Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: משרד התחבורה מודיע על החמרה בבדיקות זיהום האוויר


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4973 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התשלום על הנפגעים לא יוצא מכיס המדינה, הוא יוצא מכיסן של חברות הביטוח ואל תדאג, הן נשארות ברווח של מיליונים, מאות מיליונים לכל שנה.

 

הן אומרות מתנה למדינה על קבלת ביטוח החובה לידיהן.

 

ומי שמשלם את הפרמייה כל שנה זה לא אני ואתה?!

ואם לאדם נקבע נכות של 20% לדוגמא , מאיפה אתה חושב שהוא מקבל קצבת נכות מחברת הביטוח? לא מביטוח לאומי.

ג'אלאד

מאיפוא אתה יודע שהם אומרות תודה למדינה על קבלת ביטוח החובה

B&W

את הכסף עבור נכות מתאונת דרכים מקבלים מחברת הביטוח ולא מביטוח לאומי . רק אם מדובר בתאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה יש התחשבנות בין הביטוח לאומי לבין חברת הביטוח על חלוקת הנטל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ג'אלאד

מאיפוא אתה יודע שהם אומרות תודה למדינה על קבלת ביטוח החובה

B&W

את הכסף עבור נכות מתאונת דרכים מקבלים מחברת הביטוח ולא מביטוח לאומי . רק אם מדובר בתאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה יש התחשבנות בין הביטוח לאומי לבין חברת הביטוח על חלוקת הנטל

 

כי כיום עובדתית, ביטוח החובה לכלל כלי הרכב הוא המרכיב הרווחי ביותר בין ענפי הביטוח. וזה אחרי כל התשלומים לפיצויים השונים.

ומי שמשלם את הפרמייה כל שנה זה לא אני ואתה?!

ואם לאדם נקבע נכות של 20% לדוגמא , מאיפה אתה חושב שהוא מקבל קצבת נכות מחברת הביטוח? לא מביטוח לאומי.

 

מה, אתה כועס עלי? :-)

לא, ביטוח לאומי לא משלם את זה. ענו לך מעלי מפורטות.

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי כיום עובדתית, ביטוח החובה לכלל כלי הרכב הוא המרכיב הרווחי ביותר בין ענפי הביטוח. וזה אחרי כל התשלומים לפיצויים השונים.

 

 

quote]

יש לך הוכחה לעובדה הזו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן בוודאי, אבל זה יגרור אותי ליום עבודה שלם כדי לספק לך אותה, לכן אמנע מזה ואהיה מסופק גם אם לא תאמין לי.

 

תזכיר לי בהודעה פרטית אם זה ממש חשוב, עוד יומיים אשב על דליית ההוכחות.

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה במקביל להורדת גיל הגריטה, אזי רק נרוויח מזה.

 

רכב שנת 95, בדיוק נכנס לתוכנית הגריטה לצורך העניין - נגיד אולי...דייהו סופר רייסר.

 

לא עובר טסט עקב זיהום, יש צורך להחליף קטליטי + עוד מספר תיקונים על מנת להעביר טסט.

 

מצד השני ישנה אופציה יפה וקורצת של קבלת 3000 ש"ח בעבור הטרנטה הזו.

 

ייתכן מאוד שאלפי רכבים יירדו מהכביש ובא לציון גואל.

רכב ללא טסט לא יגרט.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שינויים עיקריים שחלים בבדיקות כלי רכב עם מנוע בנזין לאור עדכון התקנה:

 

1. תכולת CO ברכב ששנת יצורו 95' או לאחריה תיבדק בהשוואה לערך שקבע יצרן הרכב לדגם הרכב והמנוע(בסרק ובגבוה), כאשר הערך מופיע ברשימת הערכים., ובנוסף לאמור גם ערך הלמבדה בגבוה תיבדק בהשוואה לערכים שקבע יצרן הרכב, כאשר הערכים מופיעים ברשימת הערכים.

 

2. ברכב ששנת יצורו 94' ולפניה לא יעלה ה-HC בסרק על 1,000 ppm.

 

3. לא השתנו פרמטרים לרכב משנת יצור 95' ולאחריה, כאשר הערכים כאמור בסעיף 1 לעיל, שקבע לגביו יצרן הרכב, לא מופיעים ברשימת הערכים.

 

*את הבדיקה יש לבצע פעמים לפחות בכדי לשלול אפשרות לטעות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי היום בעיתון. זו הייתה הדחיפה האחרונה לזרוק את הרכב. אחסוך כסף, אקח הלוואה על היתרה וארכוש פיאט פנדה שנת 2006/7. יתהפך העולם לא אשקיע אלפי שקלים בהחלפת ממיר קטליטי וכל העסק מסביב. אם לא אצליח למכור עד פקיעת הטסט אזרוק את הרכב לגריטה. קיימת אפשרות לגרוט רכב בן 15 גם אם במצב מכני תקין, נכון? אני זורק שלא מזמן הגריטה הייתה מוגבלת רק לרכבים שהורדו בעקבות ליקויים חמורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין אין אפשרות לגרוט רכב בן 15 שנים שלא הורד מהכביש ע"י ניידת בטיחות.

אולי? בינואר תהיה אפשרות כזו...

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כה נשלחו הודעות לבעלי כלי רכב בני 20 שנה ויותר, ומעתה יחלו גם בעלי כלי רכב בני 15 שנה ומעלה לקבל הודעות ויהיו זכאים לפיצוי תמורת גריטת רכבם. במסגרת הרחבת התוכנית ייכללו בגריטה גם כלי רכב שבוחן משטרתי הורה להוריד מהכביש וכלי רכב שהורדו בביקורת של ניידות הבטיחות של משרד התחבורה.

 

מקור: http://www.israelhayom.co.il/site/newsletter_article.php?id=7645

 

כלומר גם אם לא הורידו את הרכב מהכביש ניתן לגרוט אותו. מה שכן לא קיבלתי שום הודעה. מישהו עם רכב בן 15 ומעלה קיבל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מלבד הידיעה בחינמון הנ"ל, לא היתה על הודעה מסודרת מטעם משרד התחבורה.

גם לידיעה זו לא אישור מכל מקור מוסמך אחר.

חשדהו וחשדהו...

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באתר של משרד התחבורה:

 

http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=316:rechev-gritat&catid=64:rishayon-rechev-c&Itemid=91

 

רכבים הרשאים להשתתף בתוכנית

 

שימו לב! כל התנאים הבאים חייבים להתקיים:

  • רכב משנת ייצור 1990 או ישן יותר
  • רכב שרישיונו (טסט) בתוקף
  • רכב מסוג פרטי - נוסעים (ברישיון הרכב מופיע - סוג הרכב M1)
  • רכב אשר נמסר לגריטה בידי בעליו הרשומים
  • רכב שאינו מעוקל או משועבד

או

  • רכב מגיל 15 שנים ומעלה אשר הורד מהכביש עם קוד ביטול "ניידות בטיחות" של משרד התחבורה
  • רכב מגיל 15 שנים ומעלה אשר לגביו ניתנה הודעת אי שימוש ממשטרת ישראל
  • רכב מסוג פרטי - נוסעים (ברישיון הרכב מופיע - סוג הרכב M1)
  • רכב אשר נמסר לגריטה בידי בעליו הרשומים
  • רכב שאינו מעוקל או משועבד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאי נפקא מינא?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4973 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...