יש לי סיאט איביזה 2003 1.4 דגם מנוע BBY בחצי שנה האחרונה התחילו בעיות גיר
הגיר לא מתחבר לאחר נסיעה במאמץ כגון עליה וכו... בנסיעה בעיר וללא מאמץ רציני הגיר כמעט ולא עושה בעיות יש לציין כי העברת ההילוכים תקינה אין מכות וכו... גם אחרי שהוא לא מתחבר
בבדיקה מול מחשב אין בעיות גיר
מה עושים?
תודה!