צהריים טובים ,
אז אחרי מספר תקלות שהעדפתי להגיע למוסך מורשה (מורשה פולקסווגן ) והוצאת סמוכי עתק למוסך
ויש לציין שלא תמיד הייתי מרוצה מהטיפול מהיחס מההסבר וכו...
רשמתי לפני יומיים שנדלקה לי נורה "זיהום אוויר " ורובכם שלחתם אותי לבדוק את הסלילי הצתה .
התקשרתי למוסך טל נוע והתייעצתי איתם - הם היו בטוחים שהתקלה היא סליל הצתה ואמרו לי ככה :
התיקון :
סליל הצלה - 600 שקל לפני מע"מ = 690 ש"ח כולל מע"מ
לא כולל עבודה (הם טענו שההחלפה לוקחת בין שעה לשעה וחצי )
ולא כולל בדיקת מחשב (אבל הוא אמר שאם אני יחליט לתקן אצלם את התקלה הם יורידו את מחיר הבדיקה - 350 ש"ח כולל מע"מ
אחרי הודעתו של מוסך רון בפורום והרבה המלצות חמות על המוסך החלטתי להגיע למוסך והתייצבתי שם בבוקר.
נפגשתי עם רון שהגיע איתי לאוטו על כסא גלגלים וגבס ברגל (תרגיש טוב !!!!! ) ובדק במחשב את התקלה ואמר לי שהלכו לעולמם 2 סלילי הצתה מספר 3 ומספר 4 רון הראה לי איפה הסלילים נמצאים ואמרתי לו שיחליף את שניהם
375 שקל לא כולל מע"מ לסליל כולל עבודה שלקחה לרון בדיוק אבל בדיוק חצי דקה !
רון לא לקח לי כסף על עבודה ועל הבדיקת מחשב.
עשיתי איתו סיבוב והחלטנו בגלל שהרכב 5 שנים על הכביש למרות שהקילומטרז נמוך להחליף טיימינג ,
רון אמר שאצלו במוסך טיימינג מקורי לפולו ( 2 רצועות + 4 מותחנים ) עולה 1300 שקל לפני מע"מ זה מבצע.
שאלתי אם כל החלקים מקוריים ורון נענה בחיוב .
הייתי בשוק !!!
הראיתי לו את ההצעה שקיבלתי לטיימינג תנחשו כמה יצא ?
2560 שקל כולל מע"מ
כמובן שהחלפתי אצל רון וסידרתי את כל התקלות שהיו ברכב .
נוכחתי לדעת שלא תמיד לשלם יקר משתלם ולא תמיד שווה להגיע למוסך מורשה !
בסוף הטיפול הרכב שלי נשטף ונשאב משהו שלא עושים במוסך מורשה (לפחות לא באשדוד )
לי היום נפל האסימון מקווה שגם לכם !
שיהיה המשך שבוע טוב .