Jump to content

sharon123

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sharon123

  1. האמת שכנראה שאגיע למוסך שלך למרות שאני מהצפון! אני כבר לא סומך על מוסכים כאן רק בעיות גרמו לי וכל זה בשביל נורה בלוח שעונים שלא ידעו שהיא לא קיימת בכלל אז ניתקו מחשב מנוע וחיברו אחר כדי לבדוק אם היא נדלקת!!! תוכל לתת לי מחיר למצערת במידה ולא תהיה ברירה ואחליף את הנוכחית כולל כיול וכו..
  2. המצערת חדשה על הרכב כלומר פורקה ממנוע חליפי כאשר הותקנה הייתה נקיה מאוד ללא לכלוך לכן זה מוזר המצערת הקודמת פורקה לאחר שגיאה דומה במחשבי מוסך מורשה שאמרו לי שהמצערת לא תקינה אני מתחיל לחשוש שזה בעיה אחרת ללא קשר למצערת מה דעתך?
  3. רון תודה! המנוע אצלי הוא APK 2002 ניסיתי בערוצים הנ"ל אך בסוף הוא הורשם שגיאה שהפונקציה לא זמינה יש אפשרויות אחרות?
  4. שלום! משהו יודע איך אני מבצעים איפוס מצערת או הגדרות בסיס דרך תוכנת vcds vag com החלפתי מצערת המצב טוב יותר אבל גם לאחר כמה ימי נסיעה עדיין לא הסתדרו בעיות העברת ההילוכים והסרק ממש אני רוצה לעשות איפוס למצערת למצב בסיס ?
  5. 5 דרגות של נייר מים 600 1200 1500 2000 2500 להתחיל מהנמוך עם הרבה מים לא לשפשף במעגלים לעבור מדרגה לדרגה לבסוף פוליש עדין ללא צבע http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=221346 חיפוש בפורום
  6. תודה על התשובות! ניסו לעשות כיוון מצערת אך המחשב לא מצליח להיתחבר למצערת ורושם שיש שגיאה לכן אמרו לי שצריך להחליף מצערת! יש לי את תוכנת ה- VAG COM יש איזה פעולה שניתן לעשות דרכה?
  7. העניין שאני מהצפון אם לא תשאר לי ברירה אני אקפוץ
  8. רון תודה רבה, מאחר וחשבו במוסך מורשה שהמנורות כן אמורות לעבוד אז ניסו לחפש את התקלה,עשו כמה פעולות אבל הפעולה שככל הנראה גרמה לי נזק חדש זה שחיברו מחשב מנוע אחר כדי לבדוק אם התקלה היא במחשב מנוע הנזק כרגע: 1)משיכת הילוכים לסל"ד גבוה 2)בזמן שילוב מ - N - ל- D מרגישים מכה חזקה מה שלא היה לפני!!! 3)צריכצת דלק גבוה לאחר שחזרתי עם התקלות ניסו לקודד או לכוון את המצערת מחדש דרך מחשב שלהם אך לא היה ניתן כי המחשב לא מצליח להתחבר. ואז הודיעו לי שהמצערת הלכה ושצריך להחליף! מה אתם חושבים?
  9. שלום! כמה שאלות... 1.ברשותי הרכב הנ"ל לדעתי יש לי תקלה בלוח השעונים כאשר נורות בקרה מסוימות לא דולקות הרכב אצלי כחודשיים הבחנתי בזה רק לאחר שנכנסתי לרכב אחר מאותו הסוג רק שנה למעלה בלוח השעונים השמאלי נורת ה EPC ו... נורת הנעל הירוקה אשר מכווינה ללחוץ על הדוושה כדי להעביר מ- N ל- D לא דולקות. אם למישהו יש את הרכב הנ"ל או יודע מה אמור להידלק שם זה יעזור לי מאוד!!! 2. כמו כן לאחר נסיע אחרי שאני מכבה את המיזוג ומעביר ל P הטורים עולים בערך ל 1000 סל"ד אם אני לוחץ על הגז זה יורד לכה שניות ועולה שוב שמתי לב גם בזמן המתנה ברמזור כאשר המזגן פועל או לא המנוע לא עובד עגול אלה רועד תודה!
  10. מנוע 2.0 APK אוטומט
  11. שלום! אני צריך בבקשה סכמת חשמל של הרכב VW BORA שנת 2002 כל דבר שי לכם לגביי מערכות החשמל ברכב חיווט מערכת הקומפרוט בעיקר ועוד... תודה!
  12. תודה לכולם התקן ברכב הנ"ל 86
