sharon123
-
הודעות
58 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי sharon123
-
תודה לכולם! משהו יכול לתת לי דוגמא על בורה , גולף שיש בו מערכת גז וזה עובד תקין ללא נזק במנוע כי לאחרונה שמעתי שזה עושה בעיות בראש מנוע בגלל התחממות? השאלה אם זה נכון? אם משהו מכיר את זה מנסיון אישי זה יעזור כי לא בא לי לעשות ראש מנוע!!! תודה!
-
ביחס לחישוב אם משתלם אז כן משתלם לי הפחד הכי גדול שלי שזה ידפוק לי את המנוע את שאר העובדות אני מוכן לספוג כגון צריכה וכו... אם משהו יודע על המנוע הזה ספציפית או על הבורה אם מישהו שמע איך זה ברכבים האלו אחרי גז זה יעזור מאוד חשוב לי לציין כי המנוע יחסית חדש עבר 113000 ק"מ
-
שלום לכולם? אני רוצה להתיעץ איתכם בנוגע להרכבת מערכת גז ברכב 1.האם זה משתלם אני נוסע כ2500 ק"מ בחודש 2. האם זה אמין? 3. האם זה פוגע במנוע ? ובכלל כדאיות? הרכב שלי זה בורה 2002 מנוע 2000 דגם APK אוטו' תודה!!!
-
עד שנת 2009 סיאט יוצרה בספרד סיאט איביזה 2011 מיוצרת בגרמניה!!! ולפותח השירשור איביזה קיבלה בארץ שם גרוע בגלל כל המעברים שהיו לה בשנת 90>93 מה שגרם להמון תקלות ברכב במנוע... זה היה רכב שמורכב מכמה חברות וכנראה זה מה שגרם לנזק תדמיתי משנת 1993 ועד היום סיאט באחריות VW מה שגרם לרכב להמריאה במלוא מובן המילה. נכון סיאט הורכבה בספרד עד שנת 2008 כנראה שהבינו שההרכבה בספרד גורמת ירידת ערך למוצר החליטו להעביר ההרכבה לגרמניה מה שאמור לשמח אותך בתור בעל לרכב זה אני חושב שאתה מאוד תהנה מהרכב! אין מה להשוות בין מזדה 3 לרכב גרמני: תחושת הנסיעה...השקט שבנסיעה אין רעשי התנגשות באוויר... ואפשר להמשיך עד מחר!!
-
הבורה דיזל 2003 אכן זהה למחירון הרכב שלי 2002 אני אשקול זאת בחיוב תודה רבה! לגבי דגם המנוע ידוע לך משהו? 100כ"ס או 110 כ"ס ?
-
סיאט זה רכב מומלץ אמין איכותי ומפנק מאוד!!! חסכוני מאוד( 1.4) וצעיר אם כבר אתה קונה אז תשקיע טיפה יותר ותקח מנוע TSI לפי הבנתי שינוי דגם מנוע לדגם החדש ישמור על המחירון בעתיד כך בחשבון כי ביחס לפולו הסיאט מאבדת מהמחירון יותר בכל אופן אתה תהנה מאוד מהרכב הדגמים של סיאט מגיעם מפנקים יותר בפחות כסף ובאיכות VW תהנה
-
הרכב יד ראשונה 180000 ק"מ מטופל רק במורשה כן זה מישהו שאני מכיר. לפי מה שרשמת זה לא משנה כי בלאי המשאבה יגיע בקרוב מאוד ככלל הרכבים האלה אמינים או שזה מה שמאפיין אותם המשאבה הגיר והטורבו אגב יש שני דגמי מנוע 100 כ"ח או 110 כ"ח יש עדיפות לאיזה דגם?
-
תודה אני רשמתי למעלה שאני נוסע בחודש כ 2500 ק"מ
-
יש למישהו את הרכב הנ"ל שיוכל להגיד בדיוק מה הצריכת דלק של הרכב זה גם במצב של 180000 אלף אם הוא רועש או הרכב מתפרק בפנים? זה מאוד חשוב לי כי אני מאוד מרוצה מהבורה שיש לי עכשיו ואני רוצה להחליף רק בגלל הדלק תודה
-
תודה על התשובות מישהו יכול להסביר לי מה הם הרמות גימור בבורה דיזל 2003 האם יש בשנתון זה רמת גימור Trendline (מה זה אומר) לי יש בבורה Comfortline וזה הרמה הכי גבוה השאלה אם בדיזל זה מגיע אותו דבר אותו מפרט תודה
-
כן צודק שכחתי 2500 ק"מ לחודש
-
שלום לכולם יש לי בורה 2002 מנוע 2.0 (רכב מעולה) הבעיה שאני עושה הרבה ק"מ יש לי אפשרות להחליף לבורה 2003 1.9 דיזל 100כ"ס 180000 ק"מ לדעתכם כדאי האם זה באמת חסכוני אמינות הרכב הנ"ל 180000 זה לא הרבה? עניין הטורבט כמה זמן מחזיק ואם אמין בכלל? תודה!
