Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפונטו רגילה ב-3000 סל"ד היו לי רעשים שחשדתי מהקרנק שמתי את האוזן על הקרטר שומעים קונצרט.

בפתיחת הקרטר רואים את המסילות רכבת לקהיר

פורסם

תתחבר לפורום פיאט ותפתח שם שרשור, מאמין ששם תקבל יותר מידע, בייחוד ששם גולשים מנהלי מוסך של פיאט שמבינים ברכב הזה מצוין.

ומה גם שאם תהיה מוכן להרחיק טיפה למרכז אז כדאי לך לגשת למוסך התלתן שמתמחים באלפות ובגלל הדימיון הרבה של הhgt למנוע האלפא יש להם המון ידע וכנראה הם בין הבודדים שיוכלו לסדר לך את הבעיה.

מוסך הגון וישר ומקצועי ברמות הגבוהות ביותר.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אין לך מה לדאוג זהו רעש ווריאטור שמאפיין את ה-HGT.

אם אתה רוצה להפטר ממנו יש להחליף ווריאטור בעלות של כ-3K ש"ח, אבל גם עם זה אחרי כ-20K +- ק"מ הרעש יחזור.

בכל מקרה לא ניגרם שום נזק עם הרעש הזה.

פורסם

אני לא חושב שהוא מתכוון לרעש של הוריאטור, די בקלות אפשר לזהות שמדובר ברעש דיזלי.

ובקשר למחיר איפה זה עולה 3000? אני חושב שהגזמת מאוד, זה עולה חצי מזה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

רק העבודה עולה קרוב לאלפייה. החלק עצמו בארץ עולה כ-3K (לפחות עלה בעבר שאני בדקתי).

לגבי הרעש וההבחנה, הרבה פעמים שמעתי על מוסכניקים שאמרו שהלך מנוע בגלל הרעש הזה.

פורסם

תבדוק שוב, הוא עולה 1390 לפני מע''מ ועבודה 500 ש''ח.

אני יודע כי אני החלפתי שבוע שעבר

והאנשים ששמעת כנראה מוסכניקים מרפיח :-)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
תבדוק שוב, הוא עולה 1390 לפני מע''מ ועבודה 500 ש''ח.

אני יודע כי אני החלפתי שבוע שעבר

והאנשים ששמעת כנראה מוסכניקים מרפיח :-)

 

אני חושב שיותר מדובר שמכונאים שלא מכירים את הרכב, ולא יודעים על קיום הוריאטור בדגם רכב זה.

בנוגע לוריאטור - יכולת להשיג אחד חדש ב 450 ש"ח בערך באיביי אנגליה.

פורסם

רשמתי שהוא עולה 1390 לפני מע''מ, לא רשמתי שקניתי אותו.

את שלי קניתי ממישהו, וחוץ מזה את החלק הזה להעביר דרך חו''ל והסיכון שהוא ייפול במכס גדול מידי, לי אין כוח לזה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אז כשלי הייתה HGT רק החלק עצמו על כ-3K ש"ח כי גם לי היה רעש של טרקטור ורציתי להחליף.

היו גם כאלה שקנו באיביי באותה תקופה והעלות של החלק הייתה כ-900 ש"ח.

 

לגבי המוסכניקים, למיטב ידעתי אין מוסך מורשה של פיאט ברפיח!

×
×
  • תוכן חדש...