  13. צמיגן אמר לי להביא מהיצרן את קוד העומס כך נדע בבירור שזה בגלל עומס ולא בעיה אחרת. לכן אני צריך את קוד העומס שמדורג בשני ספרות לדוגמא: 82 ... תודה
  14. תודה אבל אני עדין צריך את קוד לרכב זה זה יעזור מאוד
  15. יש לי בעיה עם הצמיגים התקנתי אותם באוטו דיפו מסוג טייפון ולא עברו שישה חודשים ויש לי בלונים בליטות מהצמיג יש לי הרגשה שלא שמו לי צמיג מתאים איך אני ניכול לדעת בבקשה את קוד עומס צמיג או איך שזה נקראה בטייפון זה 82 בדקתי בספר רכב ובכל אתר ולא מצאתי וברישיון הרכב ואין כלום אני צריך תשובה דחוף כדי לחזור אליהם עם הוככחות דגם הרכב: סיאט איביזה 2003 5דלתות סיגנו תודה
  16. יש לי בעיה עם הצמיגים התקנתי אותם באוטו דיפו מסוג טייפון ולא עברו שישה חודשים ויש לי בלונים בליטות מהצמיג יש לי הרגשה שלא שמו לי צמיג מתאים איך אני ניכול לדעת בבקשה את קוד עומס צמיג או איך שזה נקראה בטייפון זה 82 בדקתי בספר רכב ובכל אתר ולא מצאתי וברישיון הרכב ואין כלום אני צריך תשובה דחוף כדי לחזור אליהם עם הוככחות דגם הרכב: סיאט איביזה 2003 5דלתות סיגנו תודה
  17. תודה לכולם על העזרה
  18. שלום יש לי סיאט איביזה כאשר קניתי אותה עם מפתח אחד מקורי שכולל בו נעילה ופתיחה לרכב. ביררתי לגבי שכפול בארץ אך הדבר יקר מאוד. בדקתי מחירים ב EBAY וזה זול משמעותית. השאלה איך אני מקודד את המפתח החדש אני יודע שבתוך המפתח המקורי יש מין כספית כזו אשר מכילה את הקוד להתנעה . אני יכול להעביר אותו ממפתח למפתח אבל אני רוצה מפתח נוסף ראיתי בEBAY שיש מפתח קפיץ השאלה זה איך אני עושה את כל העברה כדי שזה יתאים? http://cgi.ebay.co.uk/NEW-VW-SKODA-FLIP-KEY-FOB-PASSAT-GOLF-POLO-FABIA_W0QQitemZ180486096554QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item2a05cf46aa אם אפשר הסבר מפורט זה יעזור תודה!
  19. תודה רבה
  20. אחלה יכול מאוד להיות שאעשה זאת רק מחיר בדיקה ויעוץ ידוע לך ?
  21. תודה הייתי במוסך מורשה ולא נראה שיודיעם מה הם עושים שם מישהו יודע מה כמות השמן שצריך?
  22. חברים בבקשה זה ממש דחוף אם משהו יודע אז בבקשה
  23. אני רוצה רק להוסיף שאני מדלק את המזגן זה קורה יותר פעמים
  24. תודה. אני אסביר בדיוק. כאשר אני נוסע נסיעה רצופה הכל בסדר ההילוך לא בורח או קופץ גם במהלך נסיעה ארוכה כל זאת במידה ושמרתי על מצב נסיעה רגיל מבלי לאמץ את התיבה כאשר אני נניח לוחץ על הגז ובכך גורם לתיבה להוריד הילוך מה שגורם למאמץ או שבזמן עליה שזה מאמץ את התיבה מאוד לאחר המצב הנ"ל במידה ואני מגיעה לעצירה ברמזור אז הגיר לא חוזר להילוך הראשון כאילו נשאר על סרק. לחיצה קטנה על הגז או העברת הידית למצב סרק וחזרה יחזיר את התיבה להילוך הנכון לתחילת הנסיעה יש מצבים שאני נוסע מגיע לרמזור עומד במקום כמה שניות ואז מרגישים מכה קטנה שזה מעבר להילוך ההתחלתי באיחור בהעברה להילוך אחורי אין בעיה וגם אין שום עיכוב בחיבור קניתי את הרכב לפני כ 8 חודשים והיתה נזילת שמן מהגיר הגעתי למוסך מורשה בחיפה ושם החליפו את השמן כמובן שמן מקורי לפני שהחלפתי את השמן הבעיה הייתה בכל עצירה ובכל נסיעה לא משנה מאיזה סוג כל הנ"ל זה אחרי החלפת השמן יכול להיות שפשות לא שמו מספיק שמן??? אני יודע שמילאו 3.5 ליטר האם זה מספיק??? תודה!
  25. מה בדיוק התקלה שרשומה במחשב?
×
×
  • תוכן חדש...