Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.הרכב היחידי שמתחרה במחיר ובהספק זה פיג'ו 207 1.6 Trendy אוט'

2.סיאט זה מותג זוועה שפולקסוגן לא יודעים איך להפסיק להפסיד כסף ממנו וגם אין להם גרסה דומה בביצועים למכונית הזאת.

3. max2005b אתה חושב שקנית רכב יחודי ואמין.אין כזה דבר.הם מכרו כמה מכוניות בארץ יהיה לך קשה להשיג חלפים,כל טיפול המכונית תעמוד במוסך כמה ימים עד שישיגו חלפים.

4.גם יהיה לך קשה למכור כזה רכב.

5.לא תצליח להלהיב חובבי רכב עם יונדאי גם אם זה ג'נסיס קופה.

6.ראיתי את המכונית בתערוכת הרכב, זה נראה כאילו נתנו את המכונית ל pimp my ride,מבחוץ זה נראה כמו כל מכונית ליסינג,מבפנים נראה כמו מכונית ספורטיבית.

אייל

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשר לדעת למה יש לך מסגרת רישוי מאחורה שרשום עליה "הילוך שישי"?

 

לפעמים לא ברור לי למה יש רכבים חדשים על הכביש שיש להם מסגרות רישוי לא מקוריות כביכול.

Polo 2012

פורסם
איזו דוגמא נתת, סיאט איביזה 1200..

קשה עד בלתי אפשרי למצוא מכונית גרועה ממנה, שחוץ מהיותה יפה לא היה בה כלום, ובגרסת ה 1200 אפילו ביצועים טובים לא היו לה.

אני בין הראשונים שקניתי I20, לפני שנה וקצת, ונכון להיום אנחנו מרוצים ממנה מאד, למרות שיש טובות ממנה.

ה I20 1.6 מציעה ביצועים מצויינים, בייחוד בגירסה הידנית, מראה נאה ואיבזור עשיר, אך היא בהחלט לא ספורטיבית.

אבל בעצם, איזו סופר מיני היום ספורטיבית ?

 

על כל מה שכתבת אין ויכוח.

פותח השירשור מתעקש שהוא קנה מכונית שהיא לא "מכונית עדר" ולכן התגובות השליליות הללו.

 

נ.ב

 

מברוק.

פורסם
סקודה פאביה

 

your pushing your luck little man........

 

(דמיין שאמר לך את זה הסופ נאצי מסיינפלד..).

 

:lol:

 

לפותח השרשור,

 

תתחדש, גם אם זה לא רכב נדיר עדיין רכב חביב ואני משער שייתן תמורה נאה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...