

במידה ולא אצליח

 

במידה וזאת בעיה חשמלית תוכל לתת לזה פתרון?

 

מה מחיר של חדש?

יש אחריות למשומש?

אני אגיע מהצפון לכן עדיפות לסיים את זה באותו היום

פורסם

מה עוד יכול לגרום לכך שבמהלך השילוב ל D זה נותן מכה ?

 

את המצערת החלפתי וכל הנראה אין בעיה בגיר כי זה לא היה לפני ניתוק מחשב המנוע ?

 

איזה חלק בגיר יש לו אחריות לשילוב ההילוך בצורה חלקה?

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...