תודה לכולם!
משהו יכול לתת לי דוגמא על בורה , גולף שיש בו מערכת גז וזה עובד תקין ללא נזק במנוע
כי לאחרונה שמעתי שזה עושה בעיות בראש מנוע בגלל התחממות?
השאלה אם זה נכון?
אם משהו מכיר את זה מנסיון אישי זה יעזור כי לא בא לי לעשות ראש מנוע!!!
תודה!
ביחס לחישוב אם משתלם אז כן משתלם לי הפחד הכי גדול שלי שזה ידפוק לי את המנוע
את שאר העובדות אני מוכן לספוג כגון צריכה וכו...
אם משהו יודע על המנוע הזה ספציפית או על הבורה אם מישהו שמע איך זה ברכבים האלו אחרי גז זה יעזור מאוד
חשוב לי לציין כי המנוע יחסית חדש עבר 113000 ק"מ
שלום לכולם?
אני רוצה להתיעץ איתכם בנוגע להרכבת מערכת גז ברכב
1.האם זה משתלם אני נוסע כ2500 ק"מ בחודש
2. האם זה אמין?
3. האם זה פוגע במנוע ?
ובכלל כדאיות?
הרכב שלי זה בורה 2002 מנוע 2000 דגם APK אוטו'
תודה!!!
עד שנת 2009 סיאט יוצרה בספרד
סיאט איביזה 2011 מיוצרת בגרמניה!!!
ולפותח השירשור איביזה קיבלה בארץ שם גרוע בגלל כל המעברים שהיו לה בשנת 90>93 מה שגרם להמון תקלות ברכב
במנוע... זה היה רכב שמורכב מכמה חברות וכנראה זה מה שגרם לנזק תדמיתי
משנת 1993 ועד היום סיאט באחריות VW מה שגרם לרכב להמריאה במלוא מובן המילה. נכון סיאט הורכבה בספרד עד שנת 2008 כנראה שהבינו שההרכבה בספרד גורמת ירידת ערך למוצר החליטו להעביר ההרכבה לגרמניה מה שאמור לשמח אותך בתור בעל לרכב זה
אני חושב שאתה מאוד תהנה מהרכב!
אין מה להשוות בין מזדה 3 לרכב גרמני:
תחושת הנסיעה...השקט שבנסיעה אין רעשי התנגשות באוויר... ואפשר להמשיך עד מחר!!
סיאט זה רכב מומלץ אמין איכותי ומפנק מאוד!!! חסכוני מאוד( 1.4) וצעיר
אם כבר אתה קונה אז תשקיע טיפה יותר ותקח מנוע TSI
לפי הבנתי שינוי דגם מנוע לדגם החדש ישמור על המחירון בעתיד
כך בחשבון כי ביחס לפולו הסיאט מאבדת מהמחירון יותר
בכל אופן אתה תהנה מאוד מהרכב הדגמים של סיאט מגיעם מפנקים יותר בפחות כסף ובאיכות VW
תהנה
הרכב יד ראשונה 180000 ק"מ מטופל רק במורשה כן זה מישהו שאני מכיר.
לפי מה שרשמת זה לא משנה כי בלאי המשאבה יגיע בקרוב מאוד
ככלל הרכבים האלה אמינים או שזה מה שמאפיין אותם המשאבה הגיר והטורבו
אגב יש שני דגמי מנוע 100 כ"ח או 110 כ"ח
יש עדיפות לאיזה דגם?
יש למישהו את הרכב הנ"ל שיוכל להגיד בדיוק מה הצריכת דלק של הרכב זה גם במצב של 180000 אלף
אם הוא רועש או הרכב מתפרק בפנים?
זה מאוד חשוב לי כי אני מאוד מרוצה מהבורה שיש לי עכשיו ואני רוצה להחליף רק בגלל הדלק
תודה
תודה על התשובות
מישהו יכול להסביר לי מה הם הרמות גימור בבורה דיזל 2003
האם יש בשנתון זה רמת גימור Trendline (מה זה אומר)
לי יש בבורה Comfortline וזה הרמה הכי גבוה השאלה אם בדיזל זה מגיע אותו דבר אותו מפרט
תודה
שלום לכולם
יש לי בורה 2002 מנוע 2.0 (רכב מעולה) הבעיה שאני עושה הרבה ק"מ
יש לי אפשרות להחליף לבורה 2003 1.9 דיזל 100כ"ס 180000 ק"מ
לדעתכם כדאי האם זה באמת חסכוני אמינות הרכב הנ"ל
180000 זה לא הרבה?
עניין הטורבט כמה זמן מחזיק ואם אמין בכלל?
תודה!
שלום ושבוע טוב!
יש ברשותי בורה 2.0 שנת 2002 שצורכת כיום 1/10מאחר ואני נוסע כל חודש כ 2200 ק"מ חשבתי להחליף לדיזל רק מהסיבה הנ"ל!
הציעו לי את הפאסאט 2003 1.9 השאלה היא, אם היא אמינה חסכונית זולה בטיפולים?...
כמה לדעתכם זה יחסוך לי המעבר הזה?
תודה!