Jump to content

sharon123

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sharon123

  1. כן גיר אוטמטי
  2. יש לי סיאט איביזה 2003 1.4 דגם מנוע BBY בחצי שנה האחרונה התחילו בעיות גיר הגיר לא מתחבר לאחר נסיעה במאמץ כגון עליה וכו... בנסיעה בעיר וללא מאמץ רציני הגיר כמעט ולא עושה בעיות יש לציין כי העברת ההילוכים תקינה אין מכות וכו... גם אחרי שהוא לא מתחבר בבדיקה מול מחשב אין בעיות גיר מה עושים? תודה!
  3. תודה על המידע היום שוחחתי עם בחור בטלפון שיש לו רכב כזה הוא אומר שיש לו גיר רובוטי הרכב שנת 2001 דגם ELX 80 מנוע 16V היתכן? ובבקשה עוד פרטים על הרכב מבחינת אמינות וחלקים ואיך הגיר אם הוא אמין?
  4. תודה מה אתה אומר מומלץ גיר כזה שעשה 120אלף ותקן אותי אם אני טועה רציף זה אומר שמחשב עושה את פעולת הלחיצה על הקלץ או שזה הרובוטי וכללית איך הרכב
  5. שלום אני חושב על הרכב הזה ואמרו לי לא לגעת בגיר הרובוטי אלה רק רציף אז בבקשה: איך אני יודע שזה גיר רציף ? זה מגיע בדגמים מסוימים שמצויינים במחירון? איך הרכב הזה בכלל טיפולים צריכצ דלק אמינות ? תודה
  6. משהו יודע איך הרכב פג'ו שנת 00 .01 1.6 אוטו' דגם xr חמש דלתות אמרו לי שיש לו המון בעיות חישניי גיר ??? איך הרכב? אמין ? חסכוני? תודה
  7. [נמחק בגלל כותרת לא עניינית]
  8. רכב מצוין ה 1400 מגיע עם 60 כ"ס מספיק חסכוני במצב משולב צורך 1/15 היה לי את הרכב עד לפני חודש שעשיתי טוטלוס והרכב הציל את חיי תהנה
×
×
  • תוכן חדש...