-
פאסאט 1.9 ? [מעניין מה לא בסדר בשרשור שלי שנעלו אותו...]
sharon123 פרסם הודעה בנושא של sharon123 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן ידוע לגביי 110 או 130 כ"ס הבנתי שזה תלוי ברמת הגימור מישהו יודע מה ההבדל בין מרמות הגימור? לגבי צריכת הדלק ידוע לכם ? -
תודה! אבל קראתי את כל השרשורים שצירפת לא מצאתי הסבר אחד להאם כדאי להחליף שמן+פילטר גיר לאחר הוספת קולר או לא לגעת בזה אם להחליף.. 1.איזה סוג /דרגת שמן מומלץ כי במוסך מורשה הוא מאוד יקר? 2.מה הכמות לאחר ריקון התיבה למילוי? תודה!
-
אז אני לא מבין דבר אחד! חובה להחליף שמן ופילטר או לא לגעת בזה?
-
חברים יקרים אני חייב עזרה לפני שיהיה נזק בלתי הפיך
-
שלום! היום החלפתי קולר חיצוני לרכב כטיפול מונע במוסך המליצו לי להחליף את השמן ואת הפילטר גיר. לאחר סיום העבודה לא הוסיפו שמן מה שנראה לי מוזר , לא נראה לי הגיוני שמוסיפים צנרת וקולר והגיר נשאר באותו המפלס. 1.לכן ברצוני לדעת האם להתעקש ושיוסיפו לי שמן ואם כן אז כמה? 2.האם להחליף את כל השמן כמו שהצעו שם כולל הפלטר? 3.טמפ העבודה היום נמדד על כ- 95 מעלות בעיר האם זה תקין? תודה!! בורה 2002 2.0 תיבה 01M
-
מה עוד יכול לגרום לכך שבמהלך השילוב ל D זה נותן מכה ? את המצערת החלפתי וכל הנראה אין בעיה בגיר כי זה לא היה לפני ניתוק מחשב המנוע ? איזה חלק בגיר יש לו אחריות לשילוב ההילוך בצורה חלקה? תודה!
-
ולמה עדין יש לי מכה בגיר כאשר מעבירים ל D
-
תודה! יש איזה שהיא בדיקה לגיר דרך התוכנה הזאת?
-
שלום וחג שמח! ביצעתי סריקה כללית ברכ לאחר החלפת מצערת מישהו יודע מה זה אומר? רכב בורה 2002 APK 2.0 תודה! להלן הדוח VCDS-Lite Version: Release 1.0 Wednesday, 29 September 2010, 14:29:50:0 Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,22,29,35,36,37,39,46,47,55,56,57,75,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 06A 906 018 FK Component: 2.0l R4/2V MOTR AT V04 Coding: 00033 Shop #: WSC 01317 No fault code found. Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Labels: 01M-927-733.LBL Controller: 01M 927 733 JQ Component: AG4 Getriebe 01M 4829 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: Redir Fail! Controller: 1C0 907 379 E Component: ESP FRONT MK60 0104 Coding: 0022530 Shop #: WSC 01317 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL Controller: 3B1 907 044 C Component: CLIMATRONIC C 2.0.0 Coding: 11000 Shop #: WSC 01317 2 Faults Found: 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 37-10 - Faulty - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 37-10 - Faulty - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL Controller: 1C0 909 605 A Component: 27 AIRBAG VW51 01 02 Coding: 12855 Shop #: WSC 01317 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.LBL Controller: 1J5 920 806 C Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05 Coding: 01102 Shop #: WSC 00000 WVWZZZ1JZ2W174196 VWZ7Z0A3795948 6 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01321 - Control Module for Airbags (J234) 49-10 - No Communications - Intermittent 01315 - Transmission Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.LBL Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway KCAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 01317 7 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01321 - Control Module for Airbags (J234) 49-10 - No Communications - Intermittent 01315 - Transmission Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.LBL Controller: 1C0 959 799 Component: 1M Komfortgerבt HLO 0001 Coding: 00259 Shop #: WSC 01317 3 Faults Found: 00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00913 - Window Regulator Switch; Front Right Driver (E81) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 27-00 - Implausible Signal End --------------------------------------------------------------------------------------------------
-
שלום! יש דבר כזה כיול מחשבים(תיאום מחשבים) או רק איפוס מצערת? אם כן מה זה אומר ואיך זה מתבצע? הרכב הוא בורה 2002 2.0 מנוע APK תודה !
-
תודה רבה! זה בוצע במוסך מורשה של הרשת לגביי קידוד מחשבים לא ידוע הם רק החליפו את המחשבים בדקו שהנורה לא נדלקת והחזירו את המחשב המקורי לאחר שהחזירו את המחשב המקורי דלקו נורות של מנוע וכרית אויר אנסה לבדוק את המחברים אולי ניתקו שם איזה חוט למרות שהרכב נוסע... בכל אופן אדבר איתך יום ראשון ונקבע במידה ולא אצליח במידה וזאת בעיה חשמלית תוכל לתת לזה פתרון? מה מחיר של חדש? יש אחריות למשומש? אני אגיע מהצפון לכן עדיפות לסיים את זה באותו היום
